Przykladna kara dla kapelusznika ;)

Data: 2020-05-16 12:39:01
Autor: K
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
https://www.youtube.com/watch?v=6GejTTnC8BI

"Kierowałem czarnym fordem focusem. Jadąc drogą ekspresową wyprzedzałem dwa samochody. Pan za mną zniecierpliwiony tym zaczął migać mi długimi. Po zjechaniu na prawy pas, biała skoda wyprzedziła mnie i ostro zahamowała co doprowadziło do tego co widać na filmie."

Podobno pozniej podjechal Cavallino i asekuracyjnie co by juz kierowca Focusa nigdy lewym pasem nie jechal, przestrzelil mu oba kolana ;)

Data: 2020-05-16 14:00:39
Autor: Poldek
W dniu 2020-05-16 o 13:39, K pisze:
[...]

Obstawiam, że po 4 latach postępowania gnida skodziarz otrzyma 300 zł mandatu. Taki mamy klimat. Na przyszłość nauczka, że lepiej jednak w takiego walić. Przynajmniej by nie uciekł.

Data: 2020-05-16 14:35:03
Autor: Robert Wańkowski
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
W dniu 2020-05-16 o 13:39, K pisze:
Podobno pozniej podjechal Cavallino i asekuracyjnie co by juz kierowca Focusa nigdy lewym pasem nie jechal, przestrzelil mu oba kolana ;)
A o łokciach zapomniał. Są przecie auta dla inwalidów. :-)

Robert

Data: 2020-05-16 05:58:19
Autor: Przemek Jedrzejczak
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
Jest kilka kwestii:
Ile tam można jechać ? 100 km/h ? Sprawne auto nawet wiekowe jak foka mk1 nie powinno tak się zachować chyba że kierowca szarpie sterem.
Kierownik foki pisze że wcześniej skodziarz mu mrugał długimi więc rewanż z zajechaniem był wysoce prawdopodobny. Są dwie szkoły jak postąpić w tej sytuacji:
a) przyśpieszamy aby pokazać że też lubimy zapierdalać agresor również a później szkoda już mu zwalniać ;-)
b) zwalniamy i robimy bezpieczny odstęp spodziewając się nagłego hamowania

Mam nadzieję że badanie psychiatryczne skodziarza nie minie bo mandat czy zabranie pj to zdecydowanie za mało, pacjent po prostu nie rokuje ;-)

Data: 2020-05-16 16:06:38
Autor: ąćęłńóśźż
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
No tu jest problem, bo za plecami masz te dostawczaki/ciężarowe co właśnie wyprzedziłeś.
A tym bliżej za plecami, im szybciej chciałeś spieszącemu się do zerżnięcia dupy ustąpić.

-- -- -
zwalniamy i robimy bezpieczny odstęp spodziewając się nagłego hamowania

Data: 2020-05-16 18:00:12
Autor: Budzik
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
Użytkownik Przemek Jedrzejczak przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

[...]

Zaraz sie dowiesz ze po prostu udzuelił wyjątkowo pamietliwej lekcji!

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2020-05-17 02:22:57
Autor: J.F.
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
Dnia Sat, 16 May 2020 05:58:19 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
napisał(a):
[...]

Najpierw, to go trzeba znalezc.
Jak kamerki nr rejestracji nie zlapaly, to bedzie problem.

A potem drugi .. o co wlasciwie go oskarzyc ?
bo czy to jego wina, ze ciapa w fordzie jezdzic nie umie ? :-)

A tych badan psychiatrycznych sie chyba u nas nie przewiduje, moze i
szkoda ... a moze niepotrzebne, bo rok bez PJ by pacjenta wyleczylo i
bez psychiatry :-P

J.

Data: 2020-05-17 07:00:11
Autor: Budzik
[...]

Na dorgach coraz wiecej bramownic odczytujacych numery rejestracyjne, chocby na potrzeby systemu viatoll.
Myslę ze to tylko kwestia checi zeby zakwerendowac na podstawie numeru poszkodowanego nr białego auta konkretnego modelu itp.

A potem drugi .. o co wlasciwie go oskarzyc ?
bo czy to jego wina, ze ciapa w fordzie jezdzic nie umie ? :-)

Masz dziwne poczucie humoru.
No chyba ze ty na serio?
Jezeli tak, to kilka dni wczesniej była cała rozmowa na temat złosliwego hamowania włącznie z artykułem o wyroku sadu w identycznej sprawie i podaniem paragrafów - bodaj 19.2.2 PoRD

A tych badan psychiatrycznych sie chyba u nas nie przewiduje, moze i
szkoda ... a moze niepotrzebne, bo rok bez PJ by pacjenta wyleczylo
i bez psychiatry :-P

Niewatpliwie nalezałoby sprobować wariata wyleczyc.

