Przymierze dla Polski

Data: 2011-03-10 13:05:23
Autor: jacek
Przymierze dla Polski
Prędzej uwierze  Janowskiemu który uratował czesc cukrowni dla Polskich plantatorów i polskiego rynku, walczył o nieprywatyzowanie warszawskiego Stoenu, co za grosze dalo szwabskiemu RWE mnostwo działek w wawie i wszelkie informacje o infrastrukturze stolicy Polski. w II W.Ś. mielismy szanse na ucieczkę kanałami, teraz sie nie powiedzie, Szkopy maja wszystkie plany.
Niemiecki Stoen wykonczył odlewnię żeliwa w Ursusie, gdzie przez 2 doby nie dawał prądu co skonczyło się likwidacja zakładu, bo zakrzepło żeliwo bez zasilania.

Za walkę z Kaczmarkiem i innymi skórwielami jak Kamela Sowińska która w nocy o połnocy z wojewodą Wielkopolskim Szwabom sprzedawała cukrownie wielkopolskie, co z resztą transmitowałi na żywo dziennikarze jedynego Wolnego Radia RP, gnoje nacpali go jak pamietamy w sejmie i wyciagnęli go przed kamery TV zeby do konca go skompromitować.
Bydlaki z PSLu, agenci Ubekistanu.

Przymierze dla Polski