Przymusowa prenumerata Wprost

Data: 2011-05-13 17:14:22
Autor: raff
Przymusowa prenumerata Wprost
Doszly mnie sygnaly (od ludzi ktorych znam) o przymusowej prenumeracie Wprost w gimnazjach.

Slyszeliscie tez o tym ?

R.

Data: 2011-05-13 03:04:44
Autor: pluton
Przymusowa prenumerata Wprost
Doszly mnie sygnaly (od ludzi ktorych znam) o przymusowej prenumeracie
Wprost w
gimnazjach.
Slyszeliscie tez o tym ?

O tym nie, ale slyszalem o przymusowej indoktrynacji religią katolicką.

Nullification

Data: 2011-05-13 10:01:45
Autor: HaMMeR
On 13 Maj, 03:04, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Doszly mnie sygnaly (od ludzi ktorych znam) o przymusowej prenumeracie
Wprost w
> gimnazjach.
> Slyszeliscie tez o tym ?

O tym nie, ale slyszalem o przymusowej indoktrynacji religi katolick .

Nullification

Jak zwykle, slyszales z muszli klozetowej Pluto, i wydzielasz smrod.
Wez sie w garsc, bo capisz platfonsiarska propaganda.

Data: 2011-05-13 21:11:14
Autor: pluton
> [...]

Jak zwykle, slyszales z muszli klozetowej Pluto, i wydzielasz smrod.
Wez sie w garsc, bo capisz platfonsiarska propaganda.

Uff, uspokoiles mnie, dzieki. A ja naprawde myslalem, ze po szkolach grasuja
pedofile w sutannach i molestuja dzieci za pieniadze z moich podatkow.
Propaganda potrafi czlowiekowi namieszac w glowie.

Nullification

Data: 2011-05-14 03:23:21
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iqjhsg$lr0$1news.onet.pl...
Doszly mnie sygnaly (od ludzi ktorych znam) o przymusowej prenumeracie
Wprost w gimnazjach.
Slyszeliscie tez o tym ?

Nie chodzę do magla.

--