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2020-05-17 11:37:51
Autor: Poldek
W dniu 2020-05-17 o 09:00, Budzik pisze:

[...]

Zajeżdżać drogę złośliwie trzeba umieć. Zamiast naciskać hamulec, trzeba hamować silnikiem. Nie zapalają się wtedy stopy i na nagraniu jest się krytym, że to nie było złośliwe hamowanie, tylko jeśli już to wytracanie prędkości, żeby nie przekraczać maksymalnej dozwolonej na tym odcinku drogi.

Data: 2020-05-17 11:00:10
Autor: Budzik
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
Użytkownik Poldek pugilares@intgeria.eu ...

[...]

Przykre co teraz TRZEBA umiec zeby poruszac sie NORMALNIE po drodze...

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2020-05-17 14:36:33
Autor: Poldek
W dniu 2020-05-17 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

Będzie tylko gorzej.

Data: 2020-05-17 14:39:50
Autor: Shrek
W dniu 17.05.2020 o 14:36, Poldek pisze:

Przykre co teraz TRZEBA umiec zeby poruszac sie NORMALNIE po drodze...

Będzie tylko gorzej.

Dlaczego? Moim zdaniem z roku na rok jest coraz kulturalniej na drogach.

--
Shrek

Data: 2020-05-17 17:16:53
Autor: Poldek
W dniu 2020-05-17 o 14:39, Shrek pisze:
[...]

Mam przeciwne odczucia. A sądzę, że będzie gorzej, gdyż jest coraz więcej samochodów, coraz więcej dróg wszędzie, a zarazem coraz więcej kierowców przekonuje się na własnej skórze, że Policja, mandaty, kary i w ogóle jakiekolwiek konsekwencje czynów istnieją tylko teoretycznie. Przykładem ja - kiedyś nie zdarzało mi się przejeżdżać na głębokim pomarańczowym. Stopniowo w miarę upływu lat, podglądając innych i samemu próbując, najpierw nieśmiało, potem trochę śmielej, przekonałem się, że można jechać i niebo się nie otwiera, nie wyskakuje z kapelusza Policja na sygnale, nic się nie dzieje. Można jeździć samochodem bez tablicy rejestracyjnej z przodu? Można. Można jeździć motorem bez tablicy, albo tak schowaną pod siodełkiem, zgiętą, że jest nie o odczytania? Można. Można parkować pod znakiem B-36? Można. Można wsiąść bliźniemu na zderzak i błyskać długimi? Wszystko można.

Data: 2020-05-17 19:14:41
Autor: Shrek
W dniu 17.05.2020 o 17:16, Poldek pisze:

[...]

Nie wiem gdzie ty jeździsz, ale o warszawie można wiele powiedzieć, oprócz tego że na drogach panuje chamstwo. Przynajmniej między kierowcamu, bo w stosunku do innych uczestników to różnie bywa.

Przykładem ja - kiedyś nie zdarzało mi się przejeżdżać na głębokim pomarańczowym.

Rozmawaimy o kulturze a nie przestrzeganiu przepisów.

--
Shrek

Data: 2020-05-17 21:14:43
Autor: Poldek
W dniu 2020-05-17 o 19:14, Shrek pisze:
[...]

Często tak bywa, że jedno z drugim się nakłada.
Jeśli chodzi o kulturę, to rzuca się w oczy wtranżalanie się samochodami na trawniki, podjeżdżanie jak najbliżej pod drzwi bloku, sklepu, najchętniej by wjechał 4 kołami do środka, stanie w miejscu z włączonym silnikiem i pierdzenie bliźnim podczas gdy kierowca palcuje po smartfonie.

Data: 2020-05-17 21:26:57
Autor: Shrek
W dniu 17.05.2020 o 21:14, Poldek pisze:

Rozmawaimy o kulturze a nie przestrzeganiu przepisów.

Często tak bywa, że jedno z drugim się nakłada.

Często tak, a równie często nie. Kultura to jedno przepisy drugie. Dawno nie widziałem chamskich zachowań między kierowcami w DC. Natomiast często obserwuje kulturalne - wpuszczanie się na wzajem, suwaki, wpuszczanie przy zmianie pasa, wypuszczanie autobusów z zatoczek, "pas" dla moto.

Jeśli chodzi o kulturę, to rzuca się w oczy wtranżalanie się samochodami na trawniki, podjeżdżanie jak najbliżej pod drzwi bloku, sklepu, najchętniej by wjechał 4 kołami do środka,

Faktycznie - zdarza się...

stanie w miejscu z włączonym silnikiem i pierdzenie bliźnim podczas gdy kierowca palcuje po smartfonie.

A tego nie obserwuję.

