Przygotowanie roweru do sezonu dla opornych

Data: 2009-03-02 18:01:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przygotowanie roweru do sezonu dla opornych
Panie Jaro, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:49aba54e$0$29470$f69f905mamut2.aster.pl> przy ul....

Moze to jest wszystko za skomplikowane i wymaga kupienia duzej ilosci specjalistycznych narzedzi i po prostu nie ma sensu sie babrac zaby oszczedzik kilka zlotych?

Łańcuch posmaruj, na noc zostaw, rano jedź. Jak tylko nic skrzypieć nie
będzie to jeździj.

Data: 2009-03-02 19:52:03
Autor: Włodzimierz Wojtiuk
Przygotowanie roweru do sezonu dla opornych

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com>
napisał w wiadomości news:18az8eso346uk$.dlgpedaluje.ile.moze...
> [...]

> oszczedzik kilka zlotych?

Łańcuch posmaruj, na noc zostaw, rano jedź. Jak tylko nic skrzypieć nie

To ja się podczepię.
Co sadzicie o tym specyfiku;
http://www.allegro.pl/item546361678_brunox_bike_fit_65ml_smaruje_i_konserwuje_rowery.html

mam zamiar cos innego kupic u tego sprzedawcy, to tak przy okazji
wziąłbym...

Włodek

Data: 2009-03-02 20:08:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przygotowanie roweru do sezonu dla opornych
Panie Włodzimierz Wojtiuk, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:goha08$e1r$1atlantis.news.neostrada.pl> przy ul....

[...]

AFAIR to się do amortyzatorów stosuje...
Do łańcucha weź sobie Vexol kup, a jak buteleczki nie masz to Finish Line
(zielony się trzyma niczym tonący szalupy!) i dopiero po nim Vexol.

Data: 2009-03-02 11:37:51
Autor: Przemek
Przygotowanie roweru do sezonu dla opornych
On 2 Mar, 20:08, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

AFAIR to się do amortyzatorów stosuje...

No chyba nie koniecznie. Do amorków to raczej Deo.

Do łańcucha weź sobie Vexol kup, a jak buteleczki nie masz to Finish Line
(zielony się trzyma niczym tonący szalupy!) i dopiero po nim Vexol.

A ja proponuję FL Pro Road. Napęd czysty i cichy do ok 200km. Vexol,
czy zielony FL to bardziej na mokre, bo syf łapie niemiłosiernie :)

pozdr

Data: 2009-03-02 21:06:39
Autor: Włodzimierz Wojtiuk

sp...@gmail.com> wrote:

AFAIR to się do amortyzatorów stosuje...

No chyba nie koniecznie. Do amorków to raczej Deo.

No własnie w archiwach (czytam je wpierw nim co napiszę) to o tymze pisali
a toto na jakistam uniwersalny wygląda, myslałem że może ktos "na sobie" już
sprawdził ;)

Włodek

P.S.

ja to olej napędowy preferuje ;)

Data: 2009-03-03 16:13:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przygotowanie roweru do sezonu dla opornych
Panie Przemek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

czy zielony FL to bardziej na mokre, bo syf łapie niemiłosiernie :)

Panie, a teraz to niby co jest za oknem?
Nie wiem jakim cudem dzisiaj nie przemoczyłem butów w czasie jazdy...

Data: 2009-03-03 10:10:53
Autor: Przemek
Przygotowanie roweru do sezonu dla opornych
On 3 Mar, 16:13, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Panie, a teraz to niby co jest za oknem?
Nie wiem jakim cudem dzisiaj nie przemoczyłem butów w czasie jazdy...

:) no dzisiaj to fakt, niespecjalnie ładna pogoda.

pozdr

Przygotowanie roweru do sezonu dla opornych