Przyjeżdżajcie na Korfu! I przywieźcie ketchup!

Data: 2009-02-27 09:32:51
Autor: Petros Polonos
Przyjeżdżajcie na Korfu! I przywieźcie ketchup!
Gia sou!

Po kilku latach planowania, wreszcie na początku lutego przenieśliśmy
się na Korfu. Oprócz mojej normalnej pracy uruchomiłem stronkę dla
Polaków (nie tylko z Polski) o Korfu - link w podpisie i profilu. Na
razie jest całkiem non-profit, ale kiedyś może będzie z tego biznes..

Korfu odruchowo kojarzy się z morzem i plażą, a przecież tu są
WSPANIAŁE GÓRY! Nie mówiąc o pobliskim lądzie stałym (Grecja i
Albania). Przyznam, że sam jestem mało górski, ale odkąd tu
zamieszkaliśmy, co dwa dni robię coraz dłuższe spacery w górę sadów
oliwnych i łakomie popatruję na pobliski szczyt.

Na Korfu zaczynają się tworzyć piesze szlaki - z konieczności
górskie :-) - i w ogóle jest coraz ciekawiej dla trekkingu (chociaż
wyspa nieduża). A więc - przyjeżdżajcie!

Jeśli ktoś chce się czegoś o Korfu dowiedzieć, coś tu lokalnie
załatwić albo cokolwiek w związku z Korfu i szerzej Wyspami Jońskimi,
to ja tu jestem, mam trochę czasu i jestem chętny do pomocy.

Kontakt - najlepiej przez moją stronę.

Zaglądajcie, komentujcie, opiniujcie!

Yammas!!

Petros Polonos

http://kochamkorfu.wordpress.com
skype: piotr_skulski
Polska: tel: +48 22 211 8979 (via skype)
Greece: gsm: +30 698 6424241 (Cosmote What's up)

Przyjeżdżajcie na Korfu! I przywieźcie ketchup!