Przyjada na Wawel bo

Data: 2010-04-15 22:49:43
Autor: awe
Przyjada na Wawel bo
Bo chca aby na nich splynela swiatlosc i madrosc Wielkiego Polskiego Patrioty i polityka...licza ze osiagna cele polityczne i ze cos sie zmieni. Uwazam ze duzo sie zmieni.
A wy chamy i prostaki tak niszczyliscie tego czlowieka
awe

Data: 2010-04-15 17:10:52
Autor: Bruner
Przyjada na Wawel bo

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hq7u3b$jpo$1news.onet.pl...
[...]

Lenia w koncu wygonili z Nowej Huty i z Kaczorem sie zalatwi, tak jak Kminic powiedzial Kuklinskiemu chciales sie scierwo rownac z Kmicicem.

Nie dorosles do piet nawet aby z krolami Polskimi spoczywac.

Data: 2010-04-15 22:50:30
Autor: Grzegorz Z.
Przyjada na Wawel bo
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:49:43 +0200, awe napisał(a):

[...]

Jasne. Obama przypłynie atomową łodzią podwodną US NAVY.

Tak kocha Polskę.

A reszta przyjedzie busem albo złapie stopa.

Data: 2010-04-15 22:52:25
Autor: Piotr
Przyjada na Wawel bo
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:50:30 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Jasne. Obama przypłynie atomową łodzią podwodną US NAVY.

Tak kocha Polskę.

A reszta przyjedzie busem albo złapie stopa.

To mówisz, że modlicie się ateiści, jak umiecie o kolejne erupcje?
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-15 22:54:03
Autor: Grzegorz Z.
Przyjada na Wawel bo
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:52:25 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Aha.... i ta łódź od razu wynurzy się pod Wawelem z Wisły.

MSPANC

Data: 2010-04-15 22:58:19
Autor: Piotr
Przyjada na Wawel bo
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:54:03 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Aha.... i ta łódź od razu wynurzy się pod Wawelem z Wisły.

Mnie samemu trudno w to uwierzyć, ale ty i tobie podobni po prostu
nalegacie, żebym uwierzył w wielkość Lecha Kaczyńskiego.
Piotr

Data: 2010-04-15 22:59:47
Autor: Grzegorz Z.
Przyjada na Wawel bo
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:58:19 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Pan Lech Kaczyński nie żyje. Nie mieszaj Go do tego, dobrze?

Data: 2010-04-16 06:56:38
Autor: sofu
Przyjada na Wawel bo

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Mnie samemu trudno w to uwierzyć, ale ty i tobie podobni po prostu
nalegacie, żebym uwierzył w wielkość Lecha Kaczyńskiego.

Misiu, jak na razie to ty wierzysz w wielkośc ksiedza dobrodzieja i moc
sprawczą jego fiuta w twojej dupie.
Nie tobie oceniac b. prezydenta i czynic z tego przedmiot twej wiary.
Ty masz sluchac tego co mówia na sumie i żarliwie sie modlić.

Data: 2010-04-15 22:53:23
Autor: boukun
Przyjada na Wawel bo

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq7u3b$jpo$1news.onet.pl...
[...]

Tak jak "wielki" człowiek liczył, że osiągnie cele polityczne... Pewno chciał być pochowany w niedzielę na Wawelu...razem z elitami tego świata...

Ze strachu przyjadą, ze strachu przed końcem świata, ich świat się nagle zawalił, w tragedii polskiego prezydenta ujrzeli siebie...

boukun

Data: 2010-04-15 23:01:10
Autor: Tomy M.
Przyjada na Wawel bo
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq7ufc$2a7$1mx1.internetia.pl...

Tak jak "wielki" człowiek liczył, że osiągnie cele polityczne... Pewno chciał być pochowany w niedzielę na Wawelu...razem z elitami tego świata...

 Czy chciał czy nie ... to mało ważne. MY CHCEMY!

Ze strachu przyjadą, ze strachu przed końcem świata, ich świat się nagle zawalił, w tragedii polskiego prezydenta ujrzeli siebie...

