Przyjaciel prezydenta ?

Data: 2010-02-10 11:24:06
Autor: 'he®sk'
Przyjaciel prezydenta ?

z kim ten nasz prezyden sie przyjazni ?

http://portalwiedzy.onet.pl/4869,68489,1597484,1,czasopisma.html

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 11:55:38
Autor: awe
Przyjaciel prezydenta ?
Hesk chciales na kims zrozbic wrazenie? Nie udalo ci sie
awe

Data: 2010-02-10 11:55:45
Autor: Jadrys
Przyjaciel prezydenta ?
W dniu 2010-02-10 11:55, awe pisze:
Hesk chciales na kims zrozbic wrazenie? Nie udalo ci sie
awe

No niestety, ale na mnie zrobił wrażenie... Jest to wrażenie bardzo negatywne, ale jednak wrażenie.

Data: 2010-02-10 12:15:45
Autor: 'he®sk'
Przyjaciel prezydenta ?
On Wed, 10 Feb 2010 11:55:45 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2010-02-10 11:55, awe pisze:
> Hesk chciales na kims zrozbic wrazenie? Nie udalo ci sie
> awe

 awus, siedzisz w kf tak wiec nie wysilaj sie ;o)

No niestety, ale na mnie zrobił wrażenie... Jest to wrażenie bardzo negatywne, ale jednak wrażenie.

 omal sie nie rozplakalem... ;o))))))))))))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 12:11:24
Autor: Neko
Przyjaciel prezydenta ?
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Hesk chciales na kims zrozbic wrazenie? Nie udalo ci sie

Hesk probuje brylowac. Ale jako ze to pajac
to wychodzi tylko blazenada. Zawsze to jakies wrazenie
- zle, ale jednak... :)

Data: 2010-02-10 12:22:21
Autor: 'he®sk'
Przyjaciel prezydenta ?
On Wed, 10 Feb 2010 12:11:24 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał
> Hesk chciales na kims zrozbic wrazenie? Nie udalo ci sie
Hesk probuje brylowac.

 niby przed kim? przed wami ? buuuuhahahhhahahhaaaa!

Ale jako ze to pajac to wychodzi tylko blazenada.

 moze wiec wyjasnie: JAJA Z WAS ROBIE ;o))
 taki jest cel tego eksperymentu.

Zawsze to jakies wrazenie - zle, ale jednak... :)

 wasze zachowanie poddane zostanie starannej analizie
 przez studentow. analize mozecie otrzymac na e-mail.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 17:35:06
Autor: awe
Przyjaciel prezydenta ?

Użytkownik "'heRsk'" <sldpis?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:dg55n5tpcpbqa0g6u6cktq285hpq340jcp4ax.com...
wrote:

> [...]

 wasze zachowanie poddane zostanie starannej analizie
 przez studentow. analize mozecie otrzymac na e-mail.

hesk co ty bys cieciu zrobil jakbys mial mnie w kf dluzej niz 2 dni..z tesknoty bys umarl...no ale skoro jestem w kf to co ci powiem to ci powiem, pIrdol sie:-)
awe

Przyjaciel prezydenta ?