Przykład na słuszność mojej sygnaturki.

Data: 2015-07-15 02:16:58
Autor: Ikselka
Przykład na słuszność mojej sygnaturki.
Na zlecenie Gminy Wyznaniowej Żydowskiej sprawdzana jest wiedza młodych
Polaków na wszelkie tematy służące interesom ww. oraz nastawienie - jak np:

"Co czwarty uczeń szkoły średniej w Warszawie uważa, że powstanie w getcie
zakończyło się zwycięstwem bojowców - wynika z badania instytutu Homo
Homini. Równocześnie blisko połowa nie chciałaby mieć Żydów w swoim
otoczeniu. Badanie zamówiła warszawska Gmina Wyznaniowa Żydowska. Przed 70.
rocznicą powstania w getcie chciała sprawdzić wiedzę uczniów stołecznych
liceów i techników na temat tego wydarzenia. "
http://www.homohomini.com.pl/news/127/55/Mlodzi-warszawiacy-o-powstaniu-gettcie/d,Aktualno%C5%9Bci/

Należy zapytać, jaki jest cel takich badań i czemu one mają w przyszłości
służyć? - przecież one kosztują. Ot tak, sobie a muzom, ani ku osobistej
satysfakcji nikt ich nie zleca. Te badania do czegoś posłużą. Do czego -
łatwo przewidzieć.

--
XL
W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm - Stanisław

Data: 2015-07-15 04:56:15
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 15 lipca 2015 02:17:00 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
[...]

Hahhh... Chociaż raz jesteśmy po tej samej stronie. Polecam zapoznanie się z dyskusją pomiędzy Grzegorzem Braunem i Szewachem Weissem. Z wieloma poglądami Pana GB co najmniej się nie zgadzam, szczęść boże i bóg zapłać to weź se Pan daruj i śmichu z bardziej lub mniej poważnych tematów Pan nie rób..

Nie mniej jednak, GB jest elokwentnym facetem i podczas tej dyskusji w inteligentny sposób obnażył żydlane oblicze. Mieszkam niedaleko 'polskiego obozu zagłady', od Wacka i trochę zajeżdża w moje okolice wycieczek z żydlaną młodzieżą. Hmmm...., fajne laski..  Ale zachowanie tej chalastry jest po prostu jego mać katastroficzne!!!  Oczywiście w wolnych mediach 'cicho szaaa...'.

Długie trochę, ale gorąco polecam:

https://www.youtube.com/watch?v=ML7JTQDNKyM

Data: 2015-07-15 12:10:56
Autor: Marek
Przykład na słuszność mojej sygnaturki.

Mieszkam niedaleko 'polskiego obozu zagłady', od Wacka i trochę zajeżdża w moje okolice wycieczek z żydlaną młodzieżą. Hmmm...., fajne laski..

Sprawdziles wreszcie, cz Zydowki maja wpoprzek, czy nie dales rady ?
Niech zgadne: w odpowiednim momencie zobaczyles lufe pistoletu agenta mossadu...?

Data: 2015-07-15 11:30:13
Autor: Lord z Cowshed
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lxlsveaw2o8b.bc02e1ts37x4$.dlg@40tude.net...
[...]

No to do czego wizjonerze?

--
Lord z Cowshed

Data: 2015-07-15 15:28:32
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 15 Jul 2015 11:30:13 +0200, Lord z Cowshed napisał(a):

[...]

Pomyśl - oczywistości nie mam zwyczaju tłumaczyć, chyba że za pieniądze. Pytanie pomocnicze: Czy polskie środowiska (o ile w ogóle tam istnieją...)  w Izraelu prowadzą
badania wśród żydowskiej młodzieży, czy owa ma WŁAŚCIWĄ(sic!) orientację na
temat dziejów Polski?
A gdyby nawet prowadziły, to jak myślisz, jak by się do nich odnieśli
Żydzi?
:->

Data: 2015-07-15 17:10:57
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 15 Jul 2015 16:58:44 +0200, Qrczak napisał(a):

[...]

Korepetycji udzielam indywidualnie.

Lektura na popołudnie:
http://www.owp.org.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=11
Polecam też komentarze.

Data: 2015-07-15 17:34:03
Autor: Chiron

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mp4zks6q6v8o.1l73q7sta61mc$.dlg40tude.net...
[...]

Natychmiast pojawia się pytanie, gdzie jest polska policja. Niestety- nie mamy swojej policji. Już nawet oficjalnie niemiecka policja może sobie wjechać do Polski, zaaresztować dowolną osobę- i ją przewieżć do Niemiec.

--

Chiron

Data: 2015-07-15 18:07:02
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 15 Jul 2015 17:34:03 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Na kłopoty - Rutkowski :-(((
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław
Michalkiewicz: https://www.youtube.com/watch?v=_n8UaecoYBU
 Polecam od 5:08
Oraz:
http://www.owp.org.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=11

Data: 2015-07-15 18:10:35
Autor: Ikselka
[...]

