Przykro to mówić, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....

Data: 2012-06-27 16:32:32
Autor: Bydl
On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:

Przykro to mwi, ale wci s gby nieodrniajcy firmy od samochodu.
Bo ty o kierowcach bmw chciae napisa, ale ci sinie udao...

(BMW ma restrykcyjnpolityk wobec swoich kierowcw. Tak samo jak Mercedes, Fiat czy Honda)

--
Bydl

Data: 2012-06-27 19:35:19
Autor: 'Tom N'
Przykro to mwi, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:

Przykro to mówić, ale wciąż są głąby nieodróżniający firmy od samochodu.
Bo ty o kierowcach bmw chciałeś napisać, ale ci się nie udało...

(BMW ma restrykcyjną politykę wobec swoich kierowców. Tak samo jak Mercedes, Fiat czy Honda)

"BMW czy bmw? 24.04.2012
[...]
Nie napisałbym „Na stole stał ibm”, choć to teoretycznie poprawne,
napisałbym raczej „Na stole stał komputer IBM”, co znaczy 'Na stole stał
komputer marki/firmy
[...]
Mirosław Bańko, Uniwersytet Warszawski"

Tak, wątkotwórca nie napisał "samochodów"... --
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-28 11:18:16
Autor: Bydlę

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:

[...]

Bańko jest fajny i przyznaje mi rację w pierwszym cytowanym przez ciebie zdaniu.

BMW to nie to samo co bmw.
I czas się tego nauczyć...

--
Bydlę

Data: 2012-06-28 11:45:06
Autor: 'Tom N'

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

A resztę czujnie wyciąłeś, bo już nie pasowała ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-28 18:05:53
Autor: Bydlę

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

Nie. Wyciąłem, bo dalej było prywatne zdanie Bańki.
Raz jeszcze: Mercedes to nie to samo co mercedes, KIA to coś zupełnie innego niż kia, a BMW to nie to samo co bmw.

--
Bydlę

Data: 2012-06-28 18:32:33
Autor: 'Tom N'

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

Twoje jest jakie? Publiczne, oficjalne, osobiste? Nie traktuj tego jako
katalog zamknięty, ulżyj sobie ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-28 21:34:25
Autor: Bydlę

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

Twoje jest jakie?

Pomyśl...

--
Bydlę

Data: 2012-06-28 21:49:18
Autor: 'Tom N'

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

O, mkarwan nicka zmieniał

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-29 12:44:30
Autor: Bydlę

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

Argumentów zabrakło?
Szybko...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-06-29 18:16:51
Autor: 'Tom N'

On 2012-06-26 10:16:48 +0000, Clawfinger <clawfinger@wp.pl> said:
[...]

Ty byłeś szybszy. Pomyśl dlaczego o mkarwanie wspomniałem
;PPPPPP

--
Tomasz Nycz

Przykro to mówić, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....