Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany

Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany

Data: 2019-05-09 07:07:02
Autor: Pszemol
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Czy trudno jest wymienić miskę olejową w Passacie benzyna V6 ATQ?
Mechanik w rejonie Chicago krzyknął sobie za naprawę $483...

Chyba panu podziękuję i zrobię to samemu - chyba nie jest to trudne?

Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.

Data: 2019-05-09 15:08:42
Autor: T.
Przyje..łem w prĂłg zwalniający - miQ1|BɢWŁŁŁ Ś‰Šň
W dniu 2019-05-09 o 14:07, Pszemol pisze:
Czy trudno jest wymienić miskę olejową w Passacie benzyna V6 ATQ?
Mechanik w rejonie Chicago krzyknął sobie za naprawę $483...

Chyba panu podziękuję i zrobię to samemu - chyba nie jest to trudne?

Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.

Byłem przekonany, że już Teslą pomykasz...

T.

Data: 2019-05-10 11:18:46
Autor: elmer radi radisson
Przyje..łem w prĂłg zwalniający - miQ1|BɢWŁŁŁ Ś‰Šň
On 2019-05-09 15:08, T. wrote:

Byłem przekonany, że już Teslą pomykasz...

I całe szczęście bo wymiana miski olejowej w Tesli to byłyby dopiero koszty i rozkmina ;)




--

memento lorem ipsum

Data: 2019-05-10 05:28:39
Autor: Pszemol
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
"elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote in message news:qb3flm$3o6n$1portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2019-05-09 15:08, T. wrote:

Byłem przekonany, że już Teslą pomykasz...

I całe szczęście bo wymiana miski olejowej w Tesli
to byłyby dopiero koszty i rozkmina ;)

No jak byś znalazł miskę olejową w Tesli to szacun gościu, szacun.

Data: 2019-05-10 13:47:22
Autor: T.
Przyje..łem w prĂłg zwalniający - miQ1|BɢWŁŁŁ Ś‰Šň
W dniu 2019-05-10 o 12:28, Pszemol pisze:
"elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote in message news:qb3flm$3o6n$1portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2019-05-09 15:08, T. wrote:

Byłem przekonany, że już Teslą pomykasz...

I całe szczęście bo wymiana miski olejowej w Tesli
to byłyby dopiero koszty i rozkmina ;)

No jak byś znalazł miskę olejową w Tesli to szacun gościu, szacun.

Skoro są takie rzeczy...:

https://www.youtube.com/watch?v=1k-PN-iQOFo


T.

;-)

Data: 2019-05-10 06:02:24
Autor: WS
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
On Friday, May 10, 2019 at 2:59:16 PM UTC+2, Pszemol wrote:

>> No jak byś znalazł miskę olejową w Tesli to szacun gościu, szacun.
>
> Skoro są takie rzeczy...:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=1k-PN-iQOFo

No pzecież to wygłupy - to znany w youtube jajcarz.

e tam, na powaznie tez ta sie znalezc ;)
https://www.youtube.com/watch?v=uBNpyWNtIRA

Data: 2019-05-10 15:27:28
Autor: J.F.
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Użytkownik "WS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2da54fa3-b448-4ddf-9276-2711a5b7c5d1@googlegroups.com...
On Friday, May 10, 2019 at 2:59:16 PM UTC+2, Pszemol wrote:
>> No jak byś znalazł miskę olejową w Tesli to szacun gościu, >> szacun.
> Skoro są takie rzeczy...:
> https://www.youtube.com/watch?v=1k-PN-iQOFo

No pzecież to wygłupy - to znany w youtube jajcarz.

e tam, na powaznie tez ta sie znalezc ;)
https://www.youtube.com/watch?v=uBNpyWNtIRA


Jajcarz jajcarzem ... ale czy taki przejazd w Tesli nie zakonczylby sie spaleniem auta ?

A w Tesli nie ma zadnej przekladni, pelnej oleju ?

J.

