Przymierzania do fulla ci?g dalszy ;)

Data: 2011-02-03 13:48:54
Autor: bans
Przymierzania do fulla ci?g dalszy ;)
Rozważam teraz dwie możliwości:

1. Zakup ramy Trance X4 za 2600zł z giantowskim damperem.

2. Zakup tego bydlaka http://www.giant-bicycles.com/en-gb/bikes/mountain/2434/32482/ w całości za 4200zł, i podmiana lepszych komponentów z hardtaila.

A konkretnie chodzi mi o ceny, czy to ma sens, bo sensu poszczególnych rozwiązań jeszcze sam szukam ;)

--
bans

Data: 2011-02-03 14:30:37
Autor: PaPi
Przymierzania do fulla ci?g dalszy ;)
1. Zakup ramy Trance X4 za 2600zł z giantowskim damperem.

Gdzie za 2600 mozna dostac taka rame ?

Data: 2011-02-03 14:37:30
Autor: bans
W dniu 2011-02-03 14:30, PaPi pisze:

Gdzie za 2600 mozna dostac taka rame ?

Jeśli to jest tanio, to nie powiem, bo mi dmuchniesz sprzed nosa ;)

--
bans

Data: 2011-02-03 14:39:21
Autor: kosik
W dniu 2011-02-03 13:48, bans pisze:
[...]

Kwestia tego co chciałbyś sobie zostawić. Amortyzator jest wart ok 600zł, koła 250, hamulce 300, manetki z przerzutkami 200, napęd 150 i zostaje troche szpargałów, przydatnych zwłaszcza jak się składa rower z gołej ramy. Są tą ceny, jakie dostaniesz sprzedając sprzęt na części na allegro. Ceny będą troche wyższe jak wystawisz 2 tygodnie przed weekendem majowym. Jeśli potrzebujesz dużo części to warto wziąć cały rower, jeśli tylko jedną to szkoda zabawy i bierz ramę.

kosik

Data: 2011-02-03 14:51:09
Autor: bans
Przymierzania do fulla ci?g dalszy ;)
W dniu 2011-02-03 14:39, kosik pisze:

[ciach]
Jeśli potrzebujesz dużo części to warto wziąć cały
rower, jeśli tylko jedną to szkoda zabawy i bierz ramę.

Wywaliłbym na pewno korbę, hamulce i koła.
No to powolutku zaczynam kalkulować, dziękuję.

--
bans

Data: 2011-02-03 15:47:21
Autor: kml

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:iie8k9$7fv$1mx1.internetia.pl...

A konkretnie chodzi mi o ceny, czy to ma sens, bo sensu poszczególnych rozwiązań jeszcze sam szukam ;)

Nie kupuj wiedlca RockShox bez tłumika MotionControl. Osobiści to lepiej jest zabić to co jest na fullu i potem przekładać lepsze rzeczy niż sprzedawać tanio nowe graty i demontować HT.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2011-02-03 23:20:55
Autor: szewc
[...]

Brzydal ;) :D

BPNSP

Pozdr.
Szewc

Data: 2011-02-03 23:56:28
Autor: Wooyek
Przymierzania do fulla ci?g dalszy ;)
Rozważam teraz dwie możliwości:
[...]
A konkretnie chodzi mi o ceny, czy to ma sens, bo sensu poszczególnych rozwiązań jeszcze sam szukam ;)

Co za różnica, skoro po ustaleniu wszystkich argumentów i tak uznasz, że fulle mają same wady i trzeba być niezłym frajerem, żeby fulla kupić do jazdy po górach...

NMSP

A co do tematu:
- tak jak kml napisał, RS bez Motion Control (lub wyżej) szału nie robi;
- damper w Trance X ma niestandardowy rozmiar (185x45 mm) - wolałbym kupić od razu z czymś porządnym, jeśli nie chcesz kombinować z przerabianiem nowego 190x50 (aczkolwiek z tego co wiem, jest to w Polsce do zrobienia)
- co do pozostałych części, to przeszukaj zakończone (sprzedażą) aukcje na Allegro i zsumuj sobie ceny w Excelu - będziesz wiedział, co się finansowo opłaca. Chociaż moim zdaniem to bardziej kwestia tego, co chcesz mieć w rowerze - poza niepewną amortyzacją, seryjny Trance X5 ma całkiem spoko części, które może nie są "bling bling" ani super lekkie, ale dobrze spełniają swoją funkcję. W sumie amortyzacji też to się tyczy, ale IMHO jak już full, to bez takich kompromisów w tym zakresie - lepszy napęd czy koła nie wpływają na jazdę aż tak mocno jak dobry amor i damper.
--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com
www.wooyek.pl // www.logologia.pl

Data: 2011-02-04 07:37:32
Autor: bans
W dniu 2011-02-03 23:56, Wooyek pisze:

Co za różnica, skoro po ustaleniu wszystkich argumentów i tak uznasz, że
fulle mają same wady i trzeba być niezłym frajerem, żeby fulla kupić do
jazdy po górach...

Dzięki za kalibrację plonkownicy.

--
bans

Data: 2011-02-04 08:04:56
Autor: Piotr
W dniu 2011-02-04 07:39, kml pisze:

[...]

Powiedz to Konwie. Pewnie biedak nie wie i się meczy :)

Data: 2011-02-05 15:45:22
Autor: Wooyek
[...]

Jeśli faktycznie wrzuciłeś mnie do KF-a za to zdanie (oparte na poprzednim wątku, w którym wykazałeś swoje skrajne niezdecydowanie), nie zwracając uwagi na pozostałą, merytoryczną treść, to wybacz bezpośredniość, ale niezła z ciebie ciemnota...

Data: 2011-02-09 06:48:57
Autor: tyranos rex
On 5 Lut, 15:45, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

> Dzi ki za kalibracj plonkownicy.

Je li faktycznie wrzuci e mnie do KF-a za to zdanie (oparte na poprzednim

A czegoś się spodziewał. Tylko preclowy Najwyższy Wielki Mistrz
"inteligentnego i życzliwego humoru" ma prawo bez ograniczeń dosrywać
innym, nawet (a może zwłaszcza) wtedy, kiedy w głównym temacie nie ma
nic do powiedzenia. Zwykły śmiertelnik na lekką nawet ironię nie
powinien sobie pozwalać, obraziłeś go, to teraz cierp ;).

Przymierzania do fulla ci?g dalszy ;)