Przygotowanie do kradziezy ?

Data: 2010-06-21 22:49:29
Autor: MaW
Przygotowanie do kradziezy ?

Użytkownik "nerwosolek" <nerwosolek@niemamaila.pl> napisał w wiadomości news:hvoc72$mlu$1news.onet.pl...
Najpierw myślałem, że to przypadek. Kilka dni temu brama od mojego garażu została pochlapana czymś w rodzaju oleju - wygląda jakby obsikał ją pies ale nie wysycha. Dzisiaj widzę, że kilka innych sąsiadujących garaży zostało w podobny sposób oznakowanych, i to na tyle ile mogę stwierdzić wyłącznie garaże w których trzymane są rowery.

Czy ktoś może spotkał się z taką metodą przygotowania do kradzieży ?
Na razie wniosłem rower do domu ale co dalej...

Oznacz olejem wszystkie bramy :)

MaW

Data: 2010-06-21 23:08:31
Autor: arturbac