Przygotowywanie mieszanki paliwowej dwusuwa

Data: 2010-09-10 14:25:06
Autor: J_K_K
Przygotowywanie mieszanki paliwowej dwusuwa
Użytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisał w wiadomości news:4c8a1f4b$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
Producent w starej instrukcji obsługi z czasów produkcji w latach 80' zaleca 1:30 oleju mineralnego mixol z benzyną 86oktan.

Jeśli to silnik Jawa 50, to przed wprowadzeniem 86, zalecali 94 :-)
(a oryginalnie w CSRF - 84)

Gdzieś wyczytałem że można z powodzeniem stosować mieszankę 1:50 z dobrym
Nie kombinował bym - 1:50 to do Simsona

Per analogiam -  oryginalnie np. do użytkowanej przeze mnie wykaszarki 2T
podawali 1:30, ale na to była przyklejona już polska naklejka 1:25.
Działa pięknie już 6 lat, nic się nie mostkuje, etc.

Olej powinien spokojnie wystarczyć ten "wykaszarkowy"
- Orlen 2T SemiSynthetic a ~12 PLN / litr.

Na docieraniu 1:20 (jeśli ten silnik, o którym myślę).

Pzdr

JKK

Przygotowywanie mieszanki paliwowej dwusuwa