Przygotowanie do nurkowania

Data: 2010-08-23 22:28:13
Autor: PAweł
Przygotowanie do nurkowania
Witam,
pamiętacie zapewne jak kiedyś pisałem co robicie aby przygotować się do sezonu?
Jak wyszło, że nie robicie absolutnie nic.
Pytałem też, czy ktokolwiek z Was ćwiczy np. "powitanie słońca" aby mieć więcej energii. Też nikogo nie było.
Ciekawe czy to się zmieniło?
Ćwiczy ktoś?
A może jakieś inne ćwiczenia po przebudzeniu?

Pozdrawia ze słonecznego Sharm el Sheikh

-- www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Nie dosyć że gorąco to jeszcze sufit Jasiowi na głowe spadł

--

Przygotowanie do nurkowania