Przyjdzie Kaczor i was zje

Data: 2015-10-18 21:32:10
Autor: u2
Przyjdzie Kaczor i was zje
http://rosemann.salon24.pl/673515,przyjdzie-kaczor-i-was-zje

Trudno mi wyobrazi膰 sobie w jaki spos贸b wierni wyborcy Platformy Obywatelskiej, nie b臋d膮cy fanatykami i nie pozbawieni zdolno艣ci samodzielnego my艣lenia znosz膮 spos贸b, w jaki pr贸buje ich przy sobie i przy swojej partii zatrzyma膰 Ewa Kopacz. Mocno podszyte histeri膮 opowie艣ci  o katastrofach, jakie czekaj膮 nas kiedy PiS dojdzie do w艂adzy mocno zaczynaj膮 przypomina膰 偶a艂osne pr贸by odzyskania utraconej mi艂o艣ci poprzez dyskredytowanie tego, na rzecz kogo ow膮 mi艂o艣膰 utracili艣my. Kto pr贸bowa艂 ten wie, 偶e nie ma gorszej metody.

Ja oczywi艣cie rozumiem z czego bierze si臋 wyb贸r koncepcji kampanii. Przez tyle lat to si臋 sprawdza艂o wi臋c trudno by艂o si臋 po prostu Platformie oprze膰.

Problem w tym, 偶e owe 鈥瀟yle lat鈥 to jednak ci膮g艂y proces, w kt贸rym jest tak wiele zmiennych, 偶e odwo艂anie si臋 do argumentu 鈥瀟yle lat鈥 jest jak wej艣cie XXI wiek w tureckich 鈥瀖armurkach鈥. Wydaje mi si臋, 偶e mieli艣my a wraz z nami tak偶e i spindoktorzy PO wiele przes艂anek wskakuj膮cych, 偶e to nie dzia艂a. Co zatem sprawia, 偶e ci膮gle ogl膮damy 鈥瀋ioci臋 Ew臋鈥 racz膮ca nas przera偶aj膮cymi historyjkami. Przed nami chyba jeszcze opowie艣膰 o tym, 偶e kury przestana si臋 nie艣膰, krowy nie dadz膮 mleka a ziemia przestanie rodzi膰. Za nami natomiast do b贸lu przewidywalna wr贸偶ba w sprawie masowego wysypu pomnik贸w. Swoj膮 drog膮 znam wiele straszniejszych rzeczy ni膰 taki czy inny pomnik.

Za nami te偶 do艣膰 zaskakuj膮ca opowie艣膰, kt贸rej nie tylko ja zupe艂nie si臋 nie spodziewa艂em. Maj膮ca w sobie co艣 bardziej z thrillera ni偶 strasznej bajeczki dla dzieci. Opowie艣膰 o pesymistycznej wymowie z szanta偶ystk膮 w roli narratora. 鈥炁籩by zatrzyma膰 moja c贸rk臋 i wielu m艂odych ludzi w kraju, trzeba zatrzyma膰 PiS鈥. W tej wypowiedzi istotna jest c贸rka pani Kopacz bo to jej wypowied藕 o wyje藕dzie do Kanady 鈥瀏dzie mamy rodzin臋鈥 sta艂a si臋 kanw膮 dzisiejszych strach贸w ze strony PO. Co my艣l膮 鈥瀒nni m艂odzi ludzie鈥 pani Kopacz mo偶e si臋 tylko domy艣la膰.

Rzecz w tym, 偶e szafowanie argumentem 鈥瀏艂osuj na mnie bo moja c贸rka sobie pojedzie鈥 w kraju, w kt贸rym tysi膮ce matek do艣wiadczenie po偶egnania z dzie膰mi i wnukami ju偶 prze偶y艂o to polityczne samob贸jstwo. Jest to, mo偶e i nie艣wiadoma, kpina z innych matek, kt贸rych dzieci z rodzinami nie wyje偶d偶a艂y 鈥瀌o Kanady, tam mamy rodzin臋鈥 lecz ca艂kiem w nieznane. Zestawianie 艂zawej historyjki o 鈥瀙rzestraszonej鈥 c贸rce pani Premier z dramatem anonimowych rodzin jest jak zainicjowany 艂adunek wybuchowy. Oby zmi贸t艂 tych, kt贸rzy na taka g艂upot臋 zmiksowana z brakiem wra偶liwo艣ci sobie pozwolili.

  艢ledz膮c w sieci echa wypowiedzi matki i c贸rki nie spotka艂em ani jednego komentarza, kt贸ry z sympatia czy cho膰by ze zrozumieniem odni贸s艂by si臋 do zapowiedzianego dramatu w rodzinie pani Premier.

Oczywi艣cie wiem, 偶e PiS przej膮艂 internety. Jednak s膮 w nim wcale nie takie ma艂e przycz贸艂ki, 鈥瀢olne od PiS鈥. Tam tak偶e nikt nie p艂aka艂 po pani Katarzynie Kopacz-Petranyuk.

Prawd臋 m贸wi膮c s艂uchaj膮c wczoraj pe艂nych emocji zapowiedzi dziennikarzy i komentator贸w uprzedzaj膮cych wyborc贸w, 偶e czeka ich ekscytuj膮ca ko艅c贸wka kampanii nie przepuszcza艂em, 偶e a偶 tak. 呕e kart膮 przetargowa stanie si臋 los pani Kasi, jej m臋偶a i dziecka. A to przecie偶 dopiero pierwszy dzie艅 tej anonsowanej ko艅c贸wki kampanii. By艂o wi臋c trz臋sienie ziemi i teraz, wedle przepisu pana Alfreda Hitchcocka napi臋cie ma ju偶 tylko rosn膮膰.

Zatem wkr贸tce Alej膮 Szucha zacznie przechadza膰 si臋 w sk贸rzanym p艂aszczu Antonie Macierewicz, Saska K臋pa zmieni si臋 w Beat臋 K臋p臋 a na koniec przyjdzie Kaczor i nas zje.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-19 07:58:33
Autor: Mark Woydak
Przyjdzie Kaczor i was zje