Przygotowanie do nurkowania

Data: 2010-08-22 07:32:03
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Przygotowanie do nurkowania
Witam,
pamiętacie zapewne jak kiedyś pisałem co robicie aby przygotować się do sezonu?
Jak wyszło, że nie robicie absolutnie nic.
Pytałem też, czy ktokolwiek z Was ćwiczy np. "powitanie słońca" aby mieć więcej energii. Też nikogo nie było.
Ciekawe czy to się zmieniło?
Ćwiczy ktoś?
A może jakieś inne ćwiczenia po przebudzeniu?

Pozdrawia ze słonecznego Sharm el Sheikh

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-08-22 00:38:45
Autor: Pszemol
"WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:i4qco6$k27$1news.onet.pl...
pamiętacie zapewne jak kiedyś pisałem co robicie aby
przygotować się do sezonu?

Nie.

Jak wyszło, że nie robicie absolutnie nic.

Racja. Nic.

[...]

Napisz coś więcej o ćwiczeniu powitania słońca... brzmi ciekawie!

p.s. zapominasz odpowiedzieć na pytanie o tą bazę z ładnymi divemasterkami.

Data: 2010-08-22 08:17:40
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-22 08:38, Pszemol wrote:
[...]

Oczywiście. Wpisz w Google Joga Powitanie słońca

p.s. zapominasz odpowiedzieć na pytanie o tą bazę z ładnymi divemasterkami.

Nie zapomniałem. Czekam na odpowiedź kiedy przyjeżdżasz - jakiego miesiąca, roku, dokąd?
A tak w ogóle to lubisz lizać lizaki nie zdejmując papierka? :-)

Data: 2010-08-22 08:56:11
Autor: Pszemol
"WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:i4qfdn$oia$1news.onet.pl...
Napisz coś więcej o ćwiczeniu powitania słońca... brzmi ciekawie!

Oczywiście. Wpisz w Google Joga Powitanie słońca

Ee... Joga...

p.s. zapominasz odpowiedzieć na pytanie o tą bazę z ładnymi divemasterkami.

Nie zapomniałem. Czekam na odpowiedź kiedy przyjeżdżasz - jakiego miesiąca, roku, dokąd?

Ale po co Ci ta informacja? Jaki to ma związek z moim pytaniem?
Zresztą ja pytałem pierwszy.

A tak w ogóle to lubisz lizać lizaki nie zdejmując papierka? :-)

Ty się już o papierek nie martw - jak będzie trzeba to się go zdejmie :-)

Data: 2010-08-22 09:43:16
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i4pril.5uk.0@poczta.onet.pl...
[...]

Bo widzisz on nie zniży się do odpowiadania na pytania. Zadałem mu mnóstwo tak jak wielu innych a on milczy klepiąc swoją mantrę, widać wykracza to poza jego możliwości mentalne.
Jedynym jego celem tego wątku, jak i wszystkich w których bierze udział, było umieszczenie na dole klepsydry z tym jak to znakomicie z nim nurkować. Poprostu on ma w głębokim poważaniu czy ktoś przygotuje się do nurkowania czy też nie. Liczy się egocentryczny szum medialny w koło niego. Bo w mętnej wodzie zawsze coś się złowi na przeżycie. Nie pytaj o bazę inną niż jego. Niżej masz jak na dłoni jego pokręcony tok myślenia. Podasz mu datę przyjazdu on Ci zaproponuje swoje usługi w bazie dla kulturalnych Niemców z wieloma rybkami co do których nie ma wiary że istnieją (ponoć jego ludzie mają ale on nie a dla dowodu prawdy wystarczyło by powiesić te rybki co to je widuje co dzień a tu zawiesza chore pochwały dla siebie). Nie sądzę aby taki ortodoksa wskazał Ci bazę z nie skromnymi dziewczynami co to mają inne kwalifikacje niż DM. Polakami się brzydzi bo to pijusy cykliści i złodzieje, Amerykanów nie cierpi bo to grubasy co to nie mają kondycji, tych co nie biją pokłonów bóstwu słońca też pewnie nie znosi. O ludziach mniej wykształconych niż on sam  wraz z całą familią nie wspomnę (nie pochwalił się tymi tytułami) bo to aż niezbyt smacznie tak z rana.

Pozdrawiam Włodek

Panie Dudziński zadałem pytanie znaczenie słów których użyłeś w stosunku do mojej osoby w korespondencji na sektę. Czekam z niecierpliwością na wyjaśnienie znaczenia tego co napisałeś?!

