Przyklejanie szytki

Data: 2009-03-23 09:41:53
Autor: ikov
Przyklejanie szytki
Jako że obręcz mam pod szytki, to zakupiłem nową szytkę. W necie znalazłem opis, żeby przed klejeniem szytkę napompować, nałożyć, jak się trochę naciągnie to nasmarować klejem, potem nałożyć klej na obręcz i postarać sie równo założyć... Ale w jednym opisie widzę, żeby wyczyścić obręcz ze starego kleju i to najlepiej benzyną a potem przejechać drobnym papierem ściernym, w innym - żeby zostawić stary klej. Czy jest na to jakaś konkretna szkoła? I na ile taka tubka (25g kleju Continentala) powinna starczyć?

--
http://ikov.bikestats.pl

Data: 2009-03-23 02:03:49
Autor: mariusz
Przyklejanie szytki
Znalazłem ciekawe tutoriale nt szytek :

http://www.parktool.com/repair/readhowto.asp?id=101

http://www.sheldonbrown.com/brandt/tubular-folding.html

Może ci się przydadzą.
/Mariusz

Data: 2009-03-24 08:23:43
Autor: ikov
Przyklejanie szytki
Znalazłem ciekawe tutoriale nt szytek :

http://www.parktool.com/repair/readhowto.asp?id=101

http://www.sheldonbrown.com/brandt/tubular-folding.html

Może ci się przydadzą.

Dzięki, szczególnie za ten pierwszy link.

http://ikov.bikestats.pl

Data: 2009-03-23 09:54:36
Autor: Paweł Suwiński
Przyklejanie szytki
Dnia pon, 23 mar 2009 tako rzecze ikov:

 Ale  w  jednym opisie  widzę,  żeby  wyczyścić obręcz  ze  starego kleju i  to najlepiej benzyną  a potem przejechać  drobnym papierem ściernym,

Ja zastosowałem tą wersję i już jeżdżę rok na tak przyklejonej.

 I na ile taka tubka (25g kleju Continentala) powinna starczyć?

Mi starczyła na 3 szytki/koła, ale zbytnio nie oszczędzałem. --
Uzdrawiam
Paweł Suwiński
OK No Brake / Rącza Gazela
http://pawelsuwinski.ovh.org/fotoblog/index.php?k=200710_RaczaGazela