Przyklejanie naklejki na przedniej szybie?

Data: 2010-09-14 18:26:03
Autor: paweł
Przyklejanie naklejki na przedniej szybie?
Witam,
właściwa naklejka znajduje się wewnątrz złożonej na pół kartki papieru.
1. Otwieram tą złożoną kartkę papieru i widzę naklejkę "klejem do przodu"
2. Przyciskam tym klejem do szyby (trzymając za kartkę).
3. Ciągnę za kartkę - naklejka pozostaje na szybie, a kartka w ręku.

Czy tak sie to robi?

paweł

Data: 2010-09-14 18:52:07
Autor: paweł
=?ISO-8859-2?Q?pawe=B3?= <102pawel.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

A może trzeba po prostu odkleić tą właściwą naklejkę "od tyłu", tzn od tej strony gdzie niema kleju, pozbyć się w ten sposób kartki papieru, a potem trzymając w ręku samą naklejkę przywalić ją do szyby?

Pomóżcie, bo w necie jest tylko o odklejaniu :((

paweł

Data: 2010-09-14 20:57:03
Autor: Rafal
W dniu 14.09.2010 20:52, paweł pisze:
[...]

Jak już wszystko zawiedzie to przeczytaj instrukcje obsługi, ktoś się naprawdę postarał żeby było to idioto odporne, postaraj się przez chwilę nie myśleć więcej niż jest to potrzebne, popatrz na rysunki i zrób jak tam jest napisane. Moja teściowa sobie z tym dała radę, więc trudne to nie jest, no chyba że wymiękasz...:)

Data: 2010-09-14 19:08:29
Autor:
Rafal <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Myślisz, że żarty sobie robię. Mam "0" (zero) instrukcji obsługi; kupując naklejkę - duplikat w wydz. komunikacji dostajesz za 19,- zł to co napisałem, czyli złożoną napół - czystą kartkę papieru z przemyślnie zamontowaną naklejką. Dalej nie wiem co mam robić ???

paweł --

Data: 2010-09-14 21:19:23
Autor: Rafal
W dniu 14.09.2010 21:08, 102pawel@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

ja swoją naklejałem kilka lat temu i nie pamiętam jak wyglądała. Nie kojarzę jednak abym miał z tym jakiś problem. Nie pamiętam teraz czy była tam obrazkowa instrukcja obsługi, ale jak na winietkach takową dają to czemu na tych naklejkach miało by nie być?

Na logikę, odklej papier, folie czy cokolwiek tam jest od strony gdzie naklejka ma klej, odpowiednio obróć i przylep do szyby.

Data: 2010-09-14 21:07:25
Autor: Przemek V

Użytkownik "paweł" <102pawel@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i6og8n$m0b$1inews.gazeta.pl...
[...]

A poprosiłeś o wewnętrzną? Teraz mają nadmiar zewnętrznych i jak nie poprosiłeś o wewnętrzną to pewnie ci dali zewnętrzną.

Data: 2010-09-14 21:16:08
Autor: 'Tom N'
Przemek V w <news:4c8fc7ed$0$27037$65785112news.neostrada.pl>:

A poprosiłeś o wewnętrzną? Teraz mają nadmiar zewnętrznych i jak nie poprosiłeś o wewnętrzną to pewnie ci dali zewnętrzną.

Wewnętrzna, czy zewnętrzna tak samo dobrze w schowku wygląda ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-09-14 21:17:18
Autor: Filip KK
W dniu 2010-09-14 21:16, 'Tom N' pisze:

Wewnętrzna, czy zewnętrzna tak samo dobrze w schowku wygląda ;-)

U mnie w schowku też dobrze wygląda ;) Nie wiem jak ją przykleić, nie mogę znaleźć instrukcji.

Data: 2010-09-15 09:22:24
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Przyklejanie naklejki na przedniej szybie?
Użytkownik "Filip KK" napisał

U mnie w schowku też dobrze wygląda ;) Nie wiem jak ją przykleić, nie mogę znaleźć instrukcji.

To prawda, przynajmniej jak się zabrudzi, to można jakoś doczyścić żeby przeczytać numer, a jak podczas przyklejania wpadnie między szybę a naklejkę jakiś paproch to już nikt nie dojdzie czy to było 0, 3, 8 czy może C ;)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-09-14 19:41:13
Autor: paweł
[...]

Sądzac z otrzymanych "porad" to nikt nie wie jak to właściwie zrobić.
Każdy sobie pewnie jakoś roztropnie (po chłopsku) radzi. Ludzie, przecież tych naklejek klei sie miliony, więc to opakowanie musi mieć jakiś sens, a jego konstrukcja jest pewnie doskonale przemyślana.

paweł --

Data: 2010-09-14 21:49:30
Autor: Przemek V

Użytkownik "paweł" <102pawel@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i6oj4p$3tm$1inews.gazeta.pl...

Każdy sobie pewnie jakoś roztropnie (po chłopsku) radzi. Ludzie, przecież
tych naklejek klei sie miliony, więc to opakowanie musi mieć jakiś sens, a
jego konstrukcja jest pewnie doskonale przemyślana.

Masz absolutną rację.

Data: 2010-09-14 21:52:00
Autor: 'Tom N'
paweł w <news:i6oj4p$3tm$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Każdy rozsądny użytkownik polskich dróg nie nakleja, bo wcześniej, czy
później przednią szybę i tak wymienić będzie potrzebował

Każdy sobie pewnie jakoś roztropnie (po chłopsku) radzi. Ludzie, przecież tych naklejek klei sie miliony, więc to opakowanie musi mieć jakiś sens, a jego konstrukcja jest pewnie doskonale przemyślana.

