Przyjmę ¶rubę baryłkow±

Data: 2010-06-28 23:31:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyjmę ¶rubę baryłkow±
Witam!
Czy ma kto¶ może na zbyciu za drobne ¶rubę baryłkow± do tylnej przerzutki
Shimano Deore LX? Chętnie przyjmę, ewentualnie przerzutkę-dawcę, może mieć
zmielony wózek i być zajechana, sprawa rozbija się o ¶rubę :/ --
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-06-29 14:26:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyjmę ¶rubę baryłkow±
Marek 'marcus075' Karweta bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy
(niepotrzebne skre¶lić):
Chętnie przyjmę, ewentualnie przerzutkę-dawcę, może mieć
zmielony wózek i być zajechana, sprawa rozbija się o ¶rubę :/

Sprawa rozwi±zana. Kumpel-spec od łamania haków i mielenia przerzutek dał
mi jedn± swoj± przerzutkę w zamian za kawałek owijki. ;-)

Data: 2010-06-29 12:48:06
Autor: Jan Srzednicki
Przyjmę śrubę baryłkową
On 2010-06-29, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Marek 'marcus075' Karweta bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy
(niepotrzebne skreślić):
Chętnie przyjmę, ewentualnie przerzutkę-dawcę, może mieć
zmielony wózek i być zajechana, sprawa rozbija się o śrubę :/

Sprawa rozwiązana. Kumpel-spec od łamania haków i mielenia przerzutek dał
mi jedną swoją przerzutkę w zamian za kawałek owijki. ;-)

Od biedy to ta śruba przy przerzutce jest w ogóle niepotrzebna i
część przerzutek w ogóle ich nie ma i działa, więc w zasadzie
wystarczyłoby zainstalować tam tylko coś, co trzymałoby końcówkę linki.
:)

Data: 2010-06-29 15:02:09
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Przyjmę ¶rubę baryłkow±
Dnia 29-06-2010 o 14:48:06 Jan Srzednicki  <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a):

wystarczyłoby zainstalować tam tylko co¶, co trzymałoby końcówkę linki.
:)
np srube barylkowa ;)

trzeba bylo podjechac do mnie mam w zapasach zlomowych chyba z 5 na takie  rozne okazje.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Ł±cka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-06-29 17:15:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyjmę ¶rubę baryłkow±
Leszek \"QSi\" Pasoń bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre¶lić):
trzeba bylo podjechac do mnie mam w zapasach zlomowych chyba z 5 na takie  rozne okazje.

Tylko widzisz... Do Ciebie mam trochę daleko ;-) Musiałbym Mikiego poprosić
o pomoc, on by pewnie skoczył jednego dnia do Ciebie, a potem do mnie (tego
samego dnia) ;-)))