Przymierze dla Polski

Data: 2011-03-10 12:34:40
Autor: boukun
Przymierze dla Polski
Tworzy sie nowy twór patriotyczny w Polsce i bardzo dobrze. Tylko dlaczego tworzą go tacy ludzie jak Janowski i Jurek? Wszyscy,którzy działali w polityce od 1989 roku na wysokim szczeblu nie mają racji dalszego bytu. A moherowe kołtuństwo już szczególnie...

06-03-2011 G.12:44 ZJAZD KRAJOWY PRZYMIERZE DLA POLSKI DOM
http://www.youtube.com/watch?v=nYew0WaKnzk&feature=channel_video_title

Oooo, tam jest godło orła białego bez korony, to mi się podoba, może faktycznie to będzie nasze przyszłe godło...
Dzisiaj jest dla Polski wszystko lepsze niż POPiS plus POPiS bis PJN...

boukun

Data: 2011-03-10 13:05:23
Autor: jacek
Przymierze dla Polski
Prędzej uwierze  Janowskiemu który uratował czesc cukrowni dla Polskich plantatorów i polskiego rynku, walczył o nieprywatyzowanie warszawskiego Stoenu, co za grosze dalo szwabskiemu RWE mnostwo działek w wawie i wszelkie informacje o infrastrukturze stolicy Polski. w II W.Ś. mielismy szanse na ucieczkę kanałami, teraz sie nie powiedzie, Szkopy maja wszystkie plany.
Niemiecki Stoen wykonczył odlewnię żeliwa w Ursusie, gdzie przez 2 doby nie dawał prądu co skonczyło się likwidacja zakładu, bo zakrzepło żeliwo bez zasilania.

Za walkę z Kaczmarkiem i innymi skórwielami jak Kamela Sowińska która w nocy o połnocy z wojewodą Wielkopolskim Szwabom sprzedawała cukrownie wielkopolskie, co z resztą transmitowałi na żywo dziennikarze jedynego Wolnego Radia RP, gnoje nacpali go jak pamietamy w sejmie i wyciagnęli go przed kamery TV zeby do konca go skompromitować.
Bydlaki z PSLu, agenci Ubekistanu.

Przymierze dla Polski