Data: 2015-07-15 07:55:44 | |
Autor: kondziu | |
Przyimek w regulaminie | |
Będąc zagranicą korzystałem z pakietów internetowych w Play. W regulaminie ( http://www.play.pl/resources/pdf/2015/Regulamin-uslugi-Paczka-roaming-Internet-UE_10042015.pdf ) zapisane jest (II.5.), że "każda kolejna aktywacja Paczki przedłuża termin ważności Usługi o kolejne 14 dni". Czy oznacza to że okresy te należy sumować? Dokonałem dwóch zakupów w bliskich odstępach czasowych myśląc, że tak jest. Niestety, kwota na rachunku sugeruje zupełnie coś innego tj. 14 dni od ostatniego zakupu. Czy mam tutaj jakąkolwiek podstawę do reklamacji? Wydaje mi się, że bardziej jednoznaczne byłoby stwierdzenie "na kolejne 14 dni". Pozdrawiam
|
|
Data: 2015-07-15 10:27:34 | |
Autor: witek | |
Przyimek w regulaminie | |
kondziu wrote:
Będąc zagranicą korzystałem z pakietów internetowych w Play. W regulaminie ( http://www.play.pl/resources/pdf/2015/Regulamin-uslugi-Paczka-roaming-Internet-UE_10042015.pdf ) zapisane jest (II.5.), że "każda kolejna aktywacja Paczki przedłuża termin ważności Usługi o kolejne 14 dni". Czy oznacza to że okresy te należy sumować? Dokonałem dwóch zakupów w bliskich odstępach czasowych myśląc, że tak jest. Niestety, kwota na rachunku sugeruje zupełnie coś innego tj. 14 dni od ostatniego zakupu. Czy mam tutaj jakąkolwiek podstawę do reklamacji? Wydaje mi się, że bardziej jednoznaczne byłoby stwierdzenie "na kolejne 14 dni". w sumie mas racje. Tylko nic z tego nie wynika. bediesz sie kopał z koniem? Stac cie na to? |
|
Data: 2015-07-15 18:17:11 | |
Autor: J.F. | |
Przyimek w regulaminie | |
Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mo5u2e$m1k$1@dont-email.me...
kondziu wrote: Będąc zagranicą korzystałem z pakietów internetowych w Play. W regulaminie ( http://www.play.pl/resources/pdf/2015/Regulamin-uslugi-Paczka-roaming-Internet-UE_10042015.pdf ) zapisane jest (II.5.), że "każda kolejna aktywacja Paczki przedłuża termin ważności Usługi o kolejne 14 dni". Czy oznacza to że okresy te należy sumować? Dokonałem dwóch zakupów w bliskich odstępach czasowych myśląc, że tak jest. Niestety, kwota na rachunku sugeruje zupełnie coś innego tj. 14 dni od ostatniego zakupu. Czy mam tutaj jakąkolwiek podstawę do reklamacji? Wydaje mi się, że bardziej jednoznaczne byłoby stwierdzenie "na kolejne 14 dni". Ale dlaczego kopal ? Nalezy napisac reklamacje. Firma powinna ja uznac chocby w imie utrzymania dobrego imienia. W razie odmowy nalezy: -zmienic operatora przy najblizszej okazji, -napisac skarge do UKE/UOKIK ... chyba jednak UKE. A tak na dora sprawe, to mozna i pozew do sadu zlozyc ... koszta nie sa znow takie duze, a czegos sie nauczysz, przyda sie w przyszlosci :-) J. |
|
Data: 2015-07-15 22:16:46 | |
Autor: Liwiusz | |
Przyimek w regulaminie | |
W dniu 2015-07-15 o 18:17, J.F. pisze:
UĹźytkownik "witek" napisaĹ w wiadomoĹci grup A ja nie jestem pewien braku racji po stronie operatora. "PrzedĹuĹźenie o kolejne 14 dni" nie okreĹla od kiedy kolejne 14 dni jest liczone, wiÄc domyĹlnie powinno to byÄ 14 dni od daty przedĹuĹźenia. -- Liwiusz |
|
Data: 2015-07-18 21:57:20 | |
Autor: t-1 | |
Przyimek w regulaminie | |
W dniu 2015-07-15 o 22:16, Liwiusz pisze:
A ja nie jestem pewien braku racji po stronie operatora. "Przedłużenie o Tylko czy słowo "przedłuża" znaczy wtedy to co powinno? Właściwe w tym rozumieniu to "aktualizuje", "wznawia" itp. Słowo "kolejne" też nic nie zmienia, gdyż w kolejce następny czepia się ostatniego. Podsumowując, jakbyś chciał rzucić palenie aby sobie przedłużyć życie o kilka lat, to się mocno zastanów. Napisał bym reklamację. |
|