Przykladna kara dla kapelusznika ;)

Data: 2020-05-16 18:00:12
Autor: Budzik
Przykladna kara dla kapelusznika ;)
Użytkownik K none@email.com ...

https://www.youtube.com/watch?v=6GejTTnC8BI

"Kierowałem czarnym fordem focusem. Jadąc drogą ekspresową
wyprzedzałem dwa samochody. Pan za mną zniecierpliwiony tym zaczął
migać mi długimi. Po zjechaniu na prawy pas, biała skoda wyprzedziła
mnie i ostro zahamowała co doprowadziło do tego co widać na filmie."

Podobno pozniej podjechal Cavallino i asekuracyjnie co by juz
kierowca Focusa nigdy lewym pasem nie jechal, przestrzelil mu oba
kolana ;)
Cienias.
Tu chłopaki 40 tonowa ciezarówką by bez problemu odpowiednio mocno zahamowali, zmienili pas na lewy a w miedzyczasie naapisali o tym posta...
Oczywiście tylko niektorzy ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Data: 2020-05-18 16:09:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsABBFC814AC402budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Patrz i ucz sie jak to sie robi :-)
https://www.youtube.com/watch?v=Dj8c7rKfV-o

J.

P.S. a StopCham sie dorobilo 440 odcinkow. Ilosc kamerek rosnie, czy ilosc chamstwa na drodze ?

O, akurat pierwsza scenka pasuje
https://www.youtube.com/watch?v=T1SQ4hJpS2E

Choc tu akurat tirman w miare zwawo wyprzedzal ...

Data: 2020-05-18 15:00:07
Autor: Budzik
[...]

Słowo klucz: prawdopodobienstwo.
Po wykiwaniu debila manewr zmiany pasa skonczył się na srodku drogi.
Jakby lewym jechal ktos odrobine szybciej to by ktos wylądował na barierkach.
Ale wykiwał go niezle.
:)

[...]

Wiele nie trzeba zeby wyzwolic agresje w takich niedorozwojach :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2020-05-18 17:39:42
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsABC1A908F8D07budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Moze popatrzyl w lusterko ... albo mial gotowe tlumaczenie dla wladzy - bo mi ten z przodu zajechal droge :-)

Ale wykiwał go niezle.
:)

[...]

Moze niewiele, a moze ... nie wiemy co tam sie wczesniej dzialo ...

J.

Przykladna kara dla kapelusznika ;)