Przyjaciele przyjaciol Tuska i Komorowskiego.

Data: 2012-02-18 23:21:38
Autor: Obserwator
Przyjaciele przyjaciol Tuska i Komorowskiego.
http://www.panstwo.net/1425-putin-litwinienko-kulisy-morderczej-maskarady

*To w Rosji nie rządzi prezydent Putin?

On był ledwie podpułkownikiem KGB. Jest prezydentem, bo tak chciał
„dyrektoriat”, kilku wpływowych generałów dawnego KGB, takich jak Iwanow czy
Patruszew. *

*Pojawienie się na Kremlu Putina było w istocie oddaniem władzy byłym ludziom
KGB. W ZSRR Stalin co kilka lat likwidował szefów służb specjalnych. W następnych latach partia komunistyczna sprawowała kontrolę nad działaniami
KGB.W następnych latach partia komunistyczna sprawowała kontrolę nad
działaniami KGB. Dziś nikt już nie kontroluje rosyjskich służb specjalnych. Nie ma w Rosji ani
niezależnych polityków, ani mafiozów. Wszyscy muszą działać pod dyktando
wszechmocnych służb. Po 1996 roku generałowie dawnego KGB zrozumieli, że
pieniądze dają władzę. Zdobycie władzy wymaga nieograniczonego dostępu do pieniędzy. Jak zwykle
jednak rosyjskie służby przeprowadziły własne równanie. I okazało się, że w przypadku Rosji to władza daje pieniądze. Kto ma władzę,
ten ma nieograniczone pieniądze. Kto traci władzę, ten traci też i bogactwa. System oligarchiczny, który
wyrastał za czasów Jelcyna, został złamany przez służby. Dziś oligarchami mogą
być tylko ci, którzy mają autoryzację FSB i GRU.*

*Czy pan nie ma obsesji Putina?

Nie. Ja jestem tylko historykiem i pisarzem. Patrzę trzeźwo na fakty i nie mam
tego szczególnego bielma na oczach, jakie wobec Rosji odczuwają ludzie Zachodu. Nie jestem przecież pierwszym, który mówi panu takie rzeczy. Niech pan
przypomni sobie, co opowiadał „Alex” [pseud. zmieniony] były oficer KGB, a
potem FSB. Ten człowiek ma nie tylko wiedzę, ale i wiele dokumentów, które
pewnie niedługo ujrzą światło dzienne.

Nie mam obsesji Putina. To zwykła figura na szachownicy. Nie lubię jednak, kiedy nad szachownicą zawisa niewidzialna ręka, która gotowa
jest przewrócić każdą figurę, byle tylko mieć władzę nad grą. Gra bez reguł to zwykłe oszustwo i przed tym właśnie ostrzegam Zachód. *

Data: 2012-02-19 00:41:26
Autor: Lorn
Przyjaciele przyjaciol Tuska i Komorowskiego.
Putin jest naszym kumplem ;-P

Data: 2012-02-19 08:10:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhpbq2$j35$1inews.gazeta.pl...
http://www.panstwo.net/1425-putin-litwinienko-kulisy-morderczej-maskarady

*To w Rosji nie rządzi prezydent Putin?

Rzygam juz twoimi urojeniami na temat Putina!

BomBel

Przyjaciele przyjaciol Tuska i Komorowskiego.