Przygotowanie polskiej armii.

Data: 2014-03-07 10:47:43
Autor: Michał
Przygotowanie polskiej armii.
  Jest komentowane na interii, tylko w jakim kontekście?

Data: 2014-03-07 05:42:37
Autor: Marek
W dniu piątek, 7 marca 2014 10:47:43 UTC+1 użytkownik Michał napisał:
Jest komentowane na interii, tylko w jakim kontekście?

Tusek chce dac Putinowi pretekst do powiedzenia, ze Polska szykuje prowokacje.
Przeciez musza na koncu przybic sobie piastki.

Data: 2014-03-07 18:23:43
Autor: Michał
W dniu 2014-03-07 14:42, Marek pisze:
[...]

  Wg sondażu Polacy (pamiętam 40%, ale coś też było mniej) obawiają się polityki rosyjskiej i uważają, że stanowi zagrożnenie dla Polski.
  Myślisz, że Tusk jest aż taki głupi?

Data: 2014-03-07 12:29:56
Autor: Marek
W dniu piątek, 7 marca 2014 18:23:43 UTC+1 użytkownik Michał napisał:

> [...]

  Wg sondażu Polacy (pamiętam 40%, ale coś też było mniej) obawiają się polityki rosyjskiej i uważają, że stanowi zagrożnenie dla Polski.

Chyba nie jest madry, jesli mysli, ze 20 amerykanskichg samolotow obroni nas w razie czego przed Rosja...

Data: 2014-03-07 21:32:18
Autor: u2

http://www.youtube.com/watch?v=QYEC4TZsy-Y

--
w jezyku polskim majdan oznacza dobytek, to co nagromadzilismy przez lata proznego zycia, a w chwili proby bronimy. za cene zycia.

Data: 2014-03-09 11:46:26
Autor: Antenka
W dniu piątek, 7 marca 2014 21:32:18 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-03-07 21:29, Marek pisze:

> Chyba nie jest madry, jesli mysli, ze 20 amerykanskichg samolotow obroni nas w razie czego przed Rosja...

Tiaaa on jest ino "mondry" inaczej :-P

Antenka

Data: 2014-03-08 11:07:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:437c8dd6-14ff-4d1c-970a-ec7fea5e69bbgooglegroups.com...
Chyba nie jest madry, jesli mysli, ze 20 amerykanskichg samolotow obroni nas w razie czego przed Rosja...

===================

Rosja Polskę zaatakowała?
Pierwsze słyszę.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-03-08 02:30:55
Autor: Marek
W dniu sobota, 8 marca 2014 11:07:35 UTC+1 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

==================> Rosja Polskę zaatakowała?

Pierwsze słyszę.

rozbawiony

Ja tez nie slyszalem...
To po co ten duren zamawia samoloty ?

Data: 2014-03-08 11:46:35
Autor: Michał
W dniu 2014-03-08 11:30, Marek pisze:
[...]

  Rotacja w ramach ćwiczeń natowskich.

Data: 2014-03-08 15:51:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:lfesee$869$1news.dialog.net.pl...
[...]

To to samo, co nieoczekiwane wystrzelenie rosyjskiej rakiety (zapowiadane wiele miesięcy wcześniej dlaczego i w jakim terminie) w celu postraszenia przeciwników?
Czyli: "naród głupi wszystko kupi" (Kurski).

rozbawiony

Data: 2014-03-08 15:30:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:cc1f6b19-6507-4e89-9ad6-ad9a6ab1deaagooglegroups.com...
[...]

Kto?
 To teraz zamawia się myśliwce jak taksówkę? Zajebiste!
rozbawiony

Data: 2014-03-08 06:33:44
Autor: Marek
W dniu sobota, 8 marca 2014 15:30:04 UTC+1 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości

Kto?

 To teraz zamawia się myśliwce jak taksówkę? Zajebiste!

rozbawiony

A Komoruski to po co dzwonil do Baraku ?

Data: 2014-03-09 03:55:51
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 15:33 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Żeby dać okazji twojej wypowiedzi jako idioty.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-09 18:11:09
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-08 15:33, Marek pisze:
[...]

A jak by nie dzwonił to byś zaraz darł ryja czemu nie dzwonił :D

Napisz lepiej ze co by nie zrobił dla ciebie będzie zawsze że "źle"

Data: 2014-03-09 03:54:03
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 11:07 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

==================>
Rosja Polskę zaatakowała?
Pierwsze słyszę.

rozbawiony

O Krymie też nie słyszałeś?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-09 10:32:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xcfo0djv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Słyszałem. Ale nie wiedziałem, że należy do Polski. Jeśli Krym należy do Polski i został zaatakowany przez Rosjan, to ja czym prędzej udaję się do ogródka i spod jabłonki wykopię ukrytą szabelkę i nie zwlekając ruszam z odsieczą. Przyłączysz się?

rozbawiony

Data: 2014-03-10 03:39:16
Autor: stevep

==================>>
[...]

