Przyjdzie fotka?

Data: 2012-03-20 14:12:28
Autor: Bydlę
Przyjdzie fotka?
On 2012-03-20 11:57:56 +0100, Gregorius <nie.ma@adresu.pl> said:

Cze¶ć

Cze¶ć. Na pytanie z tematu odpowiedĽ prawidłowa brzmi:
tak/nie/chgw.

Jak tylko przekroczyłem linię zatrzymania to żółty ¶mietnik uraczył mnie pięknym czerwonym błyskiem

I pytanie za te ile¶-tam punktów i paręset zł - na zdjęciu widać będzie tę karetkę, a dodatkowo błysk kogutów? Bo je¶li nie, to z punktu widzenia ogl±daj±cego zdjęcie - wjechałe¶ na skrzyżowanie na czerwonym.

--
Bydlę

Data: 2012-03-20 17:53:32
Autor: Cezary Daniluk
Przyjdzie fotka?
On 2012-03-20 11:57:56 +0100, Gregorius <nie.ma@adresu.pl> said:

Cze¶ć

[...]

Moim zdaniem raczej nie - na obu fotkach będzie praktycznie w tym samym miejscu.
Jakby przelatywał to na jednym byłby za sygnalizatorem, a na drugim w połowie krzyżówki, albo i dalej ;)

Pozdrawiam !

PS:
Co stwierdzi strasz wiejska to chgw ;)

Data: 2012-03-20 18:12:36
Autor: Bydlę
Przyjdzie fotka?

On 2012-03-20 11:57:56 +0100, Gregorius <nie.ma@adresu.pl> said:

Cze¶ć

[...]

Przepis zabrania wjeżdżania - nie wspomina o prędko¶ci.
Więc kto¶ patrz±cy na zdjęcie może stwierdzić: A to ci dopiero pędrak! Powoli przejechał!
I wtedy, gdy rozmowa nie pomoże, to pozostanie s±d i ¶wiadectwa z pogotowia.
:-)

--
Bydlę

Data: 2012-03-20 20:43:27
Autor: Kazimierz Uromski
Przyjdzie fotka?
On 2012-03-20 11:57:56 +0100, Gregorius <nie.ma@adresu.pl> said:

Cześć

Cześć. Na pytanie z tematu odpowiedź prawidłowa brzmi:
tak/nie/chgw.

Jak tylko przekroczyłem linię zatrzymania to żółty śmietnik uraczył
mnie pięknym czerwonym błyskiem

I pytanie za te ileś-tam punktów i paręset zł - na zdjęciu widać będzie
tę karetkę, a dodatkowo błysk kogutów? Bo jeśli nie, to z punktu
widzenia oglądającego zdjęcie - wjechałeś na skrzyżowanie na czerwonym.

Moim zdaniem raczej nie - na obu fotkach będzie praktycznie w tym samym
miejscu.
Jakby przelatywał to na jednym byłby za sygnalizatorem, a na drugim w
połowie krzyżówki, albo i dalej ;)

Fotoradar zrobił też fotki zapewne karetce pogotowia. Kwestia tylko, czy oglądający w SM będzie na tyle myślący by powiązać te dwa zdarzenia.

W razie jednak wezwania mówić jasno "wykroczenia nie było zgodnie z Art. 16 $ 1. kodeksu wykroczeń", a jeśli chcą jakiegoś potwierdzenia - niech znajdą je sobie sami w swoim fotoradarze.

Przyjdzie fotka?