Przykladna kara dla kapelusznika ;)

Data: 2020-05-16 14:00:39
Autor: Poldek
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
W dniu 2020-05-16 o 13:39, K pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=6GejTTnC8BI

"Kierowałem czarnym fordem focusem. Jadąc drogą ekspresową wyprzedzałem dwa samochody. Pan za mną zniecierpliwiony tym zaczął migać mi długimi. Po zjechaniu na prawy pas, biała skoda wyprzedziła mnie i ostro zahamowała co doprowadziło do tego co widać na filmie."

Podobno pozniej podjechal Cavallino i asekuracyjnie co by juz kierowca Focusa nigdy lewym pasem nie jechal, przestrzelil mu oba kolana ;)

Obstawiam, że po 4 latach postępowania gnida skodziarz otrzyma 300 zł mandatu. Taki mamy klimat. Na przyszłość nauczka, że lepiej jednak w takiego walić. Przynajmniej by nie uciekł.

Przykladna kara dla kapelusznika ;)