*Przygotowanie do *ofensywy miłości* pod tytułem *Rosja

Data: 2012-06-24 16:26:01
Autor: Observatore
*Przygotowanie do *ofensywy miłości* pod tytułem *Rosja

..... *Rosja prawdziwy przyjaciel Polski*.

http://wpolityce.pl/wydarzenia/31065-nowy-felieton-witolda-gadowskiego-na-portalu-stefczykinfo-kronika-zapowiedzianej-smierci

Celny komentarz do tekstu W. Gadowskiego:

*Przygotowanie do *ofensywy miłości* pod tytułem *Rosja prawdziwy przyjaciel
Polski*. A to cudownie odnajdzie białoruską listę katyńską, to znów obniży ceny gazu
jak dobry Pan albo obieca kawałek blaszki z tupolewa. Oczywiście agentura też swoje czyni. Słyszymy nawet, iż wielce dla zniewolenia Polski zasłużeni biskupi
przygotowują list do Rosjan (oficjalnie Cerkwi prawosławnej) z prośbą o
wybaczenie. Wszak zbrodnie polskie są bezgraniczne, a to powstania narodowe, to znów Bitwa
Warszawska no i odpowiedzialność za Reagana też. Jednocześnie prowadzona jest cały czas kampania antyamerykańska pod hasłem
obrony niezależności Iranu i Syrii, a przy okazji antysemici też się
przydadzą, bo dokopią Izraelowi już bez instrukcji. Celem jest przedstawienie USA jako zagrożenia i sojusznika niedopuszczalnego
dla Polski. Oczywiście co innego Rosja. To w sferze oddziaływania na społeczeństwo, ale nie ona jest decydująca.

 Głównym zadaniem jest stworzenie sytuacji, w której Amerykanie nie będą już
dysponowali nikim w Polsce, ani dawniej przewerbowanym, ani kandydatami
obecnie do przewerbowania. Chyba po Petelickim wszyscy (np. Czempiński, Polko) rozumieją co ich czekałoby
w takim wypadku. Widać tu krótkowzroczność USA, które wyobrażają sobie, że państwo
postkomunistyczne to jakiś Urugwaj i wystarczy sypnąć zielonych, by kandydaci
się znaleźli. Tu czuwa GRU/KGB, by ich nie było. Widziałby w tym kontekście likwidację
Petelickiego. Był on nie tylko umocowany w oligarchicznym businessie ale także miał tzw.
parcie na ekran, mógł być wykorzystany także do odegrania roli politycznej. W rzeczywistości Polska jest dziś pustynią polityczną, gdzie ludzie
niezmarginalizowani dzielą się na fajtłapy i nieudaczników, bądź cwaniaków i
złodziei niezdolnych jednak do innego działania niż skok na kasę. Przypis: Wiem, KGB nie ma, gdyż zostało podzielone na SWR i FSB, więc mądrale
mogą sobie darować poprawki. Tradycyjna nazwa jest krótsza, a istota ta sama.*

Ps. nie podaje nazwiska autora komentarza, ze wzgledu na jego bezpieczenstwo.,
ktorego ta grupa NIE GWARANTUJE.

Data: 2012-06-24 13:11:53
Autor: Marek
*Przygotowanie do *ofensywy miłości* pod tytułem *Rosja
On Jun 24, 6:26 pm, " Observatore" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
.... *Rosja prawdziwy przyjaciel Polski*.

Ps. nie podaje nazwiska autora komentarza, ze wzgledu na jego bezpieczenstwo.,
ktorego ta grupa NIE GWARANTUJE.

Nie,nie...
Nasi pacyfisci z Jadrysiem na czele, zaraz by takiego wichrzyciela
zalatwili.

Data: 2012-06-24 23:10:25
Autor: Observator
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
On Jun 24, 6:26=A0pm, " Observatore" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
> [...]

> ktorego ta grupa NIE GWARANTUJE.

Nie,nie...
Nasi pacyfisci z Jadrysiem na czele, zaraz by takiego wichrzyciela

tylko tyle was w tym tekscie zainteresowalo? --

Data: 2012-06-25 12:32:19
Autor: jadryś
wrote:
[...]

Na pewno zostałby oceniony (tylko słownie) jak na to zasłużył. Możliwe że recenzja wcale nie byłaby krytyczna.

*Przygotowanie do *ofensywy miłości* pod tytułem *Rosja