 Poniekad masz rację, po to się chodzi na pogrzeby i świeczki
ludziom zapala ... aby ktoś na Twój grób przyszedł i uprzatnął
te gówna z niego. Lech Kaczyński przejdzie do historii
z tym większą klasą ... im więcej będziecie szczekać.

Tomy M.

Data: 2010-04-15 23:08:07
Autor: boukun
Przyjada na Wawel bo

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc77e98$0$17625$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja o niebie, ty o chlebie...
To był sarkazm...

[...]

Do dupy, nie do historii, co będzie z historią, to ty dzisiaj gówno wiesz. Czy ktoś z Polaków jeszcze w piątek pomyślał, że spotka nas takie nieszczęście i że już w sobotę Lech Kaczyński, jego żona i 94 inne wielkie osobistości z Polski (w tym siedmi członków załogi prez. samolotu) będą martwe?

PS. Na pogrzeby się chodzi, żegnać swoich bliskich i znajomych, a świeczki zapala, w dowód pamięci...

boukun

Data: 2010-04-15 23:22:10
Autor: Tomy M.
Przyjada na Wawel bo
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq7vau$sa2$1mx1.internetia.pl...

[...]

Historię znam z tego co mi opowiadał dziadek, to jemu
wierzyłem, a nie PZPR. Dzisiaj mam firmę i czworo dzieci
historię będę tworzył JA .. swoim licznym wnukom. Będą wiedzieć
to CO JA IM PRZEKAŻĘ ... na historię w szkole dziadek
każe im chuj wykładać, tak jak ja to robiłem. I wierz mi
że dziadka posłuchają. Dziadek im opowie o takich skurwysynach
jak bokun. Dziadek pokaże im te listy bokuna, będzie miał
je na dyskach i google ... jak kurwa w IPN.

A później przyjedzie wiosna, i na drzewach zamiast liści
będą wisieć bokuniści.

Tomy M.

Data: 2010-04-15 23:31:55
Autor: boukun
Przyjada na Wawel bo

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc78384$0$17094$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak do tej pory prymitywny człowieku nie miałeś w swojej paplaninie żadnych konstruktywnych wywodów, ani nawet nie potrafiłeś wyłuszczyć, dlaczego popierałeś nieżyjącego prezydenta, wiedząc o tym doskonale,że kryminalne błędy popełniał.
Co ty opowiesz swoim wnukom, a jak one będą przyszłość i przeszłość widzieć, też chuja jesteś w stanie przewidzieć. Być może twoje wnuki zaczną analizować wszystkie moje posty i uznają, że boukun był wielkim filozofen i najprawdziowszym patriotą Polski i historia okaże, że we wszystkim miał rację, był uczciwy do szpiku kości...

Na złość babci, odmrażasz sobie biedaku uszy...

boukun

Data: 2010-04-15 23:36:19
Autor: awe
Przyjada na Wawel bo

[...]

-- -- -- -- --
a ja myslalem ze ty ze swieczkami cos innego robisz
awe

Data: 2010-04-16 11:18:24
Autor: cirrus
Przyjada na Wawel bo
[...]

Ma racje, przejdzie do historii, jako jedyny człowiek pochowany na Wawelu bez uzasadnienia.

--
stevep

Data: 2010-04-16 05:57:25
Autor: DJ MC Donald Musk
Przyjada na Wawel bo
On 16 Kwi, 11:18, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hq7vau$sa2$1mx1.internetia.pl...

> [...]
> boukun

Ma racje, przejdzie do historii, jako jedyny człowiek pochowany na Wawelu

UZASADNIENIEM JEST wola narodu, rodziny i kosciola
pajacu...

Data: 2010-04-16 15:01:57
Autor: (heÂŽsk)
Przyjada na Wawel bo
On Fri, 16 Apr 2010 05:57:25 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

On 16 Kwi, 11:18, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
 [...]

> Ma racje, przejdzie do historii, jako jedyny człowiek pochowany na Wawelu
> [...]

