Przykro to mówić, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....

Data: 2012-06-26 12:16:48
Autor: Clawfinger
Przykro to mówić, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
Data: 2012-06-26 10:55:47
Autor: masti
Przykro to mwi, ale jednak kierowcy BMW, to debile .... podbnie jak linkowrzucacze
Dnia pięknego Tue, 26 Jun 2012 12:16:48 +0200 osobnik zwany Clawfinger
wystukał:

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-26 12:26:48
Autor: 4CX250
Przykro to mówić, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
Świat sam oczyszcza się z przygłupów. Szkoda tylko że w tak powolnym tempie.
Użytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisał w wiadomości news:4fe98c11$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
http://tinyurl.com/boyxlw5

Przyroda sama oczyszcza się z chorych jednostek. Szkoda tylko że w tak powolnym tempie.

Marek

Data: 2012-06-26 23:30:57
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Przykro to mwi, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
W dniu 2012-06-26 12:26, 4CX250 pisze:
wiat sam oczyszcza si z przygupw. Szkoda tylko e w tak powolnym
tempie.
Uytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisa w wiadomoci
http://tinyurl.com/boyxlw5

Przyroda sama oczyszcza si z chorych jednostek. Szkoda tylko e w tak
powolnym tempie.

Szkoda, e odchodzc czsto zabieraj przypadkowe osoby...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-06-27 01:48:16
Autor: kogutek
Przykro to mwi, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag@o2.pl> napisa(a):
> [...]
> powolnym tempie.

Szkoda, e odchodzc czsto zabieraj przypadkowe osoby...

Akurat w tym przypadku nie wydaje mi si eby pasaerowie tego auta w jaki
szczeglny sposb przewyszali inteligencj kierowc. --

Data: 2012-06-27 04:19:42
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Przykro to mówić, ale jednak kierowcy B MW, to debile ....
W dniu 2012-06-27 03:48, kogutek pisze:

Akurat w tym przypadku nie wydaje mi się żeby pasażerowie tego auta w jakiś
szczególny sposób przewyższali inteligencją kierowcę.

Nie no, bez jaj. Widzę, że znałeś ich osobiście. Podaj imiona i nazwiska.

Nie podasz ? Twoja stara robi loda za 5 PLN na rozjazdach w Żurawicy rozrządowej ...

Data: 2012-06-27 07:27:28
Autor: marcin
Przykro to mówić, ale jednak kierowcy B MW, to debile ....
[...] rozrządowej ...

WTF ?

Data: 2012-06-27 07:29:39
Autor: marcin
Przykro to mówić, ale jednak kierowcy B MW, to debile ....
Podaj imiona i nazwiska.

a ustawa o ochronie danych osobowych?

Data: 2012-06-27 20:11:38
Autor: megrims
[...]

ROTFL

Piliście coś dzisiaj, bo humor widzę dopisuje :D

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-06-27 21:10:52
Autor: DoQ
Przykro to mwi, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
W dniu 27-06-2012 20:11, megrims pisze:
ROTFL
Pilicie co dzisiaj, bo humor widz dopisuje :D

Wal si na torb z takimi uwagami alfonsie bez napleta!
Wypiem lampk wina - a co, nie wolno mi??? :P

--
Pozdr.

Data: 2012-06-27 21:48:26
Autor: megrims
W dniu 2012-06-27 21:10, DoQ pisze:
[...]

jeszcze par takich tekstw przeczytam, to mj miech mi
dzieciaki obudzi.

A w rodku tygodnia pi alkohol?

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-06-28 18:41:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Przykro to mówić, ale jednak kierowcy B MW, to debile ....
W dniu 2012-06-27 21:48, megrims pisze:

A w środku tygodnia pić alkohol?

Kto biednemu zabroni żyć bogato ? Zabronisz ?

W AUCHAN promocja na JD - 84 PLN za litr.

Data: 2012-06-28 21:41:36
Autor: megrims
[...]

Gdzieś dzisiaj widziałem jeszcze taniej.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-06-29 00:21:17
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-06-28 21:41, megrims pisze:

A w środku tygodnia pić alkohol?
Kto biednemu zabroni żyć bogato ? Zabronisz ?
W AUCHAN promocja na JD - 84 PLN za litr.
Gdzieś dzisiaj widziałem jeszcze taniej.

Nie wal ogółem, jebnij szczegółem. Jam zainteresowany.

Data: 2012-06-29 08:21:33
Autor: megrims
[...]

