Przyjęcie spadku, komornik.

Data: 2009-09-10 21:15:02
Autor: Bogdan
Przyjęcie spadku, komornik.
Czy mógłbyś jasniej?  Co ma komornik do aktu notarialnego?

Bogdan

Data: 2009-09-10 22:13:06
Autor: Paweł Ubysz
Przyjęcie spadku, komornik.

Użytkownik "Bogdan" <bkusunto@pro.onet.pl> napisał w wiadomości news:4aa95034$1news.home.net.pl...
Czy mógłbyś jasniej?  Co ma komornik do aktu notarialnego?

Bogdan

Komornik ustala mase spadkową i jeżeli przyjmujesz spadek z dobrodziejstwem inwentarza musi to zrobić.

Data: 2009-09-11 20:30:21
Autor: Robert Tomasik
Przyjęcie spadku, komornik.
Użytkownik "Paweł Ubysz" <puby@WYWALwp.pl> napisał w wiadomości news:h8bmkk$ei7$1inews.gazeta.pl...

Czy mógłbyś jasniej?  Co ma komornik do aktu notarialnego?
Komornik ustala mase spadkową i jeżeli przyjmujesz spadek z dobrodziejstwem inwentarza musi to zrobić.

Od kiedy tak jest? Bo ja przyjąłem w 1996 roku oparz w 2003 roku w ten sposób spadki (dwa), i jak dotąd żaden komornik się mną bliżej nie interesował.

Data: 2009-09-12 00:15:47
Autor: Paweł Ubysz
Przyjęcie spadku, komornik.

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8e5g0$8uh$3inews.gazeta.pl...
[...]

jeżeli inwentarz był sporzadzony wczesniej to nie trzeba. Art 644 KPC

Przyjęcie spadku, komornik.