Przyjaciel Lecha Kaczy?skiego obalony

Data: 2011-02-12 17:07:26
Autor: Grzegorz Z.
Przyjaciel Lecha Kaczy?skiego obalony
Nie, jeszcze nie Saakaszwili. Ale miejmy nadzieję że wkrótce i ten kacyk
upadnie:

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/ordery-dla-dyktatora-egiptu-takze-od-polakow,1,4160575,wiadomosc.html

Data: 2011-02-12 16:13:55
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
[...]

Merkel mu medalu nie dala?

http://www.zimbio.com/pictures/IS28qu5GgcT/Merkel+Meets+Egyptian+President+Mubarak

Data: 2011-02-12 17:08:40
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 17:07, Grzegorz Z. pisze:
Nie, jeszcze nie Saakaszwili. Ale miejmy nadzieję że wkrótce i ten kacyk
upadnie:

Pewnie powiesicie go za jądra. Tak jak wasz fiurer Putka chce.

Data: 2011-02-12 17:10:02
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 17:08, u2 pisze:
W dniu 2011-02-12 17:07, Grzegorz Z. pisze:
Nie, jeszcze nie Saakaszwili. Ale miejmy nadzieję że wkrótce i ten kacyk
upadnie:

Pewnie powiesicie go za jądra. Tak jak wasz fiurer Putka chce.

Chodzi oczywiście o Saakaszwilego.

Data: 2011-02-12 16:15:23
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Chodzi oczywiście o Saakaszwilego.

Putka z Merkel ( ta ostatnia to jego pani).

Data: 2011-02-12 17:20:15
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 17:15,  obserwator pisze:
Chodzi oczywiście o Saakaszwilego.
Putka z Merkel ( ta ostatnia to jego pani).

W sumie Niemcy się tak nie różnią, Merkel kontynuuje to co zaczął Szreder.

Data: 2011-02-12 08:52:40
Autor: Antenka
On 12 Lut, 17:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

W sumie Niemcy się tak nie różnią, Merkel kontynuuje to co zaczął Szreder.<

Merkel kontynuuje dziedzictwo carycy Katarzyny II, która, jak sama
kiedyś wspomniała wieszając jej portret w swoim gabinecie, jest dla
niej niedoścignionym wzorcem. Pytanie w czym? Czy w imperialistycznych
zakusach, czy morze jednak w nieposkromionej chuci? he he he :D

Antenka  : - /

Data: 2011-02-12 18:00:17
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 17:52, Antenka pisze:
[...]

Raczej nie mu chuci, bo by się dawno hajtnęła, są jedynie dążenia do
wybielenia Niemców za pomocą związku wypędzonych i muzeum wypędzonych.

Data: 2011-02-12 17:15:58
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
wybielenia Niemców za pomocą związku wypędzonych i muzeum wypędzonych.

merkel juz sie dwukrotnie hajtnela, a ilu miala kochankow? Niemki, a
szczegolnie te brzydkie korzystaja z kazdej nadazajacej sie okazji:)

Data: 2011-02-12 09:39:15
Autor: Antenka
Przyjaciel Lecha Kaczy?skiego obalony
On 12 Lut, 18:15, " obserwator" <darz_...@gazeta.SKASUJ-

merkel juz sie dwukrotnie hajtnela, a ilu miala kochankow? Niemki, a szczegolnie te brzydkie korzystaja z kazdej nadazajacej sie okazji:) <

Skąd wiesz? Czyżby na ciebie zastawiły sidła?:D Myślę, że brzydkie
Polki też specjalnie nie przebierają i łapią okazję - najchętniej "na
ciążę" ;-).

Antenka

Data: 2011-02-12 17:46:00
Autor: obserwator
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Skąd wiesz? Czyżby na ciebie zastawiły sidła?:D Myślę, że brzydkie
Polki też specjalnie nie przebierają i łapią okazję - najchętniej "na

Niemki sa znane z brzydoty. Przeciez to ogolnie znany fakt.  --

Data: 2011-02-12 18:47:39
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 18:46,  obserwator pisze:
Niemki sa znane z brzydoty. Przeciez to ogolnie znany fakt.

Nie są w naszym typie. Te wszystkie Helgi. No może Gustlik je woli.

Data: 2011-02-12 09:58:56
Autor: Antenka
On 12 Lut, 18:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Niemki sa znane z brzydoty. Przeciez to ogolnie znany fakt.
 Nie są w naszym typie. Te wszystkie Helgi. No może Gustlik je woli.<

No podobno tak. A ja nie gustuję w Niemcach, bo większość z nich jako
żywo przypomina Frankensteina : - [

Antenka :D

Data: 2011-02-12 19:04:05
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 18:58, Antenka pisze:
No podobno tak. A ja nie gustuję w Niemcach, bo większość z nich jako
żywo przypomina Frankensteina

Dobrze że nie Dr. Franka. to było dopiero monstrum :)

Data: 2011-02-13 19:16:39
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 12 Lut, 18:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
 Nie są w naszym typie. Te wszystkie Helgi. No może Gustlik je woli.<

No podobno tak. A ja nie gustuję w Niemcach, bo większość z nich jako

Nie zapominaj że dr Frankenstein w oryginale był Polakiem.