Chata Polska na Strzeszyńskiej.
--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-06-27 21:48:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Nie wolno. Bo koysk za mocno telepiesz. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-06-26 17:22:01
Autor: megrims
Przykro to mówić, ale jednak kierowcy B MW, to debile ....
W dniu 2012-06-26 12:16, Clawfinger pisze:
http://tinyurl.com/boyxlw5

Uogólniasz.

Data: 2012-06-27 01:52:31
Autor: kogutek
Przykro to mwi, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa(a):
W dniu 2012-06-26 12:16, Clawfinger pisze:
> http://tinyurl.com/boyxlw5

Uogólniasz.
Raczej zawa. jak okreli kierowcw co jak widz e 300 metrw przed nimi
zapalio si czerwone wiato daj w peda do oporu. Ja w takiej sytuacji
odpuszczam. Na chuj mam sta na czerwonym skoro gdy pojad wolno to trafi na
zielone. --

Data: 2012-06-27 16:38:55
Autor: Bydl
On 2012-06-27 01:52:31 +0000, "kogutek" <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> said:

[...]

Hamulca?
;>

 do oporu. Ja w takiej sytuacji
odpuszczam. Na chuj mam sta na czerwonym skoro gdy pojad wolno to trafi na
zielone.

Jeli 300 metrw do zapalonego juczerwonego, to czas dojechania z wcinitym do oporu pedaem gacu to bdzie kilkanacie sekund.
Nie wierz w taki przykad...
;>

--
Bydl

Data: 2012-06-27 19:45:56
Autor: megrims
W dniu 2012-06-27 03:52, kogutek pisze:
[...]

Czasem mona trafi gocia, ktry jedzie tak peen laczek, potem on stoi
na czerwonym, a jak ja pomalutku dojedam ssiednim pasem (o ile taki
jest) to robi si zielone i uwaajc na spnialskich rowerzystw
i zakochan modzie przetaczam si przez skrzyowanie/pasy. A ten
znw pali kapcie aby by pierwszym.

No dobra - znany scenariusz. Ale co ma do tego, czy kto jedzie BMW
czy inne auto. Dzisiaj tak Audi robio na Nowych Zawadach, wczoraj
Super B, a przedwczoraj? uo kurwa.. faktycznie. Przedwczoraj X5 :D

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-06-28 23:27:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
Przykro to mówić, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
Dnia 27.06.2012 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa/a:

[...]

Mina kierowcy (nomen-omen) BMW X5 objechanego w ten sposb nastoletni
astr I - bezcenna. Fakt, mia pecha, miaem takie dwa tygodnie, gdzie
peday gazu i hamulca miay w zasadzie tylko dwie pozycje, silniczek 1,4
spala ponad czternacie litrw, a do jazdy po miecie prawie
wystarczay dwa pierwsze biegi...

Pzdr,
Krzysiek Kieczewsi

Data: 2012-06-27 04:13:14
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Przykro to mówić, ale jednak kierowcy B MW, to debile ....
W dniu 2012-06-26 12:16, Clawfinger pisze:
http://tinyurl.com/boyxlw5

Debilem był twój spermodawca ... bo nic nie powiedziałeś ... a zapowiadałeś, że powiesz ...

IMHO, twoja matka miała szansę cie dorobić kabanosem ... zmarnowała ją ...

Data: 2012-06-27 09:48:10
Autor: Clawfinger
W dniu 27.06.2012 04:13, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Z przykrością stwierdzam, że Ty Smarku też jesteś debilem, co udowadniasz każdym swoim postem.

Data: 2012-06-27 10:02:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
Przykro to mwi, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
Hello Clawfinger,

Wednesday, June 27, 2012, 9:48:10 AM, you wrote:

W dniu 27.06.2012 04:13, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2012-06-26 12:16, Clawfinger pisze:
http://tinyurl.com/boyxlw5
Debilem by twj spermodawca ... bo nic nie powiedziae ... a
zapowiadae, e powiesz ...
IMHO, twoja matka miaa szans cie dorobi kabanosem ... zmarnowaa j ...
Z przykroci stwierdzam, e Ty Smarku te jeste debilem, co
udowadniasz kadym swoim postem.

Rafa jest zapijaczonym chamem czasami. Natomiast wikszych chamem
jestes ty, piszc w tytule uoglnienie: "kierowcy BMW, to debile" -
obraajc w ten sposb _wszystkich_ kierwocw BMW.

Jest jeszcze jedna rnica midzy wami - Rafa sie podpisuje a ty
korzystasz z pozornej anonimowoci, ujadajc zza pota.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-06-27 10:21:25
Autor: 4CX250
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:jsdqbb$s75$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-26 12:16, Clawfinger pisze:
http://tinyurl.com/boyxlw5

Debilem był twój spermodawca ... bo nic nie powiedziałeś ... a zapowiadałeś, że powiesz ...