Data: 2019-05-09 15:11:45
Autor: viktorius
Przyje..łem w prĂłg zwalniający - miQ1|BɢWŁŁŁ Ś‰Šň
W dniu 2019-05-09 o 14:07, Pszemol pisze:


Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.


Alu było za ciężkie, teraz są plastikowe:
https://youtu.be/5OzWXoRQEvg?t=241

--
viktorius

Data: 2019-05-09 18:31:59
Autor: spider
Przyje..łem w prĂłg zwalniający - miQ1|BɢWŁŁŁ Ś‰Šň
W dniu 2019-05-09 o 15:11, viktorius pisze:
W dniu 2019-05-09 o 14:07, Pszemol pisze:


Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.


Alu było za ciężkie, teraz są plastikowe:
https://youtu.be/5OzWXoRQEvg?t=241


aluminiowe była za drogie :)

Data: 2019-05-10 09:13:59
Autor: viktorius
Przyje..łem w prĂłg zwalniający - miQ1|BɢWŁŁŁ Ś‰Šň
W dniu 2019-05-09 o 19:12, Pszemol pisze:
"spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote in message news:5cd45605$0$521$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2019-05-09 o 15:11, viktorius pisze:
W dniu 2019-05-09 o 14:07, Pszemol pisze:


Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.


Alu było za ciężkie, teraz są plastikowe:
https://youtu.be/5OzWXoRQEvg?t=241


aluminiowe była za drogie :)

i za ciężkie...


I podejrzewam że również była zbyt awaryjna.

Plastik się łatwo ugina zanim pęknie - odlew z aluminum
lub zamaku pęknie przy małym uderzeniu nawet...


Nie na darmo jest tam plaster miodu, to wszak zawsze wzmacnia.
Ale nie wiem jak z elastycznością olejoorpornego, rozgrzanego plastiku, specjalistą w plastikach nie jestem.
Obawiam się, że jak się ugnie, to lekko odegnie płaszczyznę uszczelnienia i nawet jak nie pęknie, to wyciek gotowy.



--
viktorius

Data: 2019-05-10 14:32:22
Autor: J.F.
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qb38bo$86a$1$viktoriu@news.chmurka.net...
W dniu 2019-05-09 o 19:12, Pszemol pisze:
"spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote in message
Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.
Alu było za ciężkie, teraz są plastikowe:
https://youtu.be/5OzWXoRQEvg?t=241

aluminiowe była za drogie :)

i za ciężkie...

I podejrzewam że również była zbyt awaryjna.

Plastik się łatwo ugina zanim pęknie - odlew z aluminum
lub zamaku pęknie przy małym uderzeniu nawet...

A plastik sie ugnie, za to uderzy wal korbowy :-)

Nie na darmo jest tam plaster miodu, to wszak zawsze wzmacnia.
Ale nie wiem jak z elastycznością olejoorpornego, rozgrzanego plastiku, specjalistą w plastikach nie jestem.

Zapewne dobrali odpowiedni.

Obawiam się, że jak się ugnie, to lekko odegnie płaszczyznę uszczelnienia i nawet jak nie pęknie, to wyciek gotowy.

Jak odegnie, to wroci.
Raczej bym sie bal, ze przedziurawi lub peknie  latwiej niz stal i latwiej niz aluminium.


J.

Data: 2019-05-10 15:07:13
Autor: viktorius
Przyje..łem w prĂłg zwalniający - miQ1|BɢWŁŁŁ Ś‰Šň
W dniu 2019-05-10 o 14:32, J.F. pisze:
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qb38bo$86a$1$viktoriu@news.chmurka.net...
W dniu 2019-05-09 o 19:12, Pszemol pisze:
"spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote in message
Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.
Alu było za ciężkie, teraz są plastikowe:
https://youtu.be/5OzWXoRQEvg?t=241

aluminiowe była za drogie :)

i za ciężkie...

I podejrzewam że również była zbyt awaryjna.

