Przyjaciel komuchów i gangsterów

Data: 2009-10-24 23:43:57
Autor: Hans Kloss
Przyjaciel komuchów i gangsterów
....ulubieniec kwasiorów i tusków bokser Gołota dostał wpierdol od
radiomaryjnego Adamka ;). Nie pomogło masywne cielsko i tępa, prymitywna siła-
Adamek skuł mu mordę sposobem, sprytem i techniką. Zaprawdę powiadam wam,
dobry to znak na przyszłość ;), na pohybel pełokomuszerii bo to taki właśnie
polityczny Gołota.
J-23

Data: 2009-10-25 14:29:49
Autor: Adam

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hc03ft$ig4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Musze przyznać, że mimi, iż nie jestem kibicem boksu - z dużą przyjemnością obejrzałem tę walką, w której Adamek sponiewierał tego debila Gołotę. To naprawdę było wspaniałe widowisko!
AC

Przyjaciel komuchów i gangsterów