Przyjaciele z B'nai B'rith

Data: 2009-04-03 09:06:57
Autor: mkarwan
Przyjaciele z B'nai B'rith
Papież ma prawo przyjmować, kogo chce i wszystkich wysłuchać - nawet
komunistów, masonów i wszelkie inne robactwo.

Tym niemniej myślący człowiek zaczyna się zastanawiać, o co tu chodzi, gdy
Papież wypowiada takie oto słowa do przedstawicieli B'nai B'rith:

Cytat:
Drodzy przyjaciele,
Cieszę się bardzo, że mogę przyjąć Was tu, w Watykanie. Stanowicie grupę
narodowych i międzynarodowych przywódców znanego żydowskiego stowarzyszenia,
powstałego w Stanach Zjednoczonych, lecz działającego w wielu częściach
świata, również w samym Rzymie.
Pozostajecie również w kontakcie z Komisją do Spraw Kontaktów Religijnych z
Judaizmem, założoną dziesięć lat temu przez Pawła VI w celu umocnienia
stosunków między Kościołem Katolickim a Wspólnotą żydowska na płaszczyznie
właściwych dla obu zobowiązań płynących z wiary. Już sama wasza wizyta, za
która jestem wdzięczny, jest dowodem stałego rozwoju i poglebiania sie
takich stosunkow

Przedsoborowego katolika może zdumieć takie przyjazne zapanbratanie się z
jawnymi wrogami chrześcijaństwa, jakim jest religia judaistyczna w
ogólności, a loża B'nai B'rith w szczególności - ale najwidoczniej czasy już
się bardzo zmieniły.

Następnie Papież kontynuje swoją mowę do "drogich przyjaciół" z B'nai B'rith
w duchu jak najbardziej ekumenicznym:
Cytat:
Poznając się wzajemnie, odkrywamy wciąż na nowo to, co zbliża nas do siebie
w głębokiej trosce o całą ludzkość w takich dziedzinach, by wymienic kilka,
jak: głód, ubóstwo, dyskryminacja. (...) Jednoczy nas (....) ogromne zadanie
krzewienia sprawiedliwości i pokoju, będącej znakiem ery mesjańskiej zarówno
w żydowskiej, jak i chrześcijańskiej tradycji.(....)

Obydwa cytaty pochodzą z książki "Żydzi i judaizm w Dokumentach Kościoła
Katolickiego i nauczaniu Jana Pawla II.

Owa "troska o ludzkość" ze strony środowisk żydowskich trochę mrozi nam krew
w żyłach - gdy przypomnimy sobie wkład Żydów w powstanie komunizmu i
faszyzmu, lub działalność takich wybitnych przedstawicieli tej nacji, jak
Marks, Lenin czy Dzierżyński (niesłusznie uważany za Polaka).

Masonska B'nai B'rith, wraz ze swą armią Anti-Defamation League, jest niczym
innym, jak lożą syjonistycznych rasistów, realizujących talmudyczny nakaz
uczynienia całej ludzkości "podnóżkiem Izraela".

Data: 2009-04-03 09:27:55
Autor: Panslavista
Przyjaciele z B'nai B'rith

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

A co mówi Biblia na to działanie?

" I pójdą za (nim)... wszyscy, których imiona nie są zapisane w księgach
zycia wiecznego"...

Data: 2009-04-03 10:34:04
Autor: ColgatesBilly
Przyjaciele z B'nai B'rith

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gr4eb1$jka$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

A co mówi Biblia na to działanie?

" I pójdą za (nim)... wszyscy, których imiona nie są zapisane w księgach
zycia wiecznego"...

To chyba nie ten werset.

Mi cos bardziej sie komponuje ten o przyjeciu znaku Bestyji
i okreslonego numeru 666

Kol

Data: 2009-04-03 09:41:36
Autor: Panslavista
Przyjaciele z B'nai B'rith

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zycia wiecznego"...

To chyba nie ten werset.

Mi cos bardziej sie komponuje ten o przyjeciu znaku Bestyji

Nie widziałeś wielokropka?

Przyjaciele z B'nai B'rith