Data: 2010-08-22 13:39:05
Autor: trzesiek
Użytkownik "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c70f950$0$22815$65785112news.neostrada.pl...

... Nie pytaj o bazę inną niż jego. ...

Włodku, przede wszystkim nie pytaj o JEGO bazę, bo z wielkim prawdopodobieństwem taka nie istnieje.. Nie zauważyłem w jego postach żadnej wskazówki, która pozwoliłaby przypuszczać, że Dudziński jest właścicielem lub udziałowcem jakiejkolwiek bazy. Na jego stronie w zakładce "Baza i Łodź" możesz przeczytać "Baza nurkowe SSI ..." (jakaś baza - niekoniecznie jego baza) lub o "jednej z łodzi" (bez określenia, że to łódź jego lub należąca do jego bazy). Nigdzie indziej nie spotkałem się z prezentacją swojej własności w sposób, który z wielką ostrożnością nie wskazuje na jakiegokolwiek właściciela.
Z moich spostrzeżeń wynika, że jest prostym pośrednikiem, który nagania klientów kilku bazom. Oczywiście nic w tym złego, lecz wtedy jego wpływ na obsługę klienta jest ograniczony.

Janku, może moje spostrzeżenia są nieprawidłowe i krzywdzące, w związku z tym daj mi i innym szanse poszerzenia wiedzy i odpowiedz na pytania:
1. Czy jesteś właścicielem lub udziałowcem jakiejkolwiek bazy nurkowej w Egipcie?
Jeśli odpowiedź na pierwsze pytanie jest twierdząca, to:
2. Jaka to baza?

Wojciech Czechowski

Data: 2010-08-22 10:36:59
Autor: Pszemol
"trzesiek" <nur2000usunto@poczta.onet.pl> wrote in message news:i4r28r$q4$1news.onet.pl...
[...]

Myślę, że wszystko co miał do napisania na temat swojej działalności
gospodarczej napisał już tutaj:

http://forum-nuras.info/firma,main,10,1,11,p1f17.html

Jan Dudziński
Master Instructor SSI MI 32974
CMAS ** Instructor

Już 5 lat bez przerwy w Sharm el Sheikh.
Wyróżnienie "Najlepszy instruktor SSI w Egipcie"
Indywidualne kursy i nurkowania
Adres: Sharm el Sheikh
E-mail: diveinstructor@op.pl
Telefon: +20 12 796 11 74
Region: Egipt

Data 10-12-2009 czyli w miarę świeże informacje. Jeśli się
w ostatnim 1/2 roku nic nie zmieniło to cała firma Dudziński
to jeden człowiek i telefon, a wiec bazy dudzinskiego nie ma.

Data: 2010-08-22 20:11:52
Autor: Janosik
Przygotowanie do nurkowania
Kiedyś  z Nim nurkowałem - była to austriacka baza "Anthias". Myślę że tak jest dalej.Baza w miarę punktualna ( o ile Janek dobrze załatwi taksówkę do bazy). Dało się wyczuwać pewną wyniosłośc w
stosunku do Słowian, J.D. był (2-3 lata temu) tam zwykłym instruktorem. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5386 (20100822) __________

Data: 2010-08-22 11:52:56
Autor: kadrom
Przygotowanie do nurkowania
Nie wiem czy to istotne dla kogo JD pracuje.
Nie wyobrażam sobie, aby ktoś szukający centrum nurkowego w necie
przed wyjazdem zdecydował się na jakikolwiek kontakt z gościem jego
pokroju. Nikt przy zdrowych zmysłach nie zaryzykowałby spotkania z
facetem, który wypisuje takie rzeczy jako on. Pogarda dla ludzi, chore
uwielbienie własnej osoby... Jeżeli trafią do niego Polacy to tylko
przez przypadek, bo szukali na urlopie "jakieś" bazy na kurs. To
normalna sytuacja. Nie każdy wertuje net przed wyjazdem. Do bazy
trafią przez "zaprzyjaźnionego" rezydenta, ulicznego naganiacza, albo
będą w Naama i akurat będa przechodzic obok bazy, dla której pracuje
JD. Pokażcie gdzie w sieci można spotkać jakieś pozytywne opinie o
JD ? Oprócz jego www oczywiście. Prawie o każdej polskiej bazie lub
pracujących w nich ludziach mozna coś znaleźć w sieci. Wklepcie do
googla "sharmdiver". W zasadzie same durne wypowiedzi na forach w jego
klasycznym stylu.
JD to net-masochista, który żywi się odpowiedziami na swoje porąbane
teksty. Nie ma możliwości rzeczowej dyskusji. Nie liczcie na normalną
odpowiedź. Jest tylko jeden sposób na takich jak on. Cisza...