 NARODU do tego nie mieszaj !

rodziny

 mowiac wprost prezesa pis, ktory w ten sposob rozpoczal  kampanie wyborcza.

i kosciola

 dziwisz to nie Kosciol.

pajacu...

 brawo! brawo! coz za kultura. godna prezesa pis.

--

 HeSk

Data: 2010-04-16 16:58:41
Autor: cirrus
Przyjada na Wawel bo
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:68fa4862-8a43-4eb5-8252-fbf1efe9f868h27g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

A to ty jesteś naród kretynie, te demonstracje to pewnie dzialalność kosmitów?

--
stevep

Data: 2010-04-16 17:16:53
Autor: Tomy M.
Przyjada na Wawel bo
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hq9r3d$814$1news.vectranet.pl...

A to ty jesteś naród kretynie, te demonstracje to pewnie dzialalność kosmitów?

Teee matole, wybraliśmy sobie prezydenta sami.
To był NASZ prezydent i dajcie nam pochować go
tam gdzie chcemy i możemy.

Tomy M.

Data: 2010-04-16 17:22:43
Autor: karwanjestkretynem
Przyjada na Wawel bo

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

Teee matole, wybraliśmy sobie prezydenta sami.
To był NASZ prezydent i dajcie nam pochować go
tam gdzie chcemy i możemy.

Tylko Wawel nie wasz.

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-16 17:26:37
Autor: Tomy M.
Przyjada na Wawel bo

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hq9vc9$a2q$1inews.gazeta.pl...

Tylko Wawel nie wasz.

A kogo? To katolicka katedra, prawosławnych i żydów tam
już raczej nikt nie jest w stanie pochować.

Rozpatruję to wyłącznie z punktu widzenia religii, kazdy
inny punkt widzenia jest nieuzasadniony.

Tomy M.

Data: 2010-04-16 21:08:55
Autor: karwanjestkretynem
Przyjada na Wawel bo

Data: 2010-04-16 21:17:44
Autor: Tomy M.
Przyjada na Wawel bo

Data: 2010-04-16 21:42:49
Autor: karwanjestkretynem
Przyjada na Wawel bo

Data: 2010-04-16 22:09:36
Autor: Tomy M.
Przyjada na Wawel bo

Data: 2010-04-16 18:59:15
Autor: Andrzej Adam Filip
Przyjadą na Wawel bo tak jest wola "(z)Dziwisz naroda"
DJ MC Donald Musk <iratmor@gmail.com> pisze:
[...]

Jak dla mnie *debilu*, jeśli mówisz że w tym przypadku zdecydowała dla
ciebie  "wola  narodu" to widać nie widzisz *ĹťADNEJ* róşnicy między
"demokracją socjalistyczną" a demokracją i powinieneś zostać zesłany
do Korei Północnej, Kuby lub Chin bez własnego udziału w decyzji dokąd.

Kapitan, którego statek rozbił się powtórnie, nie powinien
wszystkiego zrzucać na Neptuna.
  -- Przysłowie angielskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-04-15 23:35:10
Autor: awe
Przyjada na Wawel bo

[...]

-- -- -- -- -- -
tylko boukuna trzymajcie 200 km od gosci bo wybuchna ze ...smiechu
awe

Data: 2010-04-15 23:08:13
Autor: jadrys
Przyjada na Wawel bo
W dniu 2010-04-15 22:49, awe pisze:
A wy chamy i prostaki tak niszczyliscie tego czlowieka
awe

Mógłbyś wreszcie zamknąć ta parszywą mordę. Czego latasz głupi gnoju i wszystkich na około wyzywasz?

Data: 2010-04-15 23:23:21
Autor: Tomy M.
Przyjada na Wawel bo

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq7vbd$nmt$1news.onet.pl...

Mógłbyś wreszcie zamknąć ta parszywą mordę. Czego latasz głupi gnoju i wszystkich na około wyzywasz?

.... abyś miał kurwa padalcu zagadkę.

Nie podoba się ... to spierdalaj.

Tomy M.

Data: 2010-04-16 00:33:41

[...]