Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!

Data: 2011-10-04 12:29:59
Autor: Antenka
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!
Nadchodzi krach
============http://pl.gloria.tv/?media=201577

Żegnaj jewrokołchozie  ;-]

Antenka

Data: 2011-10-04 22:17:41
Autor: jadrys
Przygotujcie siÄ™ na najgorsze - nadchodz i krach!
W dniu 2011-10-04 21:29, Antenka pisze:
Nadchodzi krach
=============
http://pl.gloria.tv/?media=201577

Ĺ»egnaj jewrokoĹ‚chozie  ;-]

Antenka

I żegnajcie resztki moich oszczędności których zdobycie zabrało mi 25 lat ciężkiej pracy.. Normalnie pójdę do tego osobnika ktory wprowadził kapitalizm do Polski i dam mu po prostu w mordę. :-(

Data: 2011-10-04 23:25:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przygotujcie siÄ™ na najgorsze - nadchodzi krach!
wtorek, 4 paĹşdziernika 2011 22:17. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

I żegnajcie resztki moich oszczędności których zdobycie zabrało mi 25
lat ciężkiej pracy.. Normalnie pójdę do tego osobnika ktory wprowadził
kapitalizm do Polski i dam mu po prostu w mordÄ™. :-(

To tow. Rakowski będzie miał mordę w rożnokolorowe sine, czerwone, żółte ciapki...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-10-04 23:43:16
Autor: Ikselka
Przygotujcie siÄ™ na najgorsze - nadchodzi krach!
Dnia Tue, 04 Oct 2011 23:25:06 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

wtorek, 4 paĽdziernika 2011 22:17. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

I żegnajcie resztki moich oszczędno¶ci których zdobycie zabrało mi 25
lat ciężkiej pracy.. Normalnie pójdę do tego osobnika ktory wprowadził
kapitalizm do Polski i dam mu po prostu w mordę. :-(

To tow. Rakowski będzie miał mordę w rożnokolorowe sine, czerwone, żółte ciapki...

Wła¶ciwie to należałoby się Wałęsie... ;-PPP
--
XL

Data: 2011-10-05 19:23:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-04 23:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

To nie Rakowski siÄ™ przechwala obaleniem Komunizmu i wprowadzeniem kapitalizmu.

Data: 2011-10-05 23:32:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przygotujcie siÄ™ na najgorsze - nadchodzi krach!
środa, 5 października 2011 19:23. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

To nie Rakowski siÄ™ przechwala obaleniem Komunizmu i wprowadzeniem
kapitalizmu.

Ale de facto Rakowski to popełnił. Sztandar wyprowadził.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-10-04 23:35:44
Autor: Anatol

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6fpj3$to$1news.onet.pl...

I żegnajcie resztki moich oszczędności których zdobycie zabrało mi 25 lat ciężkiej pracy.. Normalnie pójdę do tego osobnika ktory wprowadził kapitalizm do Polski i dam mu po prostu w mordę. :-(

Zawsze można przewalutować oszczędności na którąś z walut socjalistycznych i ulokować je w socjalistycznym banku.

Anatol

Data: 2011-10-04 22:28:29
Autor: Antenka
On 4 PaĽ, 23:35, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:j6fpj3$to$1news.onet.pl...

> I żegnajcie resztki moich oszczędno¶ci których zdobycie zabrało mi 25 lat
> ciężkiej pracy.. Normalnie pójdę do tego osobnika ktory wprowadził
> kapitalizm do Polski i dam mu po prostu w mordę. :-(

Zawsze można przewalutować oszczędno¶ci na któr±¶ z walut socjalistycznych i
ulokować je w socjalistycznym banku.

Anatol

Lokujcie w złoto. ;-)

Antenka

Data: 2011-10-05 13:41:37
Autor: stevep
Dnia 05-10-2011 o 07:28:29 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> kapitalizm do Polski i dam mu po prostu w mordę. :-(

Zawsze można przewalutować oszczędno¶ci na któr±¶ z walut  socjalistycznych i

Ty to w oleum.

--
stevep

Data: 2011-10-06 10:48:32
Autor: Antenka
On 5 PaĽ, 14:49, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> Lokujcie w złoto. ;-)

> Antenka

W ziemię.<

Już mam. Jak będzie taka potrzeba, to się wyżywię. ;-) Aha radzę
wszystkim zaopatrzyć się nasiona, oczywi¶cie nasze rodzime, w żadnym
wypadku nie w holenderskie.