Data: 2010-08-22 17:10:07
Autor: Pszemol
"Janosik" <ojciecjanosika@wp.pl> wrote in message news:i4rpac$huk$1news.onet.pl...
[...]

www.anthiasdivers.com ? Strona nie działa... Kłopoty finansowe?

Swoją drogą tu jest spora lista takich firm nurkowych w Sharm:
http://egypt.dive-centres.com/sharm-el-sheikh/

Data: 2010-08-22 22:57:39
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "trzesiek" <nur2000usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i4r28r$q4$1@news.onet.pl...
[...]

Tak to oczywiste dla mnie. Określenie "jego" było użyte w sensie "tam gdzie pracuje, korzysta ze sprzętu i obsługi". Z dostępnych mi informacji Jan D współpracuje z bazą/bazami i ok. bo nie ma w tym nic złego. W ten sposób pozbywa się wielu kłopotów logistycznych. Oczywiście można to nazwać naganianiem klienta. I w tym także nie ma nic złego gdy mały współpracuje z dużym. Sam gdybym się zdecydował pracować w takim np. Egipcie robił bym to podobnie czyli oparł bym swoje działanie we współpracy z zaprzyjaźnioną bazą, jako wolny strzelec. Z opowiadań wiem że sporo instruktorów czy filmowców tak właśnie robi. Daje to namiastkę lub poczucie pewnej wolności we własnych działaniach. Bazie taka wolna współpraca daje możliwość reakcji na pojawiające się zwiększone ilości klientów.

CIACH
Z moich spostrzeżeń wynika, że jest prostym pośrednikiem, który nagania klientów kilku bazom. Oczywiście nic w tym złego, lecz wtedy jego wpływ na obsługę klienta jest ograniczony.

Oczywiście. Są bazy dobre i te lepsze. W jakimś stopniu da się wpływać na poziom swojej oferty jako pośrednika. Rzecz w tym że Jan D w jakiś przedziwny sposób gani innych za niskie ceny samemu podkreślając to w jak niskich cenach jest jego oferta. Takie durne przechwałki. Ba, gani z wielką zapiekłością innych instruktorów współpracujących w podobny sposób jak i on. Z wielką dozą pewności możemy domniemywać że innych instruktorów postrzega jako głównych konkurentów do tortu Egipskiego w Sharm. Widać to wyraźnie w jego pisaniu tu na sektę.

 Inna sprawa to co i rusz pojawiające się narzekania na współpracę z nim. Może to świadczyć o tym że ta współpraca między bazą a nim nie układa się na zasadach równoprawnych czyli być może jest tak ze jego ustalenia są na tyle realne na ile "jego baza" ma akurat wolne moce przerobowe i zechce obsłużyć jego klienta.  Ale cóż gdy się jest pośrednikiem to chyba inaczej się nie da?
Pozdrawiam Włodek

CIACH

Data: 2010-08-23 06:44:02
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,
[...]

Miłego dnia geriatrykom życzy

Data: 2010-08-23 10:13:28
Autor: Pszemol
"WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:i4su9s$kob$1news.onet.pl...
On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,
[...]

Jakim znowu geriatykom?

To co, dowiem się gdzie te laski divemasterki znajdę czy to Twój sekret?

Data: 2010-08-23 17:54:30
Autor: Włodzimierz Kołacz

On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,
[...]

Nie dowiesz się póki nie zapłacisz. Jak nawet zapłacisz to też się nie dowiesz. On nie ma nic do powiedzenia - po prostu. Nie widzisz że koleś nie lubi siebie i ludzi?
Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-08-23 21:22:08
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-23 05:44, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,
[...]

Miłego wieczoru geriatrykom życzy

Data: 2010-08-24 07:37:22
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-23 05:44, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,
[...]

Idę ponurkować sobie dla przyjemności. Jest fantastyczna pogoda..
Świeci przepiękne słońce. (Powitanie słońca :-) ? )Morze jak jezioro.

Czy wzięliście już swoje poranne witaminki, bo na ćwiczonka niestety nie ma siły...

Data: 2010-08-24 09:21:32
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-23 05:44, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,
[...]

