Przyjęcie spadku.

Data: 2009-02-23 21:02:54
Autor: Ryszard
Przyjęcie spadku.
Zmarł mi ojciec który nie utrzymywał ze mną kontaktu od bardzo dawna. Mieszkał na drugim końcu Polski w odległości ok.700km. Jestem jedynakiem z pierwszego małżeństwa. Ojciec posiadał jeszcze dwie córki z drugiego małżeństwa.
Chciałbym złożyć odpowiednie oświadczenie aby zabezpieczyć się przed ewntualnymi długami ojca.Czy mogę to zrobić u notariusza w moim mieście czy musi to być w ostatnim miejscu zamieszkania ojca. Myślę że aby zabezpieczyć siebie i moje dzieci najlepiej będzie przyjąć spadek z dobrodziejstwem inwentarza.Czy dobrze rozumuję?

Data: 2009-02-23 21:15:18
Autor: *piotr'ek*
Przyjęcie spadku.
Spoko... luzik... poczekaj co jest do wzięcia. Jak ojciec mądry był za życia, to teraz powinny po nim tylko długi zostać, a reszta już dawno jest rozparcelowana.

*

Przyjęcie spadku.