*Przygotowanie do *ofensywy miłości* pod tytułem *Rosja

Data: 2012-06-24 13:11:53
Autor: Marek
*Przygotowanie do *ofensywy miłości* pod tytułem *Rosja
On Jun 24, 6:26 pm, " Observatore" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
.... *Rosja prawdziwy przyjaciel Polski*.

Ps. nie podaje nazwiska autora komentarza, ze wzgledu na jego bezpieczenstwo.,
ktorego ta grupa NIE GWARANTUJE.

Nie,nie...
Nasi pacyfisci z Jadrysiem na czele, zaraz by takiego wichrzyciela
zalatwili.

Data: 2012-06-24 23:10:25
Autor: Observator
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
On Jun 24, 6:26=A0pm, " Observatore" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
> [...]

> ktorego ta grupa NIE GWARANTUJE.

Nie,nie...
Nasi pacyfisci z Jadrysiem na czele, zaraz by takiego wichrzyciela

tylko tyle was w tym tekscie zainteresowalo? --

Data: 2012-06-25 12:32:19
Autor: jadryś
wrote:
[...]

Na pewno zostałby oceniony (tylko słownie) jak na to zasłużył. Możliwe że recenzja wcale nie byłaby krytyczna.

*Przygotowanie do *ofensywy miłości* pod tytułem *Rosja