"Ustawa o bratniej pomocy" jakosik w jednom strone chyba działa...

Data: 2015-07-15 19:46:54
Autor: Chiron

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1l332vyjv1m45$.1r1vk5xm8kel5.dlg40tude.net...
[...]

Podobnie jak wcześniejsza umowa zawarta z Mazowieckim. Nie potrafił wytłumaczyć siłą spokoju, dlaczego ona taka niesymetryczna

--

Chiron

Data: 2015-07-16 12:46:25
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-07-15 o 17:10, Ikselka pisze:

http://www.owp.org.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=11
Polecam też komentarze.

Myślę, że warto również obejrzeć film Yoava Shamira (żydowskiego dokumentalisty) "Zniesławienie" (oryg. Defamation). Na YT mozna znaleźć wersje z polskimi napisami.

Polecam również komiks "Nie pojedziemy zobaczyć Auschwitz". Tyle że tego trzeba poszukać w księgarniach.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-07-16 12:49:29
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-07-16 o 12:46, Piotr Rezmer pisze:

Myślę, że warto również obejrzeć film Yoava Shamira (żydowskiego
dokumentalisty) "Zniesławienie" (oryg. Defamation). Na YT mozna znaleźć
wersje z polskimi napisami.

Korekta: jeśli chodzi o wycieczki do Polski, to łatwiej poszukać polskiego tytułu "Zniesławienie - izraelskie przedpoborowe wycieczki do Polski".

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-07-15 17:36:08
Autor: Chiron

Użytkownik "Qrczak" <qr@qrnik.pl> napisał w wiadomości news:55a67522$0$8381$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z czego, d...a babo?! Czy Polacy mają pieniądze? Czy możesz opłacać jakiegoś człowieka, bo Cię na to stać- podobają Ci się jego poglądy, działalnośc?!

--

Chiron

Data: 2015-07-16 12:21:49
Autor: Lord z Cowshed
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qb8l7i23ts2g.jqm6yhsdhh8t.dlg@40tude.net...
[...]

Czy ja od ciebie oczekuję wróżenia z kociej kupy? Od tego jest u2-Lord Donald-Mark Woydak-Filip.
Czy ja od ciebie oczekuję odpwiedzi co myślą o Polsce młodzi Zydzi?
Ja ciebie zapytuję: Do czego to wg ciebie prowadzi i ty mi odpowiedz, a nie rozmazujesz kocie gówno na chodniku. Od tego mamy tu specjalistę w 4 osobach w/w.

--
Lord z Cowshed

Data: 2015-07-16 15:48:52
Autor: Ivan Hoe
Dnia Thu, 16 Jul 2015 12:21:49 +0200, Lord z Cowshed napisał(a):

[...]

Specjalnością tych cymbałów jest unikanie odpowiedzi na zadane pytania,
zmienianie tematu i wykręcanie kotem. Te ślimaki nie maja nic do
powiedzenia, a pezyciśnięci do muru obrzucą cię inwektywami. Po prostu to
płatni klpeacze w klawiaturę. Najgorsze szuje jakie zrodził Internet.

Ivan

Data: 2015-07-17 10:47:23
Autor: Ivan
Dnia Thu, 16 Jul 2015 17:07:23 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

Po prostu zniżam sie do waszego poziomu. Niżej juz nie można. Ivan Hoe

Data: 2015-07-17 14:30:33
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 17 Jul 2015 10:47:23 +0200, Ivan napisał(a):

[...]

Żenujące tłumaczenia.

Data: 2015-07-18 10:00:23
Autor: Ivan Hoe
Dnia Fri, 17 Jul 2015 14:30:33 +0200, Ikselka napisał(a):

Po prostu zniżam sie do waszego poziomu. Niżej juz nie można.

Żenujące tłumaczenia.

Ale zrozumiałe,co? No to trzymaj się brodaczu!

Ivan Hoe

Data: 2015-07-18 06:43:28
Autor: Pszemol
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:qb8l7i23ts2g.jqm6yhsdhh8t.dlg40tude.net...
[...]

A możesz mi wytłumaczyć z czego *dla Ciebie* wynika brak tego
typu symetrii?

Bo dla mnie wynika on wprost z historii: Żydzi mieszkali
jako bardzo liczna mniejszość narodowa w wielu krajach Europy...
Żydzi byli przez hitlerowców niszczeni w obozach zagłady m.in.
na terenach Polski. Dla mnie to oczywiste i zrozumiałe że naród
wraca na tereny gdzie jego przodkowie mieszkali i podlegali
zagładzie i tak samo oczywiste jest że ważne jest dla mnich aby
ludzie którzy na tych terenach znali historię tej mniejszości.

Ty oczekujesz symetrii - dlaczego? Czy Polacy
mieszkali kiedyś milionami na terenach obecnego Izraela? Czy
ktoś w Izraelu budował obozy zagłady gdzie wywoził Polaków
pozbieranych z całego regionu których wcześniej okradziono?

Nie bądź śmieszna.

Przykład na słuszność mojej sygnaturki.