Przykro to mówić, ale jednak kierowcy B MW, to debile ....

Data: 2012-06-26 17:22:01
Autor: megrims
Przykro to mówić, ale jednak kierowcy B MW, to debile ....
W dniu 2012-06-26 12:16, Clawfinger pisze:
http://tinyurl.com/boyxlw5

UogĂłlniasz.

Data: 2012-06-27 01:52:31
Autor: kogutek
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
W dniu 2012-06-26 12:16, Clawfinger pisze:
> http://tinyurl.com/boyxlw5

UogĂłlniasz.
Raczej zawęża. jak określić kierowców co jak widzą że 300 metrów przed nimi
zapaliło się czerwone światło dają w pedał do oporu. Ja w takiej sytuacji
odpuszczam. Na chuj mam stać na czerwonym skoro gdy pojadę wolno to trafię na
zielone. --

Data: 2012-06-27 16:38:55
Autor: Bydlę
On 2012-06-27 01:52:31 +0000, "kogutek" <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> said:

[...]

Hamulca?
;>

 do oporu. Ja w takiej sytuacji
odpuszczam. Na chuj mam stać na czerwonym skoro gdy pojadę wolno to trafię na
zielone.

Jeśli 300 metrów do zapalonego już czerwonego, to czas dojechania z wciśniętym do oporu pedałem gacu to będzie kilkanaście sekund.
Nie wierzę w taki przykład...
;>

--
Bydlę

Data: 2012-06-27 19:45:56
Autor: megrims
W dniu 2012-06-27 03:52, kogutek pisze:
[...]

Czasem można trafić gościa, który jedzie tak pełen laczek, potem on stoi
na czerwonym, a jak ja pomalutku dojeżdżam sąsiednim pasem (o ile taki
jest) to robi się zielone i uważając na spóźnialskich rowerzystów
i zakochaną młodzież przetaczam się przez skrzyżowanie/pasy. A ten
znów pali kapcie aby być pierwszym.

No dobra - znany scenariusz. Ale co ma do tego, czy ktoś jedzie BMW
czy inne auto. Dzisiaj tak Audi robiło na Nowych Zawadach, wczoraj
Super B, a przedwczoraj? uo kurwa.. faktycznie. Przedwczoraj X5 :D

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-06-28 23:27:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 27.06.2012 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:

[...]

Mina kierowcy (nomen-omen) BMW X5 objechanego w ten sposób nastoletnią
astrą I - bezcenna. Fakt, miał pecha, miałem takie dwa tygodnie, gdzie
pedały gazu i hamulca miały w zasadzie tylko dwie pozycje, silniczek 1,4
spalał ponad czternaście litrów, a do jazdy po mieście prawie
wystarczały dwa pierwsze biegi...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewsi

Przykro to mówić, ale jednak kierowcy B MW, to debile ....