Plastik się łatwo ugina zanim pęknie - odlew z aluminum
lub zamaku pęknie przy małym uderzeniu nawet...

A plastik sie ugnie, za to uderzy wal korbowy :-)

Nie na darmo jest tam plaster miodu, to wszak zawsze wzmacnia.
Ale nie wiem jak z elastycznością olejoorpornego, rozgrzanego plastiku, specjalistą w plastikach nie jestem.

Zapewne dobrali odpowiedni.


Taaa, jakby zawsze dobierano odpowiednie rzeczy, to by akcje serwisowe nie był potrzebne.

Obawiam się, że jak się ugnie, to lekko odegnie płaszczyznę uszczelnienia i nawet jak nie pęknie, to wyciek gotowy.

Jak odegnie, to wroci.
Raczej bym sie bal, ze przedziurawi lub peknie  latwiej niz stal i latwiej niz aluminium.



Nie obawiaj się, przecież dobrali, "odpowiedni" typ plastiku :P


Minęły czasy, że lewarek pod miskę i silnik można było bezproblemowo podnosić/podpierać przy wymianie poduszek silnika:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/misa-miska-olejowa-andoria-2-4-td-i7145260713.html
Ale aluminium z niej by starczyło na kilka takich z VW ATQ :)

--
viktorius

Data: 2019-05-10 15:25:03
Autor: J.F.
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qb3t21$iu1$1$viktoriu@news.chmurka.net...
W dniu 2019-05-10 o 14:32, J.F. pisze:
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup
Nie na darmo jest tam plaster miodu, to wszak zawsze wzmacnia.
Ale nie wiem jak z elastycznością olejoorpornego, rozgrzanego plastiku, specjalistą w plastikach nie jestem.

Zapewne dobrali odpowiedni.

Taaa, jakby zawsze dobierano odpowiednie rzeczy, to by akcje serwisowe nie był potrzebne.

No przynajmniej dobrali takie, zeby przez 5 lat nie mial awarii.

Obawiam się, że jak się ugnie, to lekko odegnie płaszczyznę uszczelnienia i nawet jak nie pęknie, to wyciek gotowy.

Jak odegnie, to wroci.
Raczej bym sie bal, ze przedziurawi lub peknie  latwiej niz stal i latwiej niz aluminium.

Nie obawiaj się, przecież dobrali, "odpowiedni" typ plastiku :P

O ile na te 120 st C plastik daje sie dobrac, to wytrzymalszy od stali moze byc trudno.

Tylko po co - przeciez to ma sluzyc do utrzymania oleju, a nie do wygladzania progow zwalniajacych.

Minęły czasy, że lewarek pod miskę i silnik można było bezproblemowo podnosić/podpierać przy wymianie poduszek silnika:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/misa-miska-olejowa-andoria-2-4-td-i7145260713.html
Ale aluminium z niej by starczyło na kilka takich z VW ATQ :)

Minely, ale ... stalową miske jakos przedziurawilem.

Nawiasem mowiac ... jakos te silniki stawiaja przed montazem, to moze plastikowa miska wytrzymuje ?

J.

Data: 2019-05-10 16:15:16
Autor: viktorius
Przyje..łem w prĂłg zwalniający - miQ1|BɢWŁŁŁ Ś‰Šň
W dniu 2019-05-10 o 15:25, J.F. pisze:
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qb3t21$iu1$1$viktoriu@news.chmurka.net...
W dniu 2019-05-10 o 14:32, J.F. pisze:
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup
Nie na darmo jest tam plaster miodu, to wszak zawsze wzmacnia.
Ale nie wiem jak z elastycznością olejoorpornego, rozgrzanego plastiku, specjalistą w plastikach nie jestem.

Zapewne dobrali odpowiedni.

Taaa, jakby zawsze dobierano odpowiednie rzeczy, to by akcje serwisowe nie był potrzebne.

No przynajmniej dobrali takie, zeby przez 5 lat nie mial awarii.