Strasznie odkrywcze, poczekaj na rządania bandziora odnośnie terytorium  Polski.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-10 08:44:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xchizqg050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Poczekam. A ty przestań srać w portki ze strachu, bo ci dupa zgnije.

rozbawiony

Data: 2014-03-11 03:04:27
Autor: stevep

==================>>>

========================================>
Poczekam. A ty przestań srać w portki ze strachu, bo ci dupa zgnije.

rozbawiony

Ale z ciebie gieroj, prawie jak Czapajew:
Czapajew gieroj
Za Stalinu
Za Rodinu
Na boj, na boj. na boj

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-08 11:18:02
Autor: Michał
[...]

  Stany odpalą rakiety ..

Data: 2014-03-09 15:23:53
Autor: xantiros
[...]

Oświecę cię, wystarczy nawet 1 samolot, nie potrzeba 20.

Data: 2014-03-09 15:50:56
Autor: A. Filip
xantiros <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> pisze:
[...]

   Wg sondaĹźu Polacy (pamiętam 40%, ale coś teĹź było mniej)    obawiają się
polityki rosyjskiej i uważają, że stanowi zagrożnenie dla Polski.
   Myślisz, Ĺźe Tusk jest aĹź taki głupi?

Chyba nie jest madry, jesli mysli, ze 20 amerykanskichg samolotow obroni nas w razie czego przed Rosja...

Oświecę cię, wystarczy nawet 1 samolot, nie potrzeba 20.

Napisz to inaczej (precyzyjniej) bo wychodzisz na idiotę co nie wie ile samolotów USA nie wystarczyło do obrony Pearl Harbor w kolonii USA.

W sprawie Krymu wywiad USA *teraz* twierdzi Ĺźe ostrzegał, tylko Ĺźe jak Obama nie jest idiotą (raczej nie jest) to widać ostrzegał tak Ĺźe Obama mĂłgł myśleć Ĺźe to "strachy na lachy" i Ĺźe "Putin się nie odwaĹźy".  Dla mnie jasno widać Ĺźe USA i jego wywiuty mają duĹźy kłopot z określeniem co w działaniach Putinistanu jest straszeniem groĹşbą działania a co działaniem do końca, no chyba Ĺźe się załoĹźy Ĺźe *celowo* wystawili Ukrainę.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Kto ratuje jednego człowieka, ratuje cały świat.  (Przysłowie Ĺźydowskie)

Data: 2014-03-09 18:05:52
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-09 15:50, A. Filip pisze:
[...]

Ja idiotę ? A może ty, bo myślenia za grosz, jak myślisz co by zrobił wujek sam jak by rusek w napaści na Polskę zaczął wyrzynać ich żołnierzy.

Data: 2014-03-09 17:06:49
Autor: Anatol
[...]

Tyle (12 w Polsce , 6 na Litwie + zespół lotniskowcowy w pobliżu Morza Czarnego) to tylko w sytuacji gdy konflikt jest ograniczony do Krymu. i w niczym nie zagraża Polsce. To jest sygnał dla Rosji że w przypadku pogarszania sytuacji czyli posuwania się wojsk rosyjskich w kierunku zachodnim tych samolotów będzie coraz więcej.

Poza tym w Europie zaczyna przybywać innych wojsk amerykańskich :

http://www.sfora.pl/Amerykanskie-czolgi-wrocily-do-Europy-s64292

Nastąpią też zmiany w dostawach uzbrojenia dla armii polskiej :

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/siemoniak-pracujemy-nad-doraznymi-zmianami-w-planie-modernizacji-wojska/hrznz

Anatol

Data: 2014-03-09 18:47:25
Autor: boukun
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:lfi3iq$2am$1node1.news.atman.pl...

[...]

Niech sobie będzie coraz więcej, posłuszny naród jest wtedy, jak jest trzymany krótko za mordę w biedzie... A jak będziemy podskakiwać, to i 100 samolotów nie pomoże. Jak bombkę A pierdolną na podżegaczy, to wyparujemy i Ameryka bay, bay, nam zrobi...

boukun

Data: 2014-03-09 19:02:40
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lfiad4$m8c$1mx1.internetia.pl...

[...]

Razem z nami wyparują też zachodni biznesmeni, turyści, dyplomaci i oddziały wojskowe co spowoduje natychmiastowe odparowanie Rosji - czyli zero korzyści dla atakującego.

Anatol

Data: 2014-03-09 19:33:21
Autor: boukun
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:lfiac1$9g9$1node1.news.atman.pl...

[...]

Palcem nie kiwną, podżegacze tak kończą, a wraz z nimi cierpi zniewolony naród...

boukun

Data: 2014-03-10 16:13:38
Autor: Lord Donald
W dniu 09.03.2014 19:02, Anatol pisze:

[...]

No to masz odparowania ciąg dalszy, odparowanie Rosji wiąże się odparowaniem USA i UE, Chinole się także dorzucą, raczej lepiej UE niech sobie daruje kolonizację Krymu. Tusk zachowuje się jak Gen. MacArthur, tylko jego odpowiednik w gumofilcach, i mu siano wyłazi, może dlatego nic nam nie grozi, nikt dla debila świata nie poświęci.

Przygotowanie polskiej armii.