Ale zaraz zaraz. Czego ty chcesz od "Przykro to mówić"?  Mowa to nie tylko kłapanie ustami. Polecam przeczytać http://www.sciaga.pl/tekst/83571-84-poczatkowa_nauka_pisania

Marek

Data: 2012-06-27 12:53:09
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-06-27 10:21, 4CX250 pisze:

http://tinyurl.com/boyxlw5
Debilem był twój spermodawca ... bo nic nie powiedziałeś ... a
zapowiadałeś, że powiesz ...
Ale zaraz zaraz. Czego ty chcesz od "Przykro to mówić"?  Mowa to

Czego chcę ? Z pewnością usenetu przesiąkniętego wątkami zawierającymi tylko linki bez słowa komentarza - co gorsza, linki z jakiegoś gównianego skracacza. Niezwykle przydatna wiedza dla kogokolwiek przeszukującego w przyszłości archiwum pod kątem wiadomości o BMW.

Data: 2012-06-27 13:41:22
Autor: 4CX250

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:jseoq6$hl$1node2.news.atman.pl...

Czego chcę ? Z pewnością usenetu przesiąkniętego wątkami zawierającymi tylko linki bez słowa komentarza

Tego tez nie rozumiem. On przecież napisał "Przykro to mówić" postawił przecinek a następnie napisał to o czym mu było przykro mówić czyli "ale jednak kierowcy BMW, to debile" Jest komentarz? Jest.
Miał zrobić na odwrót i link zapodać w tytule, czy co? Bo ja nie wiem czego tu brakuje...

Marek

Data: 2012-06-27 20:18:44
Autor: Lukasz
W dniu 2012-06-27 13:41, 4CX250 pisze:
[...]

usenet od zawsze kojarzy mi się z możliwością nieklikania :). Dobrym nawykiem jest streścić co znajduje się pod danym linkiem. W dzisiejszych czasach też są miejsca w których masz dostępny tylko gprs/edge (albo limit w internecie się wyczerpał) - dlatego też zawsze lubiłem usenet, niestety wraz ze wzrostem prędkości łącz wielu zaczyna się wydawać oczywiste takie klikanie- czego ja bardzo nie lubię - czasem przeczytam kilka postów zanim kliknę w taki link bo nie wiem czy mnie zainteresuje, jak bym chciał klikać to bym korzystał z forum...

Lukasz

Data: 2012-06-27 16:32:32
Autor: Bydl
On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:

Przykro to mwi, ale wci s gby nieodrniajcy firmy od samochodu.
Bo ty o kierowcach bmw chciae napisa, ale ci sinie udao...

(BMW ma restrykcyjnpolityk wobec swoich kierowcw. Tak samo jak Mercedes, Fiat czy Honda)

--
Bydl

Data: 2012-06-27 19:35:19
Autor: 'Tom N'

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:

Przykro to mówić, ale wciąż są głąby nieodróżniający firmy od samochodu.
Bo ty o kierowcach bmw chciałeś napisać, ale ci się nie udało...

(BMW ma restrykcyjną politykę wobec swoich kierowców. Tak samo jak Mercedes, Fiat czy Honda)

"BMW czy bmw? 24.04.2012
[...]
Nie napisałbym „Na stole stał ibm”, choć to teoretycznie poprawne,
napisałbym raczej „Na stole stał komputer IBM”, co znaczy 'Na stole stał
komputer marki/firmy
[...]
Mirosław Bańko, Uniwersytet Warszawski"

Tak, wątkotwórca nie napisał "samochodów"... --
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-28 11:18:16
Autor: Bydlę

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:

[...]

Bańko jest fajny i przyznaje mi rację w pierwszym cytowanym przez ciebie zdaniu.

BMW to nie to samo co bmw.
I czas się tego nauczyć...

--
Bydlę

Data: 2012-06-28 11:45:06
Autor: 'Tom N'

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

A resztę czujnie wyciąłeś, bo już nie pasowała ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-28 18:05:53
Autor: Bydlę

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

Nie. Wyciąłem, bo dalej było prywatne zdanie Bańki.
Raz jeszcze: Mercedes to nie to samo co mercedes, KIA to coś zupełnie innego niż kia, a BMW to nie to samo co bmw.