Wróciłem.

dziś pływałem 15 min z ogromną mureną wzdłuż rafy. Towarzyszył jej mały wargacz.
Potem zauważyłem ORLENIA i "szybowałem" z nim też z 15 min. "Wczorajsza" Stone Fish była na miejscu.. :-)
Nurkowania wczesnoporanne są fantastyczne..

Miłego, słonecznego dnia

życzy

Data: 2010-08-25 04:56:55
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-23 05:44, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,
[...]

zapraszam na Powitanie Słońca oraz poranne nurkowanie.

Data: 2010-08-25 08:27:48
Autor: jacekplacek
On 2010-08-23 05:44, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:

> Miłego dnia geriatrykom życzy

Witam,

zapraszam na Powitanie Słońca oraz poranne nurkowanie.

Co to oznacza, kiedy będąc po 40-stce, budzisz się rano i nic Cię nie boli? Wiadomo - umarłeś. No więc, kiedy tylko wystąpią takie watpliwości, biegnijmy szybko włączyć neta, by sprawdzić codzienny post Szarmdajwera... Kiedy tego zabraknie, faktycznie, czas nam umierać :(

Data: 2010-08-25 11:06:45
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-23 05:44, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,
[...]

Wróciłem z nurkowanka.
dziś była "wczorajsza" murena - rozpoznałem ją bo ma charakterystyczny ubytek w płetwie.
Pływałem z nia wzdłuż rafy znowu kilkanaście minut.
Znakomity Instruktor Nurkowania Adam Klimek z Dahab powiedział mi iz ma "wysyp" ośmiornic u siebie.
Ja je uwielbiam obserwować a "u siebie" bardzo dawno ich nie widziałem...
Myślę o "spakowaniu walizek" na kilka dni i przeniesieniu się do Dahab..

Data: 2010-08-25 16:17:52
Autor: Włodzimierz Kołacz

On 2010-08-23 05:44, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,
[...]

A kogo to obchodzi że nikt z Tobą nie chce już nurkować?

dziś była "wczorajsza" murena - rozpoznałem ją bo ma charakterystyczny ubytek w płetwie.

Jasiu a czy zauważyłeś że masz spory ubytek w.......!

Pływałem z nia wzdłuż rafy znowu kilkanaście minut.

No i kto ją uczył nurkować, w jakiej federacji, ile trwały nurkowania, i kto jej podpisał certyfikat!?

Znakomity Instruktor Nurkowania Adam Klimek z Dahab powiedział mi iz ma "wysyp" ośmiornic u siebie.

To poważny gość więc trzeba mu wierzyć. Tobie już nie!

Ja je uwielbiam obserwować a "u siebie" bardzo dawno ich nie widziałem...

Bo one Cię zauważyły, miały dość natręctwa to spakowały walizki się wyprowadziły!!

Myślę o "spakowaniu walizek" na kilka dni i przeniesieniu się do Dahab..

-- www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Nie to zostanie w fazie myślenia bo Adam nie będzie miał ośmiornic!
Włodek

Data: 2010-08-25 16:40:07
Autor: qlphon
On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:

ciach

[...]

Włodku!

wrzuć sobie rozmówce do blocked list
zobaczysz od razu jak się fajniej zrobi
no i nie bedziesz mi trupa z szafy wyciagał...

a poza tym, to keczapem go!

Data: 2010-08-25 17:23:35
Autor: Włodzimierz Kołacz

On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:

[...]

Przepraszam za trupa z szafy. Ale nie mogę się opanować gdy czytam te durnoty które tu wypisuje. Nie wiem czy wiesz ale w części chorób psychicznych to środowisko uświadamia chorem że coś z nim nie jest w porządku bo sami nie są w stanie tego dostrzec. Bo w zasadzie nic ich nie boli za to środowisko musi się z tym borykać. Obawiam się że to tak może być.
Fryty w dłoń i keczapem durnia po paszczy!
Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-08-25 22:10:02
Autor: Alf/red/
W dniu 2010-08-25 11:06, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:
dziś była "wczorajsza" murena

No nie, to ona też Polak?

--
Alf/red/

Data: 2010-08-26 04:24:15
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-23 05:44, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-22 07:32, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,
[...]

witam,

zapraszam również dzisiaj..

Data: 2010-08-23 22:28:13
Autor: PAweł
[...]

Nie dosyć że gorąco to jeszcze sufit Jasiowi na głowe spadł

--

Przygotowanie do nurkowania