PrzyjaĹşni USA

Data: 2011-07-21 22:28:59
Autor: jadrys
PrzyjaĹşni USA

Do Polski i Polaków ciąg dalszy:

http://polonia.wp.pl/kat,,title,Nagie-w-celi-tak-USA-potraktowaly-polskie-studentki,wid,13618735,wiadomosc.html?ticaid=1cb3e

Data: 2011-07-21 22:55:41
Autor: Polok_Prawdziwy
Przyjaźni USA
jadrys wrote:

Do Polski i Polaków ciąg dalszy:

http://polonia.wp.pl/kat,,title,Nagie-w-celi-tak-USA-potraktowaly-polskie-
studentki,wid,13618735,wiadomosc.html?ticaid=1cb3e

Noi widzis JAMDRYSIE...!!!

- ajak ci godołem, ze KROWIOżE jus niedługo pociongnom, tośsiem martwił, wto zanich bedzie...

A choćby i same JANTYKRYSTY psyjść miały, to wolem sex i rospustem niźli tych KROWIOżY-GNOJOżY...!!!

Aniechsiem kisom wtym swojim DEBILIźMIE razem z HANSEMKLOSEM i inksymi GUPCAMI, ajo spokuj napsysłe lotka mieć kcem...!!!

PREC Z KROWIOżAMI...!!!

Data: 2011-07-22 14:37:50
Autor: jadrys
PrzyjaĹşni USA
W dniu 2011-07-21 22:55, Polok_Prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

tych KROWIOĹźY-GNOJOĹźY...!!!

Aniechsiem kisom wtym swojim DEBILIĹşMIE razem z HANSEMKLOSEM i inksymi
GUPCAMI, ajo spokuj napsysłe lotka mieć kcem...!!!

PREC Z KROWIOĹźAMI...!!!

Ale nie ma żadnych gwarancji że kacap albo chinole, o Watykanie nie wspominając - będą nas traktowali lepiej.

Data: 2011-07-22 13:19:02
Autor: obserwator
Przyjaźni USA
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Ale nie ma żadnych gwarancji że kacap albo chinole, o Watykanie nie wspominając - będą nas traktowali lepiej.

jak se wybieracie durniow takich jak Tusk i Komoruski albo inny Kwasniewski
czy Jaruzelski, to nikt na swiecie z Polska sie liczyl nie bedzie.

Glupkow traktuje sie tak, jak na to zasluzyli.

Data: 2011-07-22 23:02:00
Autor: Polok_Prawdziwy
Przyjaźni USA
 obserwator wrote:

[...]

Cyściłeś sem dzisioj zemby, bo jakosik ci łokrutnie zjapy zajeżdżo...!?

- wpirw mordem umyj, apotem siem łodzywej ŁOBSRYWATOżE...!!!

Data: 2011-07-22 21:15:39
Autor: obserwator
Przyjaźni USA
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 obserwator wrote:

> [...]

Cyściłeś sem dzisioj zemby, bo jakosik ci łokrutnie zjapy zajeżdżo...!?

- wpirw mordem umyj, apotem siem łodzywej ŁOBSRYWATOżE...!!!

uwazaj chamie,bo jak mnie wnerwisz to ci zeby policze.

Data: 2011-07-22 21:19:47
Autor: obserwator
jestes klonem MH - Mariusza Hajduka
 ...wiec nie podskakuj,pojebie.

Data: 2011-07-22 23:37:58
Autor: Polok_Prawdziwy
Przyjaźni USA
 obserwator wrote:

uwazaj chamie,bo jak mnie wnerwisz to ci zeby policze.

Tyś cheba jesce PRAWDZIWEGO CHOPA zbliska na zapleśniałe gały niewidzioł...!

- uwożej sem troseckem, bo cheba wis łotym, ze tramsplantacje straśnie drogie som...!

Data: 2011-07-22 21:44:20
Autor: obserwator
Przyjaźni USA
 obserwator wrote:

Tyś cheba jesce PRAWDZIWEGO CHOPA zbliska na zapleśniałe gały niewidzioł...!

- uwożej sem troseckem, bo cheba wis łotym, ze tramsplantacje straśnie drogie som...!

takie teksty swiadcza o tym, zes jest zboczencem zoofilem i prawdopodobnie PEDOFILEM.

A tym juz moga sie zajac specjalne sluzby.

Data: 2011-07-23 00:00:10
Autor: Polok_Prawdziwy
Przyjaźni USA

 obserwator wrote:

> [...]

PEDOFILEM.

A tym juz moga sie zajac specjalne sluzby.

Cheee...!!! cheee...!!! cheeee...!!!

- komentować niebedem, bo syćkie to widzom...

PS - niewysilej siem, bo CINKIBOLEK jeześ ŁOBSRYWATOżE... - toroz,
adwa, to cheba wis łotym, ze IP możno zwielu punktuw nazimi łodsyfrować...

Data: 2011-07-23 02:26:29
Autor: stevep
Przyjaźni USA

 obserwator wrote:

> [...]

- wpirw mordem umyj, apotem siem łodzywej ŁOBSRYWATOżE...!!!

uwazaj chamie,bo jak mnie wnerwisz to ci zeby policze.

A już popuściłeś z tego napięcia w potrki? Trudny wybór, pampers na pysk,  z którego same rzygi, czy na odbyt.

--
stevep

Data: 2011-07-23 00:30:23
Autor:
Przyjaźni USA
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): A już popuściłeś z tego napięcia w potrki? Trudny wybór, pampers na pysk,  z którego same rzygi, czy na odbyt.

to ty pojebie esbucki z napiecia popuszczasz w portki? Nie sadz innych wedlug
siebie, skretynialy pawianie z czerwonym zadem.  --

Data: 2011-07-23 13:09:44
Autor: stevep
Przyjaźni USA
Dnia 23-07-2011 o 02:30:23   <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Jednak popuściłeś wypierdku mamuta.

--
stevep

Data: 2011-07-22 22:58:42
Autor: Polok_Prawdziwy
Przyjaźni USA

jadrys wrote:

[...]

Zkacapami żyłymy jaksiem patsy...!

Codo SKOśNYCHGAŁ, tofakt, łobawem mom i psezto za Kacapami łopcjujem...

Data: 2011-07-23 07:18:42
Autor: jadrys
PrzyjaĹşni USA
W dniu 2011-07-22 22:58, Polok_Prawdziwy pisze:

Ale nie ma Ĺźadnych gwarancji Ĺźe kacap albo chinole, o Watykanie nie
wspominając - będą nas traktowali lepiej.

Zkacapami żyłymy jaksiem patsy...!

Codo SKOśNYCHGAŁ, tofakt, łobawem mom i psezto za Kacapami łopcjujem...

Ideałem byłaby niezależność od nikogo, ale myślę że nasi sprzedajni politycy nie maja takiej opcji w swoich programach..

Data: 2011-07-23 22:46:58
Autor: Polok_Prawdziwy
Przyjaźni USA
jadrys wrote:

[...]

Niedosiem....
- niedosiem JAMDRYSIE, wtym świecie siem niedo...!

Aboś z silniejsym, aboś psegroł...!

A wto tego nierozumi, ten wceśnij, cypuźniej naglebie londuje...

PrzyjaĹşni USA