--
Shrek

Data: 2020-05-18 08:23:46
Autor: ąćęłńóśźż
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
Chamy ze wsi tak robią.
Mają w tępym wiejskim łbie zakodowane, że zielone jest wszędzie dziadek i ociec furmankę stawiali koń mógł sobie posrać,  a beton to rarytas może przed kościołem.

-- -- -
wtranżalanie się samochodami na trawniki

Data: 2020-05-22 18:47:46
Autor: kk
On 2020-05-17 21:14, Poldek wrote:
[...]

No i co w tym złego?

stanie w miejscu z włączonym silnikiem i pierdzenie bliźnim podczas gdy kierowca palcuje po smartfonie.

Niekoniecznie widzą taki problem.

Data: 2020-05-18 08:19:45
Autor: ąćęłńóśźż
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
Zmienia się rodzaj chamstwa.
Jak w innych dziedzinach.

-- -- -
Moim zdaniem z roku na rok jest coraz kulturalniej

Data: 2020-05-18 08:16:42
Autor: ąćęłńóśźż
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
Jak zareaguje automat gdy przy 100 km/h wrzucić mu z D na 1 ?

-- -- -

Data: 2020-05-18 15:14:43
Autor: Uncle Pete
On 18.05.2020 08:16, ąćęłńóśźż wrote:
Jak zareaguje automat gdy przy 100 km/h wrzucić mu z D na 1 ?

Najprawdopodobniej nie przełączy się. Przynajmniej mój w instrukcji ma napisane, że nie da się wbić biegu, który będzie poza dozwolonym zakresem obrotów silnika, w praktyce tego nie sprawdzałem.

Data: 2020-05-18 15:22:14
Autor: J.F.
Użytkownik "Uncle Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ec28a43$0$17348$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Przy czym dzwignie sie pewnie przestawic da, ale biegu i tak nie zmieni.

Szczegolnie, jak na dzwigni ma tradycyjnie D123, a w srodku 8 biegow.
To ktore mialby wrzucac.

J.

Data: 2020-05-18 22:31:08
Autor: Shrek
W dniu 18.05.2020 o 08:16, ąćęłńóśźż pisze:
Jak zareaguje automat gdy przy 100 km/h wrzucić mu z D na 1 ?

Sądzę, że nijak. U mnie nie da się przerzucić. Z D tylko na manual na tym biegu co idzie i dalej redukcja. Mam wrażenie że nie da się zredukować do biegu poza zakresem obrotów silnika.

Natomiast da się wrzucić P jadąc 10km/h i efekt jest piorunujący - ale skrzynia przeżyła;)

--
Shrek

Data: 2020-05-19 12:02:59
Autor: ąćęłńóśźż
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
No nie w każdym ;-)

-- -- -
da się wrzucić P jadąc 10km/h

Data: 2020-05-18 15:57:10
Autor: J.F.
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsABC056782BDA8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]
[...]

A checi brak, chyba ze Ziobro jechal :-)

Bramownice sa, ale nie wiadomo czy z osobowych odczytuja, czy zapamietuja, czy maja prawo, a jak nie - to sie moze zle skonczyc :-)
Poza tym bialych samochodow troche jezdzi i jesli nie bylo bramki w bezposrednim sasiedztwie, to sie ich moze troch uzbierac.

A potem drugi .. o co wlasciwie go oskarzyc ?
bo czy to jego wina, ze ciapa w fordzie jezdzic nie umie ? :-)

Masz dziwne poczucie humoru.
No chyba ze ty na serio?

Po pierwsze - nie mamy nagrania, wiec nie wiadomo co tam dokladnie zaszlo.

Jezeli tak, to kilka dni wczesniej była cała rozmowa na temat złosliwego
hamowania włącznie z artykułem o wyroku sadu w identycznej sprawie i
podaniem paragrafów - bodaj 19.2.2 PoRD

IMO - o tyle inna, ze tam nastapila kolizja z hamujacym pojazdem, co mozna uznac za bezposrednie skutki hamowania.
A tu kierownik focusa odstepu trzymac nie umie i jezdzi z predkoscia nie zapewniajace panowania nad pojazdem i wpada w poslizgi na prostej i suchej drodze - a to juz nie jest wina tego z przodu  :-P

Ale ja nie sad, ani biegly, to pewnie sie nie znam :-)

Data: 2020-05-18 20:58:00
Autor: Poldek
W dniu 2020-05-18 o 15:57, J.F. pisze:
[...]