Obawiam się, że jak się ugnie, to lekko odegnie płaszczyznę uszczelnienia i nawet jak nie pęknie, to wyciek gotowy.

Jak odegnie, to wroci.
Raczej bym sie bal, ze przedziurawi lub peknie  latwiej niz stal i latwiej niz aluminium.

Nie obawiaj się, przecież dobrali, "odpowiedni" typ plastiku :P

O ile na te 120 st C plastik daje sie dobrac, to wytrzymalszy od stali moze byc trudno.

Tylko po co - przeciez to ma sluzyc do utrzymania oleju, a nie do wygladzania progow zwalniajacych.

Minęły czasy, że lewarek pod miskę i silnik można było bezproblemowo podnosić/podpierać przy wymianie poduszek silnika:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/misa-miska-olejowa-andoria-2-4-td-i7145260713.html Ale aluminium z niej by starczyło na kilka takich z VW ATQ :)

Minely, ale ... stalową miske jakos przedziurawilem.

Nawiasem mowiac ... jakos te silniki stawiaja przed montazem, to moze plastikowa miska wytrzymuje ?


Nierzadko taki silnik przemierza pół Europy z fabryki silników do fabryki samochodów, zanim zostanie zamontowany w aucie.
Transportują w skrzyniach, może i stawiają na miskach. Ale wtedy cała miska przejmuje obciążenie. Jak w coś walniesz, to uderzasz punktowo.

--
viktorius

Data: 2019-05-11 10:08:23
Autor: Mateusz Viste
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
On Fri, 10 May 2019 17:54:39 -0500, Pszemol wrote:
Bardzo w to wątpię aby stawiali na misce, zwłaszcza do transportu z
fabryki.

Też mam duże wątpliwości.

Wydaje mi się bardziej prawdopodobne że skrzynia drewniana do transportu
jest dostosowana do silnika i ma odpowiednie wsporniki wbudowane tam,
gdzie silnik normalnie jest podparty w samochodzie - czyli "engine
mounts" - J.F. - poproszę o polską wersję :-)

Albo są wieszane na haku do transportu - silniki mają do tego stosowny zaczep.

Mateusz

Data: 2019-05-12 06:05:45
Autor: Mateusz Viste
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
On Sat, 11 May 2019 20:31:18 -0500, Pszemol wrote:
"Mateusz Viste" <mateusz@nie.pamietam> wrote in message
news:5cd69f17$0$19255$426a74ccnews.free.fr...
On Fri, 10 May 2019 17:54:39 -0500, Pszemol wrote:
Bardzo w to wątpię aby stawiali na misce,
zwłaszcza do transportu z fabryki.

Też mam duże wątpliwości.

Wydaje mi się bardziej prawdopodobne że skrzynia drewniana do
transportu jest dostosowana do silnika i ma odpowiednie wsporniki
wbudowane tam, gdzie silnik normalnie jest podparty w samochodzie -
czyli "engine mounts" - J.F. - poproszę o polską wersję :-)

Albo są wieszane na haku do transportu - silniki mają do tego stosowny
zaczep.

Sam hak pewnie nie, bo dyndałyby jak dojrzałe śliwki na drzewie przy
każdym zakręcie ciężarówki :)

Sam hak to nie, ale wyobrażam sobie, że łatwiej "otulić" taki wiszący silnik czymś po bokach żeby nie dyndał, aniżeli ustawiać go na wspornikach. No ale ja nigdy transportu silników nie uprawiałem, więc mogę tylko sobie gdybać.

Mateusz

Data: 2019-05-10 11:09:16
Autor: J.F.
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qb154p$i8n$1@dont-email.me...
Czy trudno jest wymienić miskę olejową w Passacie benzyna V6 ATQ?
Mechanik w rejonie Chicago krzyknął sobie za naprawę $483...
Chyba panu podziękuję i zrobię to samemu - chyba nie jest to trudne?