Jest na tyle doskonale przemyślana, żebyś po jej naklejeniu wg instrukcji
musiał zapłacić elektrowni, szybiarzowi albo WK

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-09-15 09:45:29
Autor: P_ablo
[...]

Przed wydzialem komunikacji kreca sie tacy panowie od przykrecania tablic. Z pewnascia poratuja Ciebie w tej niezwykle trudnej sytuacji za jakies 10 zl. Jest jedna podstawowa zasada - jesli nie potrafisz czegos zrobic sam, daj zarobic specjaliscie!

--
Picasso

Data: 2010-09-15 09:51:25
Autor: P_ablo
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4c90799b$0$27031$65785112news.neostrada.pl...

 Jest jedna podstawowa zasada - jesli nie potrafisz czegos
zrobic sam, daj  zarobic specjaliscie!

Zapomnialem dodac - gdy bedziesz na etapie plodzenia dzieci, sluze niezbedna (dla Ciebie) pomoca...  Znam sie na tym - wychodza mi inteligentne i do tego ladne :)

--
Picasso

Data: 2010-09-14 20:50:14
Autor: Maseł
On 2010-09-14 20:26, paweł wrote:
Witam,

Witaj pominales kilka istotnych krokow algorytmu:

właściwa naklejka znajduje się wewnątrz złożonej na pół kartki papieru.

- piwo na odwage
- odtluscic szybe
- piwo, zeby plyn uzyty do odtluszczenia zdarzyl wyschnac

1. Otwieram tą złożoną kartkę papieru i widzę naklejkę "klejem do przodu"

- piwo, zeby nabrac pewnosci, czy aby na pewno jest to "klejem do przodu"

2. Przyciskam tym klejem do szyby (trzymając za kartkę).

- najlepiej przytrzymywac przez czas potrzebny do wypicia kolejnego piwa

3. Ciągnę za kartkę - naklejka pozostaje na szybie, a kartka w ręku.

- no i teraz piwo, zeby oblac udane oznakowanie swojego samochodu

Czy tak sie to robi?

Teraz juz wiesz, jak to sie robi....

Pozdro

Maseł

Data: 2010-09-14 19:11:52
Autor: paweł
Maseł <mmasel@poczta.onet.pl> napisał(a):
Teraz juz wiesz, jak to sie robi....

No dalej nie wiem. czytam, że gdzieś tam dają nawet obrazkową instrukcję ?

paweł

Data: 2010-09-14 21:15:41
Autor: Filip KK
W dniu 2010-09-14 21:11, paweł pisze:

Teraz juz wiesz, jak to sie robi....

No dalej nie wiem. czytam, że gdzieś tam dają nawet obrazkową instrukcję ?

Odblaskową instrukcję, a nie obrazkową. Źle coś czytasz.

Nie zapomnij podnieść wycieraczki przy naklejaniu naklejki.

Data: 2010-09-15 11:02:19
Autor: Jakub Witkowski
On 2010-09-14 20:26, paweł wrote:
Witam,

Witaj pominales kilka istotnych krokow algorytmu:

właściwa naklejka znajduje się wewnątrz złożonej na pół kartki papieru.

- piwo na odwage
- odtluscic szybe

Chyba natłuścić, żeby łatwiej odeszła w przyszłości :)
Co prawda wymieniacze szyb mają sporą wprawę i pewnie jakby co przełożą,
ale po co im utrudniać...

Data: 2010-09-15 14:06:21
Autor: Maseł
On 2010-09-15 11:02, Jakub Witkowski wrote:
[...]

Zgodnie z prawem - jak wymieniasz szybe, to masz wziac w lape
odpowiednia kwote pieniedzy i podjechac autobusem/taksowka/rowerem do
wydzialu komunikacji i kupic nowa naklejke...

Co prawda wymieniacze szyb mają sporą wprawę i pewnie jakby co przełożą,
ale po co im utrudniać...

Ciekawe, czy tym sposobem lamia prawo? W koncu "bezsladowe" przeklejenie
naklejki okreslanej w ustawie jako "niezdzieralna w jednym kawalku" albo
raczej jako "bezuzyteczna po odklejaniu od szyby" jest osmieszaniem
tejrze ustawy *)...

Pozdro

Maseł

*) nie chce mi sie nawet wnikac w to, czy jest to ustawa, czy
rozporzadzenie i czy uzyto tam dokladnie takich samych slow, ale sens
pozostal

Data: 2010-09-14 21:58:51
Autor: bratPit
[...]

tak,
poza tym ja bym nie mył/odtłuszczał szyby bo kolejny właściciel auta będzie miał niezły problem toto odkleić,

brat

Data: 2010-09-14 20:07:40
Autor:
bratPit <krakus28no_spam@op.pl> napisał(a):
> Czy tak sie to robi?

tak,

Dzięki

paweł

Data: 2010-09-15 12:10:57
Autor: Lew2
On 14 Wrz, 20:26, "paweł" <102pawel.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

 Naklej w takim miejscu, żebyś mógł widzieć prawy narożnik maski przy
parkowaniu. Nie zawsze jest to miejsce najbardziej na prawo, ale
raczej najbardziej na dole. Naklej tak, żeby patrząc na samochód z
zewnątrz dolny brzeg był wzdłuż poziomej dolnej krawędzi szyby (nie
zawsze jest to to samo od wewnątrz) - tzn. raczej poziomuj naklejkę z
dolną krawędzią - a nie równaj z pionową krawędzią szyby (szyba nie
jest prostokątem).

Przyklejanie naklejki na przedniej szybie?