[REQ][waw] Przyjmę rozwaloną piastę prze dnią

Data: 2009-03-06 11:41:40
Autor: cynamoon
[REQ][waw] Przyjmę rozwaloną piastę prze dnią

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w
wiadomości news:gop798$d0e$1achot.icm.edu.pl...
Witajcie.

Moja 105 w trekkingu sie totalnie zapiekła, szybkozacisk został na wsze
czasy w ośce. Nie da sie go wybić. I stąd poszukuje ośki z
szybkozaciskiem. Może być z rozwalonej piasty, przełożę moje dobre
konusy, wsadze w moją 105 i voila. Koła przeplatać
mi się nie chce, bo całe koła niedługo będę zmieniać, a i szosówkę
planuję sobie sprawić, wtedy trekking będzie mniej używany.

jak chcesz to wpadnij do mnie do Centrum Onkologii to Ci dam stare przednie
koło na piaście deore z zaciskiem to sobie z niego wydlubiesz co ci tam
potrzebne...
mi się dłubać nie chce...
Marek
PS acha,   weź jakieś rękawiczki bo mocno zakurzone jest ;-)

[REQ][waw] Przyjmę rozwaloną piastę prze dnią