Zajrzyj na youtbe, albo do ksiazki :-)
Kanal/podnosnik masz ...  jesli niczym nie zabezpieczona, to moze i nietrudne, ale jak trzeba odkrecic stabilizator albo skrzynie biegow, to moze byc trudniejsze.


Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.

Skandal to jest przekraczac predkosc w strefie 20.
I potem musza takie wysokie progi robic :-P

J.

Data: 2019-05-10 11:57:14
Autor: Mateusz Viste
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
On Fri, 10 May 2019 05:51:14 -0500, Pszemol wrote:
Muszę jeszcze zanabyć skądś klucz dynamometryczny, bo z tego co czytam
to te śrubełki do miski mają bardzo mały moment dokręcania i wszystkie
19 sztuk ma być dokręconych tą samą siłą aby jednakowo ścisnęły
uszczelkę między miską a silnikiem.

Uszczelkę też zanabyj (zanabądź?) zawczasu - nie wiesz w jakim będzie stanie jak już zdejmiesz miskę, a to koszt groszowy.

Mateusz

Data: 2019-05-10 13:16:24
Autor: Mateusz Viste
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
On Fri, 10 May 2019 08:01:02 -0500, Pszemol wrote:
Już zanabyłem, bo jest klejona po obu stronach silikonem, więc jest nie
do zdjęcia bez podarcia... Miska ze szrotu: $19, uszczelka ze sklepu $23

Kapitalizm pełną gębą.

Kilka miesięcy temu wymieniłem u siebie uszczelkę pokrywy zaworów i uszczelkę miski olejowej. Łączny koszt obu (nowe): jakieś 2 USD... Ale ja jeżdżę Sowietem, a nie Niemcem.

Dostarczona w ładnym pudełeczku kartonowym z trzema małymi tubkami
czarnego silikonu RTV.

A to chyba że tak. :)

Mateusz

Data: 2019-05-10 15:03:21
Autor: J.F.
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qb3l2k$vaq$1@dont-email.me...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup
Czy trudno jest wymienić miskę olejową w Passacie benzyna V6 ATQ?
Mechanik w rejonie Chicago krzyknął sobie za naprawę $483...
Chyba panu podziękuję i zrobię to samemu - chyba nie jest to trudne?
Zajrzyj na youtbe, albo do ksiazki :-)
Zajrzałem.

Kanal/podnosnik masz ...  jesli niczym nie zabezpieczona, to moze i nietrudne, ale jak trzeba odkrecic stabilizator albo skrzynie biegow, to moze byc trudniejsze.

Mam tylko to co VW dostarczył mi do wymiany kół...

No to juz nie jest łatwo, prosto i przyjemnie.

Przećwiczyłem już zdejmowanie miski: byłem na szrocie i nabyłem
używaną wykręcając taką samodzielnie z zezłomowanego Passaciora.

No więc miska jest niezabezpieczona od strony szosy niczym poza
plastikową płachtą przykrywającą podwozie (u mnie jej brak) ale
jej tylną część zasłania tzw. "sway bar" - poprzeczna belka spinająca
obie kolumny zawieszenia przednich kół.

po polsku drążek stabilizatora.

Trzeba ją odkręcić od
podwozia: 2x2 nakrętki nasadka 13 aby się dostać nasadkami 10mm
do rzędu śrub mocujących miskę z tyłu. Na szrocie akurat był problem
z jedną nakrętką: zaczęła się franca kręcić razem ze śrubą która
miała być umocowana w podwoziu nieruchomo - komplikacja której
nie chciałbym doświadczyć w swoim aucie, bo skończyło się na
odginaniu tej belki odkręconej od podwozia dalej niż trzeba (przy
kolumnach zawieszenia) i jej wygięciu + zniszczeniu obejm.
Musiałem być niestety brutalny w podejściu do tematu :-)

Dostep jest ? Mozna srube przyspawac. Albo odciac.

Oczywiscie o ile ma sie dobrze wyposazony warsztat :-P

Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.