Antenka

Data: 2011-10-06 21:12:30
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 6 Oct 2011 10:48:32 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Już mam. Jak będzie taka potrzeba, to się wyżywię. ;-) Aha radzę
wszystkim zaopatrzyć się nasiona, oczywi¶cie nasze rodzime, w żadnym
wypadku nie w holenderskie.

Mam. I drewno w lesie swoim. A ziemniaki-sadzeniaki i mleko dostanę od
s±siadów :-)

--
XL

Data: 2011-10-07 13:59:51
Autor: Antenka
On 6 PaĽ, 21:12, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> wypadku nie w holenderskie.

Mam. I drewno w lesie swoim. A ziemniaki-sadzeniaki i mleko dostanę od

To pięknie :-)

Antenka

Data: 2011-10-07 23:52:25
Autor: Krzysiek
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!
Hallo,

"Antenka"  schrieb im Newsbeitrag news:349e623a-8c9f-4420-a5a9-3d3de2872f86t16g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

> wypadku nie w holenderskie.

Mam. I drewno w lesie swoim. A ziemniaki-sadzeniaki i mleko dostanę od

to wcale nie jest pieknie, na wiesc o sasiadach spolecznosc niedzynarodowa
znowu bedzie zaniepokojona, a Prezydent RP bedzie przepraszal, ze musi byc
prezydentem sprawcow. A jeszcze moga nam dolozyc jakies sankcje... fatalnie...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-08 12:48:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-06 21:12, Ikselka pisze:
Dnia Thu, 6 Oct 2011 10:48:32 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Już mam. Jak będzie taka potrzeba, to się wyżywię. ;-) Aha radzę
wszystkim zaopatrzyć się nasiona, oczywiście nasze rodzime, w żadnym
wypadku nie w holenderskie.

Mam. I drewno w lesie swoim. A ziemniaki-sadzeniaki i mleko dostanÄ™ od
sÄ…siadĂłw :-)

W kryzysie lepiej nie liczyć na sąsiadów.

Data: 2011-10-04 23:41:49
Autor: u2
W dniu 2011-10-04 23:35, Anatol pisze:
Zawsze można przewalutować oszczędno¶ci na któr±¶ z walut
socjalistycznych i ulokować je w socjalistycznym banku.

Tak juz zrobiles kacapski agenciku ? :)

Data: 2011-10-04 23:49:44
Autor: raff

"Anatol" <c355@usuntowp.pl> wrote in message news:j6fu7i$1am$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Jadrys powinien ulokowac je w ruble bialoruskie i w tamtejszym banku, skoro ich tak wielbi.

R.

Data: 2011-10-04 22:30:55
Autor: Antenka
On 4 PaĽ, 23:49, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote in messagenews:j6fu7i$1am$1usenet.news..interia.pl...

> [...]

> ulokować je w socjalistycznym banku.

Jadrys powinien ulokowac je w ruble bialoruskie i w tamtejszym banku, skoro ich tak wielbi.

Raffek nie b±dĽ zło¶liwy. A ty na co chcesz zamienić złotówki? Na
diullary USA? :-o))

Antenka

Data: 2011-10-05 02:16:35
Autor: PTR
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!
Jadrys powinien ulokowac je w ruble bialoruskie i w tamtejszym banku, skoro
ich tak wielbi.

Widz±c takiego debila jak raff, mam w±tpliwo¶ci, czy akcja T4 była zbrodni±...

Data: 2011-10-05 21:43:12
Autor: Kaczysta
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!

Użytkownik "PTR" <stakeburnWYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2ca0.00000177.4e8ba1e3newsgate.onet.pl...
[...]

Lada dzień, a demonstranci spal± cał± Wall Street.
AZ

Data: 2011-10-05 19:23:12
Autor: jadrys
[...]

Myślę że to kapitalistyczne bagno wciągnie w swój kryzys i kraje gdzie panuje sprawiedliwość społeczna.

Data: 2011-10-05 20:00:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6i3os$qp7$2news.onet.pl...
[...]

Wymień takie kraje. Jestem niezmiernie ciekaw.

Data: 2011-10-05 20:04:30
Autor: jadrys
[...]

Oj to już zadanie dla Anatola. - To on coś tu zasugerował.

