Przyjazny rowerzystom nocleg w Åšwieradowie Zdroj u

Data: 2012-08-19 19:32:48
Autor: karbar
Przyjazny rowerzystom nocleg w Åšwieradowie Zdroj u
Czołem grupa,

znacie może sprawdzone i tanie noclegi dla rowerzystów w Świeradowie-Zdroju? Ew. czy w Świeradowie jest pole namiotowe - internet nie daje mi jasnej odpowiedzi, czy w samym Świeradowie jest camping.

pozdrawiam
karbar
--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: GT Avalanche Expert, RS Psylo SL

Data: 2012-08-20 18:12:33
Autor: 2late
On 19/08/2012 6:32 PM, karbar wrote:
Czołem grupa,

znacie może sprawdzone i tanie noclegi dla rowerzystów w
Åšwieradowie-Zdroju? Ew. czy w Åšwieradowie jest pole namiotowe - internet
nie daje mi jasnej odpowiedzi, czy w samym Åšwieradowie jest camping.

Blisko Swieradowa http://goo.gl/maps/35mJ4 ale korzystalem bardzo dawno temu.

Data: 2012-08-20 21:55:18
Autor: piecia aka dracorp
Przyjazny rowerzystom nocleg w ¦wieradowie Zdroju
Dnia Sun, 19 Aug 2012 19:32:48 +0200, karbar napisał(a):

[...]

pozdrawiam karbar

Witam
Ja byłem w gospodarstwie agroturystycznym:
http://www.swieradowzdroj.pl/index.php?p=obiekt&id=132&m=3
i z rowerami nie było problemu.

--
Piecia aka dracorp

Data: 2012-08-21 12:11:33
Autor: karbar
On 20.08.2012 23:55, piecia aka dracorp wrote:
Dnia Sun, 19 Aug 2012 19:32:48 +0200, karbar napisał(a):
Ja byłem w gospodarstwie agroturystycznym:
http://www.swieradowzdroj.pl/index.php?p=obiekt&id=132&m=3
i z rowerami nie było problemu.

Kilka osób (też na priv) polecało wyżej wymienione gospodarstwo agroturystyczne. Przed chwilą zarezerwowałem tam nocleg, 35zł od osoby. W czwartek się szykuje wypad na Single ;)

pozdrawiam
karbar

Data: 2012-08-21 22:05:35
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 21 Aug 2012 12:11:33 +0200, karbar napisał(a):

Kilka osób (też na priv) polecało wyżej wymienione gospodarstwo
agroturystyczne. Przed chwilą zarezerwowałem tam nocleg, 35zł od osoby.
W czwartek siÄ™ szykuje wypad na Single ;)

Single są już niedaleko. Ten po polskiej stronie tuż przy miejscowości Orłowice jest kiepsko oznaczony. Po czeskiej stronie jest miodzio. W centrum informacji Świerardowa możesz dostać mapkę single tracków.

Nie wiem jak teraz ale gdy byłem to woda w lokalnych miejscowościach była mocno chlorowana. Na szczęście woda w strumieniach była dobra :)

--
Piecia aka dracorp

Data: 2012-08-22 00:31:39
Autor: Wojtek Paszkowski

"piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:pan.2012.08.21.22.05.36dracorp.one.pl...

Single są już niedaleko. Ten po polskiej stronie tuż przy miejscowości
Orłowice jest kiepsko oznaczony.

bez przesady z tym kiepskim oznaczeniem, singiel na Zajęczniku jest jeszcze nie dokończony, więc i kompletnego oznakowania nie ma. Ale jak się na niego wjedzie, to już się ciężko zgubić. Mapka przyda się co po najwyżej do dotarcia na końcowy kawałek.

pozdr

Data: 2012-08-22 08:10:21
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Wed, 22 Aug 2012 00:31:39 +0200, Wojtek Paszkowski napisał(a):

[...]

No właśnie też mi się wydawało że nie jest ukończony. Fakt że jak się wjedzie to już można jechać ale chwilami dotarcie do niego jest uciążliwe.
http://goo.gl/WvlCj
http://goo.gl/z5QaQ

--
Piecia aka dracorp

Data: 2012-08-22 10:13:03
Autor: karbar
On 22.08.2012 10:10, piecia aka dracorp wrote:
[...]

Spoko chłopaki, wezmę mapę turystyczną, wezmę mapkę singla z informacji, damy radę :) Byle jutro nie padało i żeby kondycja pozwoliła przejechać wszystkie zaplanowane konfiguracje trasy ;)

pozdrawiam
karbar

Data: 2012-08-22 05:18:44
Autor: Piecia aka dracorp
Przyjazny rowerzystom nocleg w ¦wieradowie Zdroju
W dniu ¶roda, 22 sierpnia 2012 10:13:03 UTC+2 u¿ytkownik karbar napisa³:

Spoko ch³opaki, wezmê mapê turystyczn±, wezmê mapkê singla z informacji, damy radê :) Byle jutro nie pada³o i ¿eby kondycja pozwoli³a przejechaæ wszystkie zaplanowane konfiguracje trasy ;)

Wszystkie singletracki mo¿na przejechaæ jednego dnia. Ale mi siê na tyle tam podoba³o ¿e kilka razy niektóre przeje¿d¿a³em. Jedyny minus to ¿e daleko od domu :( bo bym czê¶ciej je¼dzi³.

--
Piecia aka dracorp

Data: 2012-08-24 20:11:54
Autor: karbar
Przyjazny rowerzystom nocleg w Åšwieradowie Zd roju
On 22.08.2012 10:13, karbar wrote:
 Byle jutro nie padaÅ‚o i żeby kondycja pozwoliÅ‚a przejechać
wszystkie zaplanowane konfiguracje trasy ;)

Wróciłem! Zabawa przednia. Zjeździliśmy wszystkie ścieżki za wyjątkiem Zajęcznika. Agroturystyka, którą tutaj polecaliście (Paloma) też w porządku. Tylko słuchajcie dokładnie co właścicielka ma Wam do powiedzenia odnośnie dojazdu. Ja zawierzyłem tabliczce z nazwą ulicy i auto moje okazało się za nisko zawieszone i zbyt szerokie, by przejechać całą ul. Rolniczą w Czerniawie ;P

pozdrawiam
karbar