Przyjrzyj się uważnie obrazkowi

Data: 2009-08-20 09:16:24
Autor: kamil
Przyjrzyj się uważnie obrazkowi

"Piter" <brak@emaila.pl> wrote in message news:Xns9C6CEEB2826F5vikolocalhost.net...
i odpowiedz na pytanie

które termostaty mają po 20 lat i były wykonane za starych dobrych
czasów a który jest kupiony wczoraj jako och ach mniut malina?

http://w560.wrzuta.pl/obraz/3CJNZGCUeYy/dsc08277m

wsród osób które udzielą prawidłowej odpowiedzi
rozlosujemy uśmiech pana prezesa ;)

Wydaje mi sie, czy termometr pokazuje ponad 90', wiec wszystkie sa do niczego? :>

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-20 11:33:39
Autor: u

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:h6j0op$ie$1inews.gazeta.pl...
Wydaje mi sie, czy termometr pokazuje ponad 90', wiec wszystkie sa do

Pokazuje 93 stopnie, a pomiar  i tak jest do bani.
Termometr rtęciowy ma być utopiony w cieczy więcej niż w połowie swojej długości, nie wystarczy samo utopienie końcówki z rtęcią.

Data: 2009-08-20 10:35:15
Autor: kamil

"u" <u@wx.yz> wrote in message news:h6j59r$64$1news.wp.pl...

[...]

Noworodkom nie wtyka sie 20cm termometru w odbyt, a pomiary sa dokladne...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-20 11:42:43
Autor: u

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:h6j5ck$jhn$1inews.gazeta.pl...
Noworodkom nie wtyka sie 20cm termometru w odbyt, a pomiary sa dokladne...

No:-)
Pi razy drzwi termometr lekarski może mylić się o pół stopnia Celsjusza.
Bardzo dokładne mylą się o ćwierć.
Akwizytorzy podniecają nabywców rozdzielczością 0,01 stopnia Celsjusza.
Zbyt płytkie wsadzenie w odbyt skutkuje dodatkowym błędem
Nie jest jednak lekarzowi potrzebna większa dokładność pomiaru niż pół stopnia

Data: 2009-08-20 11:08:59
Autor: kamil

"u" <u@wx.yz> wrote in message news:h6j5qt$bn$1news.wp.pl...

[...]

Niechby bylo, ze ten termometr nawet i o stopien sie myli, ale tu widzimy rozrzut od 84' z trzech termostatow i 87' z jednego do 92' z termometru. Zakladajc (zapewne slusznie), ze owe trzy sa 20-letnie, wniosek plynie jeden - 20-letnie termostaty przeklamuja o 3' wiecej, niz nowy "och ach". :>

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-20 04:03:04
Autor: choczsz
On 20 Sie, 12:08, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
> [...]

jeden - 20-letnie termostaty przeklamuja o 3' wiecej, niz nowy "och ach". :>

Przeciez termostat nie pokazuje temperatury!
Termostat ma sie otwierac przy danej temperaturze i jak rozumiem
doswiadczenie polegalo na podgrzewaniu cieczy i odnotowaniu przy
jakiej temperaturze sie otworza.
Na zdjeciu termometr pokazuje 92', czyli jest juz dawno po wykonaniu
doswiadczenia, wszystkie termostaty sie otworzyly - trzy w
temperaturze 84 a jeden w temp. 87 'C

Przyjrzyj się uważnie obrazkowi