Skandal to jest przekraczac predkosc w strefie 20.
I potem musza takie wysokie progi robic :-P

Najlepsze że te progi nic nie dają - spowalniają tylko samochody
z niskim zawieszeniem i to tylko czasami - goście w SUV i Passatach
pomykają bez spowalniania. To samo pickupy. Progi zwalniające
poprawiają tylko samopoczucie lokalnych mieszkańców - coś tak
jak zdejmowanie butów podczas kontroli przy wsiadaniu do samolotu
od 20 lat nie zwalniam jadąc po takich progach i dopiero pierwszy
raz mam problem z autem.

Moze sprezyny zawieszenia ci popekaly :-P

J.

Data: 2019-05-10 15:56:54
Autor: J.F.
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qb3tuv$iut$1@dont-email.me...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Kanal/podnosnik masz ...  jesli niczym nie zabezpieczona, to moze i nietrudne, ale jak trzeba odkrecic stabilizator albo skrzynie biegow, to moze byc trudniejsze.

Mam tylko to co VW dostarczył mi do wymiany kół...

No to juz nie jest łatwo, prosto i przyjemnie.

Kupiłem też stalowe "nogi", podpory.
A więc tego kręciołka od VW używam aby podnieść jeden narożnik auta,
potem podstawiam tą nogę/podporę. Przenoszę kręciołek na drugi
narożnik auta i podstawiam drugą nogę/podporę. Tylne koła mają
przy tym zaciągnięty hamulec ręczny oraz pod jednym kołem mają
podłożone plastikowe kliny zabezpieczające auto przed stoczeniem się.
Na takich nogach auto stoi dosyć pewnie i nie kiwa się - jest oczywiście
ryzyko że robiąc to na parkingu, ktoś może bucnąć Cię lekko w zderzak
akurat jak leżysz z głową pod autem, ale w końcu na coś trzeba umrzeć... ;-)

A miejsca jest przy tym pelno, i olej nie kapie do oczu :-)

Trzeba ją odkręcić od
podwozia: 2x2 nakrętki nasadka 13 aby się dostać nasadkami 10mm
do rzędu śrub mocujących miskę z tyłu. Na szrocie akurat był problem
z jedną nakrętką: zaczęła się franca kręcić razem ze śrubą która
miała być umocowana w podwoziu nieruchomo - komplikacja której

Dostep jest ? Mozna srube przyspawac. Albo odciac.

Nie ma dostępu. Masz podwozie, w nim wystają dwa bolce nagwintowane.

No ale z czegos wystaja, to cos ma druga strone.

To w sumie miala byc tylko ilustracja za co mechanik bierze 480$ - za to, ze umie sobie radzic :-)

Skandal to jest przekraczac predkosc w strefie 20.
I potem musza takie wysokie progi robic :-P

Najlepsze że te progi nic nie dają - spowalniają tylko samochody
z niskim zawieszeniem i to tylko czasami - goście w SUV i Passatach
pomykają bez spowalniania. To samo pickupy. Progi zwalniające
poprawiają tylko samopoczucie lokalnych mieszkańców - coś tak
jak zdejmowanie butów podczas kontroli przy wsiadaniu do samolotu
od 20 lat nie zwalniam jadąc po takich progach i dopiero pierwszy
raz mam problem z autem.

Moze sprezyny zawieszenia ci popekaly :-P

Tym autem jeżdzę dopiero od roku-dwu, więc chyba nie popękały.

A poprzednik zwalnial ? :-)

Tak ogolnie, to mi sie wydaje, ze miska przeswit ma ... niemały i jeszcze jakos miedzy kolami jest ... wiec trzeba bylo prog solidnie zlekcewazyc.

J.

Data: 2019-05-10 20:30:11
Autor: PiteR
Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

To w sumie miala byc tylko ilustracja za co mechanik bierze 480$ -
za to, ze umie sobie radzic :-)

Mechanik bierze za ryzyko, że klient pan Przemol wróci i pokaże palcem tu cieknie olej ;)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona