Przyłącz się i ty!

Data: 2012-02-19 17:42:31
Autor: Pohuk
Przyłącz się i ty!
Uwaga! Olewamy wszelkie teksty sygnowane przez putinowskiego prowokatora o
nicku Obserwator! Jego działalnośc na psp ogranicza się do podjudzania, a
następnie donoszenia na delikwenta, który wdał się z nim w pyskówkę! Nie
dajcie się zrobić w bambuko! --

Data: 2012-02-19 18:59:21
Autor: Zyga
Przyłącz się i ty!
Dnia Sun, 19 Feb 2012 17:42:31 +0000 (UTC), Pohuk napisał(a):

[...]

O k...wa! Dałem się wrobić! Tak czułem, że to kapuś! Spadam!

Data: 2012-02-19 18:18:35
Autor: gumiś
Przyłącz się i ty!
Zyga <zygmunt.partowiecki@vp.pl> napisał(a):
> [...]

> dajcie się zrobić w bambuko!

O k...wa! Dałem się wrobić! Tak czułem, że to kapuś! Spadam!

Ta grupa wydaje mi się składać z samych kapusi! Nie to co kiedyś. Były pyskówki ale nikt nie donosił. Skąd ta kapucha się wzięła? Co to za jeden? --

Data: 2012-02-19 19:07:47
Autor: Obserwator
Przyłącz się i ty!
[...]

pieprzy ci sie rowno bobrowski, Rysku, Andrzeju, Pohuku, Zygo & all.

Ja cie do tej pory tylko ostrzegalem, a to nie jest donosicielstwo ktorym sam
sie najwidoczniej trudniles, tak jak Henryk Skalimowski - ktory sie do tego
przyznal jako byly esbek.

Donosicielstwo nie polega na informowani publicznym o przestepstwie. A ja
tylko informuje kim jestes, aby uczciwi ludzie nie zostali przez ciebie oszukani.

I dopiero powiadomie o twoich wyczynach abuse i moze policje, o ile sie nie
uspokoisz.

Data: 2012-02-19 19:43:50
Autor: Polok_Prawdziwy
Przyłącz się i ty!
 Pohuk wrote:

[...]

Cosik misiem zdaje, zeto prowda być moze...

Niepsejmowołbym siem jednak zbytwiela, bo podziwejcie siem, zeta śMIERDZONCO ŁONUCA taksamo epitetami nainksych ciepie i inksych łobrażo...

Jakbyco, to możno jego teksty pryntko wsieci wysukać i DOKŁADNIE ŁOTOSAMO GO ŁOSKARżYć...!!!

Ino musiałybymy cołkom grupom to zrobić, coby śMIERDZIELA doresty psed sondem splantować....

PS - jakbyco, to jezem za...

Przyłącz się i ty!