--
Bydlę

Data: 2012-06-28 18:32:33
Autor: 'Tom N'

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

Twoje jest jakie? Publiczne, oficjalne, osobiste? Nie traktuj tego jako
katalog zamknięty, ulżyj sobie ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-28 21:34:25
Autor: Bydlę

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

Twoje jest jakie?

Pomyśl...

--
Bydlę

Data: 2012-06-28 21:49:18
Autor: 'Tom N'

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

O, mkarwan nicka zmieniał

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-29 12:44:30
Autor: Bydlę

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

Argumentów zabrakło?
Szybko...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-06-29 18:16:51
Autor: 'Tom N'

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

Ty byłeś szybszy. Pomyśl dlaczego o mkarwanie wspomniałem
;PPPPPP

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-27 16:35:24
Autor: Piotrek
Przykro to mwi, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
Clawfinger <clawfinger@wp.pl> napisa(a):
http://tinyurl.com/boyxlw5

Nie Ty jeden tak sdzisz:

http://dodaj-gazu.pl/forum/forum-bmw/znowu-bmw/

Data: 2012-06-27 19:48:49
Autor: anacron
Przykro to mówić, ale jednak kierowcy B MW, to debile ....
W dniu 2012-06-26 12:16, Clawfinger pisze:
http://tinyurl.com/boyxlw5

I naprawdę myślisz, że BMW ma coś z głupotą kierowcy wspólnego? Jeszcze
kilka lat temu młodzież na wsiach zajeżdżała golfy. Teraz ulubionym
samochodem bywalców klubokawiarni jest BMW, ale już widać, że się na
pełnoletnie A4 przesiadają. Dlaczego? Pomijając dorabianie ideologii o
jedynym słusznym tylnym napędzie w przypadku BMW wybierają pełnoletnie,
tanie w zakupie i eksploatacji (na częściach ze szrotu) auta o
stosunkowo dużej mocy sinika, aby sobie przy starcie ze skrzyżowania
kompleksy rekompensować (czyt. fiuta wirtualnie wydłużać) lub rwać nie
znające się na motoryzacji dziołchy ze wsi. Odpuść więc sobie
uogólnienia w stylu Twojego tematu. Tak swojego zjebanego życia nie
poprawisz, choć może na chwilę poprawia Ci to humor.

Właściciel i30 2012 1.4 CRDI, Pro Ceed 2009 1.4 CVVT, Mustang 1973 Boss
302 (aby nie było, że BMW jeżdżę).

Data: 2012-06-29 12:53:35
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-06-27 19:48, anacron pisze:
W dniu 2012-06-26 12:16, Clawfinger pisze:
http://tinyurl.com/boyxlw5

I naprawdę myślisz, że BMW ma coś z głupotą kierowcy wspólnego?

Oczywiście że tak: w sensie istnienia korelacji, a nie wynikania.
Podobnie jak np. ortalionowy dres czy łysa głowa. Pałka bejsbolowa też jest pewną sugestią.

Data: 2012-06-29 13:10:40
Autor: 4CX250
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:jsk1ff$13pm$2news2.ipartners.pl...
Oczywiście że tak: w sensie istnienia korelacji, a nie wynikania.
Podobnie jak np. ortalionowy dres czy łysa głowa. Pałka bejsbolowa też jest pewną sugestią.

Bo to jest tak. Jak widzisz na ulicy kogoś podskakującego bez powodu albo robiącego głupie miny to od razu go szufladkujesz "Wariat" Więc to idzie w ubiorze, zachowaniu i predyspozycjach, zamiłowaniu do konkretnych czynności lub przedmiotów.
Czyli taki target w sloganie marketingowców.

Marek

Data: 2012-06-29 13:18:27
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-06-29 13:10, 4CX250 pisze:

Bo to jest tak. Jak widzisz na ulicy kogoś podskakującego bez powodu albo robiącego głupie miny to od razu go szufladkujesz "Wariat"

I, oczywiście mogę się mylić.
Twierdzenie że "miniaści, podskakujący bez powodu to wariaci" nie jest prawdziwe, podobnie jak to o tytułowych kierowcach... ale :)

Data: 2012-06-29 14:25:34
Autor: anacron
[...]

Najwięcej na drogach nieprzemyślanych zachowań widzę w przypadku
"flotówek" z p.h. za kierownicą (a te nijak BMW nie są). Gość też nie
łysy, bez przerostów mięśniowych wskazujących na nadużywanie siłowni,
zazwyczaj w koszuli z krawatem i słuchawką w uchu. Tu fantazja mu
podpowiada, że ma 300KM pod maską, choć w rzeczywistości często nie ma
nawet 100.

Przykro to mówić, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....