Data: 2011-02-12 18:07:58
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-12 18:46,  obserwator pisze:
> Niemki sa znane z brzydoty. Przeciez to ogolnie znany fakt.

Nie są w naszym typie. Te wszystkie Helgi. No może Gustlik je woli.

a czyim typie moga byc te z tej galerii:

http://de.academic.ru/dic.nsf/dewiki/610508

Data: 2011-02-12 10:16:54
Autor: Antenka
Przyjaciel Lecha Kaczy?skiego obalony
On 12 Lut, 19:07, " obserwator" <darz_...@gazeta.SKASUJ-T

a czyim typie moga byc te z tej galerii: <

http://de.academic.ru/dic.nsf/dewiki/610508 <

To niemieckie ścierwo przypomina siostrę Frankensteina.

Antenka

Data: 2011-02-12 18:18:42
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 18:15,  obserwator pisze:
merkel juz sie dwukrotnie hajtnela, a ilu miala kochankow? Niemki, a
szczegolnie te brzydkie korzystaja z kazdej nadazajacej sie okazji:)

A to pardon, że uraziłem Panią Kanclerz.

A dzieci ma jakieś ?

Data: 2011-02-12 17:28:38
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> szczegolnie te brzydkie korzystaja z kazdej nadazajacej sie okazji:)

A to pardon, że uraziłem Panią Kanclerz.

swoich nie ma, ale drugi jej maz ma dwoch synow z poprzedniego malzenstwa.

Data: 2011-02-12 18:32:02
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 18:28,  obserwator pisze:
A dzieci ma jakieś ?
swoich nie ma, ale drugi jej maz ma dwoch synow z poprzedniego malzenstwa.

Czyli za późno się hajtnęła.

Data: 2011-02-12 17:47:28
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> swoich nie ma, ale drugi jej maz ma dwoch synow z poprzedniego malzenstwa.

Czyli za późno się hajtnęła.

 e... tam za pozno. 23 - to chyba kiedys norma?

Data: 2011-02-12 18:49:36
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 18:47,  obserwator pisze:
Czyli za późno się hajtnęła.
 e... tam za pozno. 23 - to chyba kiedys norma?

Hmm, to dlaczego keine kindern ?

Data: 2011-02-12 16:30:51
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Putka z Merkel ( ta ostatnia to jego pani).

W sumie Niemcy się tak nie różnią, Merkel kontynuuje to co zaczął Szreder.

przede wszytkim daza do wyeliminowania baz amerykanskich z Europy.
Potem bedzie chulaj dusza.

Data: 2011-02-12 16:33:07
Autor: obserwator
Przyjaciel Lecha Kaczy?skiego obalony

przede wszytkim daza do wyeliminowania baz amerykanskich z Europy.
Potem bedzie chulaj dusza.
 ups; hulajdusza, piekla nie ma:)

Data: 2011-02-12 18:16:55
Autor: Rudy 102

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ij6cjr$gsv$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

W sumie Niemcy się tak nie różnią, Merkel kontynuuje to co zaczął Szreder.

przede wszytkim daza do wyeliminowania baz amerykanskich z Europy.

Jureczku, w szkole byłes matołem i widzę, że ci zostało! Nie zdążyłeś sie nauczyć i juz zapominałes! HULAJ DUSZA!

JanKos

Data: 2011-02-12 18:15:34
Autor: Rudy 102

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d56b0de$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tym już zajmie się naród gruziński.

JanKos

Data: 2011-02-12 18:15:03
Autor: Rudy 102

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d56b08c$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-12 17:07, Grzegorz Z. pisze:
Nie, jeszcze nie Saakaszwili. Ale miejmy nadzieję że wkrótce i ten kacyk
upadnie:
Pewnie powiesicie go za jądra. Tak jak wasz fiurer Putka chce.

Towarzyszu dyrektorze PGR Wiżajno, zapomnieliście już jak to lizaliście tyłki radzieckim towarzyszom z bratniej partii? Zapomieliście pieczonego prosiaczka w Starych Jabłonkach? Prosiaczek i wy tak został podlany samogonem, że obaj wygladaliście jak bracia!

JanKos

Data: 2011-02-12 18:12:42
Autor: Rudy 102

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:6emakgfhz8t5.amdbccrgg9zi$.dlg40tude.net...
Nie, jeszcze nie Saakaszwili. Ale miejmy nadzieję że wkrótce i ten kacyk
upadnie:

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/ordery-dla-dyktatora-egiptu-takze-od-polakow,1,4160575,wiadomosc.html

Nie wiedziałem, że tem ponuark miał 82 lata! To jakiś radziecki model! Wielki przyjacielPolaków jak mawiał śp. Lech Kaczyński dekorując zasłużonego zasłużonymi medalami.

JanKos

Data: 2011-02-12 19:15:03
Autor: boukun
[...]

W myśl, syjoniści wszystkich krajów łĄCZCIE SIĘ...

BOUKUN

Przyjaciel Lecha Kaczy?skiego obalony