Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!

Data: 2011-10-05 09:08:41
Autor: Zahir
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6346f52b-a60f-456b-be81-4c1c27041ddcq26g2000vby.googlegroups.com...
Nadchodzi krach
=============
http://pl.gloria.tv/?media=201577

Żegnaj jewrokołchozie  ;-]

Antenka

Te trans, przypomnij nam tu kto gardłował za wejściem do UE? No co? Skleroza?

--
Zahir

Data: 2011-10-06 11:02:09
Autor: Antenka
On 5 Paź, 09:08, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:6346f52b-a60f-456b-be81-4c1c27041ddcq26g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Odbiło ci?! Na pewno nie ja! Jeśli o mnie chodzi jestem jej
zdeklarowaną przeciwniczką od zawsze, odkąd wam zaczęli robić wodę z
mózgu, że jak do niej nie wstąpimy to czeka nas zagłada i te podobne
bzdury.

Mogłam co najwyżej  gardłować się, żeby jewrokołchoz olać ciepłym
moczem i jak najszybciej się z tego g....na ewakuować!

To co teraz staje się dla wielu przykrym faktem, że wkrótce  obudzicie
się z łapą w nocniku, wiedziałam dobre 12 lat temu, kiedy zaczęto was
debili urabiać i roztaczać przez wami wizję jewropełzkiego raju!

I wcale mi nie jest do śmiechu, że Polacy - z małymi wyjątkami, to
stado bezmyślnych baranów!
Każdy bydlak, który zagłosował na EU w referendum i ci co dupska nie
podnieśli, żeby przeciwstawić się temu procederowi wciągnięcia nas w
struktury zła, powinni mi płacić dożywotnio wielkie odszkodowanie!

Antenka

Data: 2011-10-06 21:14:06
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 6 Oct 2011 11:02:09 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ty chyba siedzisz  w mojej głowie, bo mówisz za mnie :-)

--
XL

Data: 2011-10-07 08:14:43
Autor: stevep
Dnia 06-10-2011 o 21:14:06 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Co za jednomyślność idiotek.

--
stevep

Data: 2011-10-07 13:25:10
Autor: Antenka
On 7 Paź, 08:14, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Co za jednomyślność idiotek.<

Nie wcinaj się! :-E

Antenka

Data: 2011-10-07 13:23:38
Autor: Antenka
On 6 Paź, 21:14, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> struktury zła, powinni mi płacić dożywotnio wielkie odszkodowanie!

Ty chyba siedzisz  w mojej głowie, bo mówisz za mnie :-) <

Miło mi :-)

Eeee tam, my kobitki mamy coś, czego nie posiada przeciętny samiec -
intuicję. Na kilometr czujemy, że coś jest nie hallo. No bo sama
powiedz Ikselko, po co mam oddawać mój  dochód w obce, lepkie łapska,
żeby mi ktoś wydzielał i mówił, że  mam kupić, na ten przykład,
kolejną parę butów na zimę, kiedy mam już innych 10 par, a szafka nie
jest z gumy! :-o). Taka jest polityka jewrokołchozu. ;-)

Antenka

P.s. Dzisiaj miałam bardzo zagadkowy sen. :-?

Data: 2011-10-07 23:45:46
Autor: jędrek
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!
"Antenka"

P.s. Dzisiaj miałam bardzo zagadkowy sen. :-?

O czym? O kim?

Data: 2011-10-08 08:14:08
Autor: stevep
Dnia 07-10-2011 o 22:23:38 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

jest z gumy! :-o). Taka jest polityka jewrokołchozu. ;-)

Antenka

P.s. Dzisiaj miałam bardzo zagadkowy sen. :-?

Leciałaś na Łysą Górę na miotle?  :)
--
stevep

Data: 2011-10-08 02:33:07
Autor: Antenka
On 8 Paź, 08:14, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Leciałaś na Łysą Górę na miotle?  :) <

Debil! We śnie widziałam totalną klęskę polszewickiego kominiarza
dzień po wyborach hłe hłe hłe, Musiałbyś widzieć jaką "sznekę"
zrobił! :-o)). Ale z kim ja polemizuję? Przecież ty nie wiesz co to
"szneka", czy "zrobić sznekę". To wiem tylko
ja i Jadryś :-P!
A teraz spadówa, bo psami poszczuję! :-E

Antenka

Data: 2011-10-08 12:56:47
Autor: Krzysiek
Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!
Hallo,

"Antenka"  schrieb im Newsbeitrag news:c1f1a921-d0b4-48d0-95f1-3e0905ac6413k34g2000yqm.googlegroups.com...

[...]
[...]

aha... pomalu wyjasniaja sie szczegoly Pani zagadkowego snu, ale do
kompletu brakuje jeszcze informacji z kim Pani dzielila ten sen, byc moze
tu nalezy szukac przyczyn Pani kiepskiego samopoczucia.

A jaka szneke zrobil - z glancem czy bez??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Przygotujcie się na najgorsze - nadchodzi krach!