Przyjaciele ze wschodu ...

Data: 2010-06-22 17:29:28
Autor: Tomy M.
Przyjaciele ze wschodu ...
http://www.fakt.pl/Bialorus-odcina-gaz-Europie-,artykuly,75330,1.html

Polska to frajerski kraj, najpierw ten rudy baran ściska się z mordercą z KGB. A później nas w ch*ja robią. Do Niemiec gaz płynie przez Ukrainę ... a dalej to co ... przez KOSMOS?  Polska zapłaciła za gaz więc musi go otrzymać, nie widzę problemu, wstrzymać tranzyt gazu do Niemiec i przełączyć system na odbiĂłr gazu z rurociągu Ukraińskiego. Tylko ze do tego trzeba KACZYŃSKIEGO! Rudy nie ma jaj ... on tylko dobrze szmaciankę kopie i lody kręci.

Tomy M.

Data: 2010-06-22 17:28:38
Autor: boukun
Przyjaciele ze wschodu ...

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał
Tylko ze do tego trzeba
KACZYŃSKIEGO!

Unobombera?

boukun

Data: 2010-06-22 17:31:27
Autor: u2
Przyjaciele ze wschodu ...
W dniu 2010-06-22 17:29, Tomy M. pisze:
Rudy nie ma jaj ... on tylko dobrze szmaciankę kopie i lody kręci.

Nawet szmacianki nie umie kopać. Gdyby umiał to nie byłby politykiem. :)

Data: 2010-06-22 17:48:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Przyjaciele ze wschodu ...

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c20d682$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To teraz już wiesz dlaczego Niemcy z Rosją budują gazociąg północny?

Data: 2010-06-22 17:54:36
Autor: u2
Przyjaciele ze wschodu ...
To teraz już wiesz dlaczego Niemcy z Rosją budują gazociąg północny?

Oczywiście pieniądze dla ruskich oligarchów i Szredera. Największy
przekręt w Rosji do czasu olimpiady w Soczi :)

Data: 2010-06-22 20:55:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Przyjaciele ze wschodu ...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c20dcbd$0$17096$65785112news.neostrada.pl...
To teraz już wiesz dlaczego Niemcy z Rosją budują gazociąg północny?

Oczywiście pieniądze dla ruskich oligarchów i Szredera. Największy
przekręt w Rosji do czasu olimpiady w Soczi :)

Nie synku. Oni nie chcą, by przeszkadzali im w przesyle nieterminowo płacący odbiorcy gazu.
A komu te pieniądze, to mnie gówno obchodzi.

Data: 2010-06-22 21:04:51
Autor: u2
Przyjaciele ze wschodu ...
Nie synku.

Czyżbym był twoim nieślubnym stary rozpustniku B.Idziu  ? :)

Oni nie chcą, by przeszkadzali im w przesyle nieterminowo
płacący odbiorcy gazu.

Dlatego Białorusini zakręcili im kurki, bo byli nieterminowi. Typowy
ruski bardak.

A komu te pieniądze, to mnie gówno obchodzi.

Mnie to również GWno obchodzi.

Data: 2010-06-22 21:10:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Przyjaciele ze wschodu ...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c210955$0$17104$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie. Ale zachowujesz się jak przedszkolak.

Data: 2010-06-22 21:17:39
Autor: u2
Przyjaciele ze wschodu ...
Mnie to również GWno obchodzi.
Nie. Ale zachowujesz się jak przedszkolak.

Nie ty mnie będziesz przedszkolił B.Idziu :)

Data: 2010-06-22 21:20:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Przyjaciele ze wschodu ...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c210c55$0$17094$65785112news.neostrada.pl...
Mnie to również GWno obchodzi.
Nie. Ale zachowujesz się jak przedszkolak.

Nie ty mnie będziesz przedszkolił B.Idziu :)
To się bardzo cieszę.
A tak na marginesie: co Ci zrobiła Gazeta Wyborcza, że tak ją nienawidzisz?

Data: 2010-06-22 21:22:58
Autor: u2
Przyjaciele ze wschodu ...
Nie ty mnie będziesz przedszkolił B.Idziu :)

To się bardzo cieszę.

Ja również. :)

A tak na marginesie: co Ci zrobiła Gazeta Wyborcza, że tak ją nienawidzisz?

To że ty nienawidzisz, nie oznacza, że ja nienawidzę

Data: 2010-06-23 07:19:04
Autor: HaMMeR
Przyjaciele ze wschodu ...
On 2010-06-22 21:20, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Jest za twarda..., trudno sie nia podetrzec bedac na wakacjach w dzikiej gluszy.

Data: 2010-06-23 07:21:45
Autor: HaMMeR
Przyjaciele ze wschodu ...
On 2010-06-22 17:48, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

do Niemiec i przełączyć system na odbiór gazu z rurociągu
[...]

No co ty rwa nie powiesz?!! Buduja rure, bo sie bialorusinow
zestrachali!!
Ot tepy lykacz GAZWYBROCZNEJ, tej szmaty dla polinteligencji!
Moze bys sie juz przestal tutaj kompromitowac wymozdzony platfonsie Pizdzikowski?

Przyjaciele ze wschodu ...