Data: 2019-05-09 15:11:45 | |
Autor: viktorius | |
Przyje..Ĺ‚em w prĂłg zwalniajÄ…cy - miQ1|BɢWŁŁťŁ¦‰©ň | |
W dniu 2019-05-09 o 14:07, Pszemol pisze:
Alu było za ciężkie, teraz s± plastikowe: https://youtu.be/5OzWXoRQEvg?t=241 -- viktorius |
|
Data: 2019-05-09 18:31:59 | |
Autor: spider | |
Przyje..Ĺ‚em w prĂłg zwalniajÄ…cy - miQ1|BɢWŁŁťŁ¦‰©ň | |
W dniu 2019-05-09 o 15:11, viktorius pisze:
W dniu 2019-05-09 o 14:07, Pszemol pisze: aluminiowe była za drogie :) |
|
Data: 2019-05-10 09:13:59 | |
Autor: viktorius | |
Przyje..Ĺ‚em w prĂłg zwalniajÄ…cy - miQ1|BɢWŁŁťŁ¦‰©ň | |
W dniu 2019-05-09 o 19:12, Pszemol pisze:
"spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote in message news:5cd45605$0$521$65785112news.neostrada.pl...i za ciężkie... I podejrzewam że również była zbyt awaryjna. Nie na darmo jest tam plaster miodu, to wszak zawsze wzmacnia. Ale nie wiem jak z elastyczno¶ci± olejoorpornego, rozgrzanego plastiku, specjalist± w plastikach nie jestem. Obawiam się, że jak się ugnie, to lekko odegnie płaszczyznę uszczelnienia i nawet jak nie pęknie, to wyciek gotowy. -- viktorius |
|
Data: 2019-05-10 14:32:22 | |
Autor: J.F. | |
Przyje..łem w próg zwalniaj±cy - miska olejowa do wymiany | |
Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:qb38bo$86a$1$viktoriu@news.chmurka.net...
W dniu 2019-05-09 o 19:12, Pszemol pisze: "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote in message I podejrzewam że również była zbyt awaryjna. A plastik sie ugnie, za to uderzy wal korbowy :-) Nie na darmo jest tam plaster miodu, to wszak zawsze wzmacnia. Zapewne dobrali odpowiedni. Obawiam się, że jak się ugnie, to lekko odegnie płaszczyznę uszczelnienia i nawet jak nie pęknie, to wyciek gotowy. Jak odegnie, to wroci. Raczej bym sie bal, ze przedziurawi lub peknie latwiej niz stal i latwiej niz aluminium. J. |
|
Data: 2019-05-10 15:07:13 | |
Autor: viktorius | |
Przyje..Ĺ‚em w prĂłg zwalniajÄ…cy - miQ1|BɢWŁŁťŁ¦‰©ň | |
W dniu 2019-05-10 o 14:32, J.F. pisze:
Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:qb38bo$86a$1$viktoriu@news.chmurka.net... Taaa, jakby zawsze dobierano odpowiednie rzeczy, to by akcje serwisowe nie był potrzebne. Obawiam się, że jak się ugnie, to lekko odegnie płaszczyznę uszczelnienia i nawet jak nie pęknie, to wyciek gotowy. Nie obawiaj się, przecież dobrali, "odpowiedni" typ plastiku :P Minęły czasy, że lewarek pod miskę i silnik można było bezproblemowo podnosić/podpierać przy wymianie poduszek silnika: https://archiwum.allegro.pl/oferta/misa-miska-olejowa-andoria-2-4-td-i7145260713.html Ale aluminium z niej by starczyło na kilka takich z VW ATQ :) -- viktorius |
|
Data: 2019-05-10 15:25:03 | |
Autor: J.F. | |
Przyje..łem w próg zwalniaj±cy - miska olejowa do wymiany | |
Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:qb3t21$iu1$1$viktoriu@news.chmurka.net...
W dniu 2019-05-10 o 14:32, J.F. pisze: Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomo¶ci grup Taaa, jakby zawsze dobierano odpowiednie rzeczy, to by akcje serwisowe nie był potrzebne. No przynajmniej dobrali takie, zeby przez 5 lat nie mial awarii. Obawiam się, że jak się ugnie, to lekko odegnie płaszczyznę uszczelnienia i nawet jak nie pęknie, to wyciek gotowy. O ile na te 120 st C plastik daje sie dobrac, to wytrzymalszy od stali moze byc trudno. Tylko po co - przeciez to ma sluzyc do utrzymania oleju, a nie do wygladzania progow zwalniajacych. Minęły czasy, że lewarek pod miskę i silnik można było bezproblemowo podnosić/podpierać przy wymianie poduszek silnika: Minely, ale ... stalow± miske jakos przedziurawilem. Nawiasem mowiac ... jakos te silniki stawiaja przed montazem, to moze plastikowa miska wytrzymuje ? J. |
|
Data: 2019-05-10 16:15:16 | |
Autor: viktorius | |
Przyje..Ĺ‚em w prĂłg zwalniajÄ…cy - miQ1|BɢWŁŁťŁ¦‰©ň | |
W dniu 2019-05-10 o 15:25, J.F. pisze:
Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:qb3t21$iu1$1$viktoriu@news.chmurka.net... Nierzadko taki silnik przemierza pół Europy z fabryki silników do fabryki samochodów, zanim zostanie zamontowany w aucie. Transportuj± w skrzyniach, może i stawiaj± na miskach. Ale wtedy cała miska przejmuje obci±żenie. Jak w co¶ walniesz, to uderzasz punktowo. -- viktorius |
|
Data: 2019-05-11 10:08:23 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Przyje..łem w próg zwalniaj±cy - miska olejowa do wymiany | |
On Fri, 10 May 2019 17:54:39 -0500, Pszemol wrote:
Bardzo w to w±tpię aby stawiali na misce, zwłaszcza do transportu z Też mam duże w±tpliwo¶ci. Wydaje mi się bardziej prawdopodobne że skrzynia drewniana do transportu Albo s± wieszane na haku do transportu - silniki maj± do tego stosowny zaczep. Mateusz |
|
Data: 2019-05-12 06:05:45 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Przyje..łem w próg zwalniaj±cy - miska olejowa do wymiany | |
On Sat, 11 May 2019 20:31:18 -0500, Pszemol wrote:
"Mateusz Viste" <mateusz@nie.pamietam> wrote in message Sam hak to nie, ale wyobrażam sobie, że łatwiej "otulić" taki wisz±cy silnik czym¶ po bokach żeby nie dyndał, aniżeli ustawiać go na wspornikach. No ale ja nigdy transportu silników nie uprawiałem, więc mogę tylko sobie gdybać. Mateusz |
|