Przyjeb suce!....

Data: 2009-11-18 07:20:40
Autor: Tzva Adonai
Przyjeb suce!....
Fajna gra zręcznościowa dla sfrustrowanych mężów: http://www.hitthebitch.dk/

Trzeba kliknąć na opcję : "Brug Mus", a potem jak najszybciej
przejeżdżać myszką z jednej strony na drugą...

Data: 2009-11-18 16:50:16
Autor: u2
Przyjeb suce!....
Tzva Adonai pisze:
Fajna gra zręcznościowa dla sfrustrowanych mężów

Przecież ty kawaler.

Data: 2009-11-18 07:54:02
Autor: Tzva Adonai
Przyjeb suce!....
u2 napisał(a):

Przecież ty kawaler.

Z tym większym zdegustowaniem uruchomiłem tę grę, bo jeszcze nigdy w
swoim życiu nie uderzyłem kobiety...

Data: 2009-11-18 17:22:13
Autor: u2
Przyjeb suce!....
Tzva Adonai pisze:

Przecież ty kawaler.

Z tym większym zdegustowaniem uruchomiłem tę grę, bo jeszcze nigdy w
swoim życiu nie uderzyłem kobiety...

To już nie pamiętasz jak mocowałeś się ze swoją matką ?

Data: 2009-11-18 08:30:17
Autor: Tzva Adonai
Przyjeb suce!....
u2 napisał(a):

To już nie pamiętasz jak mocowałeś się ze swoją matką?

Że co?...

Data: 2009-11-18 09:57:05
Autor: Antenka
Przyjeb suce!....
On 18 Lis, 17:30, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
u2 napisał(a):

> To już nie pamiętasz jak mocowałeś się ze swoją matką?

Że co?...

Dziwne, bo mnie zapewniałeś publicznie na psp nie dalej jak
przedwczoraj, że nie masz sobie równego pod względem brutalności
względem kobiet - ty damski bokserze!

Antenka

Data: 2009-11-18 10:19:46
Autor: Tzva Adonai
Przyjeb suce!....
Antenka napisał(a):

Dziwne, bo mnie zapewniałeś publicznie na psp nie dalej jak
przedwczoraj, że nie masz sobie równego pod względem brutalności
względem kobiet - ty damski bokserze!

Chodził mi o zupełnie inny rodzaj brutalności - ten, który nie
pozostawia wam sińców na twarzach, lecz sprawia, że twardnieją wam
sutki...

Data: 2009-11-18 11:14:21
Autor: Antenka
Przyjeb suce!....
On 18 Lis, 19:19, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Antenka napisał(a):

> [...]

Chodził mi o zupełnie inny rodzaj brutalności - ten, który nie
pozostawia wam sińców na twarzach, lecz sprawia, że twardnieją wam

Ciekawe skąd ta nienawiść do kobiet...Apodyktyczna matka albo zła
macocha...innego wytłumaczenia nie widzę...albo matka sadystka

Antenka

Data: 2009-11-18 11:33:11
Autor: Tzva Adonai
Przyjeb suce!....
Antenka napisał(a):

Ciekawe skąd ta nienawiść do kobiet...

Trzeba być ostrym popierdolcem, żeby nienawidzić kogoś z powodu płci...

Data: 2009-11-19 16:52:08
Autor: u2
Przyjeb suce!....
Antenka pisze:

Ciekawe skąd ta nienawiść do kobiet...Apodyktyczna matka albo zła
macocha...innego wytłumaczenia nie widzę...albo matka sadystka

Cwa ma typowe freudowskie wyparcie do podświadomości swojego kompleksu
wobec matki. Wie podświadomie, że zawinił, ale nigdy jego ego nie
przyzna się do tego.

Data: 2009-11-19 09:51:29
Autor: Antenka
Przyjeb suce!....
On 18 Lis, 19:51, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> Chodził mi o zupełnie inny rodzaj brutalności - ten, który nie
> pozostawia wam sińców na twarzach, lecz sprawia, że twardnieją wam
> sutki...

Na czym to polega?

Tzvel chciał Ci powiedzieć, że zanim wciągnie dziewczynę do łóżka bije
ją z liścia, a potem poprawie lewym sierpowym. I dopiero później się
nią zabawia, kiedy ta leży posiniaczona i na wpółprzytomna...to jakiś
koszmar -  "Kolekcjoner" się kłania  :-((

Antenka

Data: 2009-11-19 19:22:13
Autor: Jadrys
Przyjeb suce!....

Tzva Adonai pisze:

Antenka napisał(a):

[...]

A może jeszcze zamyka do zamrażarki, wiesz te "twardniejące sutki"... :-(

Data: 2009-11-18 17:34:54
Autor: u2
Przyjeb suce!....
Tzva Adonai pisze:

To już nie pamiętasz jak mocowałeś się ze swoją matką?

Że co?...

Typowe wyparcie freudowskie w podświadomość. Zgłoś się do psychoanalityka.

Przyjeb suce!....