Data: 2011-10-05 20:41:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6i6a7$4rg$1news.onet.pl...

[...]

Unikasz odpowiedzi. To ja odpowiem za ciebie. Nie ma takich krajĂłw.

Data: 2011-10-07 08:07:12
Autor: jadrys
[...]

Jaki jest powód twojej niewiary? Wypraktykowałeś osobiście? Tylko mi nie wspominaj o dawnych czasach i o krajach należących do RWPG.

Data: 2011-10-07 09:46:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6m5lr$hbn$3news.onet.pl...

[...]

Bym uwierzył, wymień kraje, gdzie (wg ciebie) panuje sprawiedliwość społeczna.
I już więcej nie weksluj.

Data: 2011-10-07 11:41:04
Autor: jadrys
[...]

Wiem dlaczego ty nie wierzysz, - bo nie piszÄ… o tym w "Gazecie".
Ideału nie ma i nigdy nie będzie. Ale jest kilka państw w ktorych panuje coś takiego, jednym z nich jest Szwecja.
Żebym nie "wekslował" to musiałbym pierwsze wiedzieć co to jest. - Co oznacza czynność "wekslowanie".

Data: 2011-10-07 13:06:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6mhf3$8n9$1news.onet.pl...

[...]

W Szwecji panuje "zgniły kapitalizm". A to, co bierzesz za sprawiedliwość społeczną jest rozbudowanym socjałem, który opłacają wszyscy pracujący, przymusowo.
PrĂłbuj dalej.

Pyt.: Co oznacza czynność "wekslowanie"?
Odp.: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2579648

Data: 2011-10-08 12:46:02
Autor: jadrys
[...]

A jednak Szecji najblizej do tego wzorcowego komunizmu. Czy wiesz np. że tam "właściciel" nie ma prawa zbroić ci rozbić namiotu na "swoim" terenie?

Wolałbym wyjaśnienie od ciebie a nie link do strony www.

Data: 2011-10-08 14:06:47
Autor: pulsar
Przygotujcie siÄ™ na najgorsze - nadchodz i krach!
W dniu 2011-10-08 12:46, jadrys pisze:

A jednak Szecji najblizej do tego wzorcowego komunizmu. Czy wiesz np. ĹĽe
tam "właściciel" nie ma prawa zbroić ci rozbić namiotu na "swoim" terenie?

Tak, to prawda, ale masz na to 2 doby... później
możesz być bardzo źle potraktowany, jak intruz...

pulsar

Data: 2011-10-08 14:22:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6p9op$ikm$2news.onet.pl...

[...]

Nie jestem Szwedem i nie potrafię ocenić czy to jest dobrze, że na prywatnym terenie Szweda każdy może rozbić namiot.
I nie jestem przekonany, że te ustalenia prawne, dotyczące rozbijania namiotów, świadczą o komunizmie Szwecji.

Data: 2011-10-05 08:42:27
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Nicto niepomoże, bo wyklepano micha itak komta ci nienapełni...!

Ale pocies siem, zeto jus długo niepotrwo, bo KAPITULIZM somsiem ZAWALI...

Prubujom jesce to BADZIEWIE nawselkie sposoby ratować, i znowuż na
nojbidniejsych to scedować, ale itak nicto niepomoże...!

KREZYS NOJBOGATSE WYWOŁAŁY, TOI NOJBOGATSE JEGO SKUTKI PONOSIć POWINNY...!!!

PS - i podziwej sem JAMDRYSIE, jakto za¶ aktułalne robić siem pocyno:
"Wyklenty powstań Ludu..."

Data: 2011-10-05 08:31:19
Autor: Polok_Prawdziwy
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!
Nadchodzi krach

Znowuż bateryjki wkatabasie ci wysły...?

Data: 2011-10-05 09:08:41
Autor: Zahir
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6346f52b-a60f-456b-be81-4c1c27041ddcq26g2000vby.googlegroups.com...
Nadchodzi krach
=============
http://pl.gloria.tv/?media=201577

Żegnaj jewrokołchozie  ;-]

Antenka

Te trans, przypomnij nam tu kto gardłował za wej¶ciem do UE? No co? Skleroza?

--
Zahir

Data: 2011-10-06 11:02:09
Autor: Antenka
On 5 PaĽ, 09:08, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:6346f52b-a60f-456b-be81-4c1c27041ddcq26g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Odbiło ci?! Na pewno nie ja! Je¶li o mnie chodzi jestem jej
zdeklarowan± przeciwniczk± od zawsze, odk±d wam zaczęli robić wodę z
mózgu, że jak do niej nie wst±pimy to czeka nas zagłada i te podobne
bzdury.