Ja tu widzę na tym filmie, że skodziarz wykonał wyprzedzanie nie zachowując szczególnej ostrożności i nie zachowując odległości od wyprzedzanego pojazdu.
Tak, zgadzam się, że bardziej opłacalne byłoby nie kręcenie kierownicą przez kierującego Fokusem, tylko hamulec, a jeśli nie starczy, to przywalić skodzierzowi w dupę. Przynajmniej by nie uciekł. Ale w takich sytuacjach nie ma czasu na kalkulowanie. Zależy też, czy w Fokusie była kamerka i jeśli tak, to czy nagrywała. Bo można się przejechać też myśląc, że się ma kamerkę, a gdy przychodzi do odtworzenia filmu, to okazuje się, że karta SD w międzyczasie padła i nic nie jest nagrane. Więc mając kamerkę warto co jakiś czas sprawdzać, czy faktycznie coś nagrywa.

Data: 2020-05-21 10:35:31
Autor: PiteR
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
in <news:r9ulrn$1nkv$1gioia.aioe.org>
user Poldek pisze tak:

Tak, zgadzam się, że bardziej opłacalne byłoby nie kręcenie
kierownicą przez kierującego Fokusem, tylko hamulec, a jeśli nie
starczy, to przywalić skodzierzowi w dupę.

Mam odruch uniku w prawo i muszę go zwalczyć bo po prawej może być pas do prawoskrętu lub nadjechać zaciekły pedałowiec.

--
Piter

#ZawszeGratem

Data: 2020-05-16 16:03:58
Autor: ąćęłńóśźż
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
Miałem bardzo podobną sytuację jak ten czarny, ale odbiłem w lewo (kurczę to jakiś odruch) tylko do połowy pasa (jak wjeżdżał przede mnie to spodziewałem się numeru, tylko nigdy nie wiesz jak mocno depnie).
Podobno zajechałem w ten sposób drogę zapierdalającym lewym pasem cichociemnym w nieoznakowanym (nie widziałem ich odbijając, szybko się działo).
No i cichociemni nie do hamującego przede mną, tylko do mnie.
Spokojnie tłumaczę jełopom, że jeżdżę 110-120 bo szybciej nie lubię i wracam ze szpitala, a że tamten jechał 140-150 to chciał mi dać "nauczkę" i musiałem się ratować przed uderzeniem w jego tył.
Jełopy na to wrzeszczą na mnie, że jak chcę sobie się wlec 110 na autosradzie (Łódź-Wwa) to niech sobie jeżdżę lokalnymi.
Może ich później do BOR przenieśli?

-- -- -

Data: 2020-05-16 18:00:12
Autor: Budzik
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
Użytkownik K none@email.com ...

[...]

Cienias.
Tu chłopaki 40 tonowa ciezarówką by bez problemu odpowiednio mocno zahamowali, zmienili pas na lewy a w miedzyczasie naapisali o tym posta...
Oczywiście tylko niektorzy ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Data: 2020-05-18 16:09:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsABBFC814AC402budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik K none@email.com ...
[...]

Patrz i ucz sie jak to sie robi :-)
https://www.youtube.com/watch?v=Dj8c7rKfV-o

J.

P.S. a StopCham sie dorobilo 440 odcinkow. Ilosc kamerek rosnie, czy ilosc chamstwa na drodze ?

O, akurat pierwsza scenka pasuje
https://www.youtube.com/watch?v=T1SQ4hJpS2E

Choc tu akurat tirman w miare zwawo wyprzedzal ...

Data: 2020-05-18 15:00:07
Autor: Budzik
[...]

Słowo klucz: prawdopodobienstwo.
Po wykiwaniu debila manewr zmiany pasa skonczył się na srodku drogi.
Jakby lewym jechal ktos odrobine szybciej to by ktos wylądował na barierkach.
Ale wykiwał go niezle.
:)

[...]

Wiele nie trzeba zeby wyzwolic agresje w takich niedorozwojach :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2020-05-18 17:39:42
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsABC1A908F8D07budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Moze popatrzyl w lusterko ... albo mial gotowe tlumaczenie dla wladzy - bo mi ten z przodu zajechal droge :-)

Ale wykiwał go niezle.
:)

[...]

Moze niewiele, a moze ... nie wiemy co tam sie wczesniej dzialo ...

J.

Data: 2020-05-17 08:05:17
Autor: Cavallino
W dniu 16-05-2020 o 13:39, K pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=6GejTTnC8BI

BYŁO !!!!

Data: 2020-05-18 18:24:11
Autor: J.F.
Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r9ojcm$ia8$1$horizn@news.chmurka.net...
https://www.youtube.com/watch?v=6GejTTnC8BI

A tak sie to robi po rosyjsku
https://youtu.be/BK3NC2X6XhA?t=55

trzeba obejrzec do konca.

No i nie wiem co o tym sadzic, ale chyba mi sie podoba :-)

J.

Data: 2020-05-19 12:01:44
Autor: ąćęłńóśźż
Przykladna kara dla kapelusznika ;)