Mogłam co najwyżej  gardłować się, żeby jewrokołchoz olać ciepłym
moczem i jak najszybciej się z tego g....na ewakuować!

To co teraz staje się dla wielu przykrym faktem, że wkrótce  obudzicie
się z łap± w nocniku, wiedziałam dobre 12 lat temu, kiedy zaczęto was
debili urabiać i roztaczać przez wami wizję jewropełzkiego raju!

I wcale mi nie jest do ¶miechu, że Polacy - z małymi wyj±tkami, to
stado bezmy¶lnych baranów!
Każdy bydlak, który zagłosował na EU w referendum i ci co dupska nie
podnie¶li, żeby przeciwstawić się temu procederowi wci±gnięcia nas w
struktury zła, powinni mi płacić dożywotnio wielkie odszkodowanie!

Antenka

Data: 2011-10-06 21:14:06
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 6 Oct 2011 11:02:09 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ty chyba siedzisz  w mojej głowie, bo mówisz za mnie :-)

--
XL

Data: 2011-10-07 08:14:43
Autor: stevep
Dnia 06-10-2011 o 21:14:06 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Co za jednomy¶lno¶ć idiotek.

--
stevep

Data: 2011-10-07 13:25:10
Autor: Antenka
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!
On 7 PaĽ, 08:14, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Co za jednomy¶lno¶ć idiotek.<

Nie wcinaj się! :-E

Antenka

Data: 2011-10-07 13:23:38
Autor: Antenka
On 6 PaĽ, 21:14, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> struktury zła, powinni mi płacić dożywotnio wielkie odszkodowanie!

Ty chyba siedzisz  w mojej głowie, bo mówisz za mnie :-) <

Miło mi :-)

Eeee tam, my kobitki mamy co¶, czego nie posiada przeciętny samiec -
intuicję. Na kilometr czujemy, że co¶ jest nie hallo. No bo sama
powiedz Ikselko, po co mam oddawać mój  dochód w obce, lepkie łapska,
żeby mi kto¶ wydzielał i mówił, że  mam kupić, na ten przykład,
kolejn± parę butów na zimę, kiedy mam już innych 10 par, a szafka nie
jest z gumy! :-o). Taka jest polityka jewrokołchozu. ;-)

Antenka

P.s. Dzisiaj miałam bardzo zagadkowy sen. :-?

Data: 2011-10-07 23:45:46
Autor: jędrek
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!
"Antenka"

P.s. Dzisiaj miałam bardzo zagadkowy sen. :-?

O czym? O kim?

Data: 2011-10-08 08:14:08
Autor: stevep
Dnia 07-10-2011 o 22:23:38 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

jest z gumy! :-o). Taka jest polityka jewrokołchozu. ;-)

Antenka

P.s. Dzisiaj miałam bardzo zagadkowy sen. :-?

Leciała¶ na Łys± Górę na miotle?  :)
--
stevep

Data: 2011-10-08 02:33:07
Autor: Antenka
On 8 PaĽ, 08:14, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Leciała¶ na Łys± Górę na miotle?  :) <

Debil! We ¶nie widziałam totaln± klęskę polszewickiego kominiarza
dzień po wyborach hłe hłe hłe, Musiałby¶ widzieć jak± "sznekę"
zrobił! :-o)). Ale z kim ja polemizuję? Przecież ty nie wiesz co to
"szneka", czy "zrobić sznekę". To wiem tylko
ja i Jadry¶ :-P!
A teraz spadówa, bo psami poszczuję! :-E

Antenka

Data: 2011-10-08 12:56:47
Autor: Krzysiek
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!
Hallo,

"Antenka"  schrieb im Newsbeitrag news:c1f1a921-d0b4-48d0-95f1-3e0905ac6413k34g2000yqm.googlegroups.com...

[...]
[...]

aha... pomalu wyjasniaja sie szczegoly Pani zagadkowego snu, ale do
kompletu brakuje jeszcze informacji z kim Pani dzielila ten sen, byc moze
tu nalezy szukac przyczyn Pani kiepskiego samopoczucia.

A jaka szneke zrobil - z glancem czy bez??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!