Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty

Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty

Data: 2020-10-22 15:15:41
Autor: Robert_DF
Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
W dniu 22.10.2020 o 13:54, Poldek pisze:

To już nie pierwszy bank i nie pierwsza karta, która na ok. miesiące przed upływem terminu ważności nagle przestaje działać - przy próbie zapłaty kartą jest enigmatyczna odmowa.
W kontakcie z bankiem okazuje się, że bank właśnie zgłosił chęć wygenerowania nowej karty, która ma zastąpić obecną. Ponieważ gdzieś "w systemie" pojawiła się zapowiedź wydania nowej karty, nagle posiadana w ręku karta okazuje się nie działać. Po interwencji bank doradza aktywować kartę - jaką kartę? Konsternacja... - nową, ale nowej nie ma i jeszcze długo nie będzie. A więc starą. I faktycznie, po ponownym aktywowaniu dotychczasowej karty poprzez włożenie (nie zbliżenie) do czytnika można znów zapłacić dotychczasową kartą. Nie powraca jednak możliwość płacenia telefonem przez Apple Wallet. Usunięcie karty z Walleta nie pomaga, gdyż nie da się jej dodać ponownie. Nowa karta nie nadeszła. Takie numery mam od tego roku przy Visa Electro i Maestro w różnych bankach.

który to bank? właśnie dostałem nowego citka chociaż obecna karta jest ważna do końca stycznia 2021

karta (pomimo przesłania nowej) nadal działa

--
pozdrawiam
Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-10-22 17:11:19
Autor: Poldek
Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
W dniu 2020-10-22 o 15:15, Robert_DF pisze:
W dniu 22.10.2020 o 13:54, Poldek pisze:

To już nie pierwszy bank i nie pierwsza karta, która na ok. miesiące przed upływem terminu ważności nagle przestaje działać - przy próbie zapłaty kartą jest enigmatyczna odmowa.
W kontakcie z bankiem okazuje się, że bank właśnie zgłosił chęć wygenerowania nowej karty, która ma zastąpić obecną. Ponieważ gdzieś "w systemie" pojawiła się zapowiedź wydania nowej karty, nagle posiadana w ręku karta okazuje się nie działać. Po interwencji bank doradza aktywować kartę - jaką kartę? Konsternacja... - nową, ale nowej nie ma i jeszcze długo nie będzie. A więc starą. I faktycznie, po ponownym aktywowaniu dotychczasowej karty poprzez włożenie (nie zbliżenie) do czytnika można znów zapłacić dotychczasową kartą. Nie powraca jednak możliwość płacenia telefonem przez Apple Wallet. Usunięcie karty z Walleta nie pomaga, gdyż nie da się jej dodać ponownie. Nowa karta nie nadeszła. Takie numery mam od tego roku przy Visa Electro i Maestro w różnych bankach.

który to bank? właśnie dostałem nowego citka chociaż obecna karta jest ważna do końca stycznia 2021

karta (pomimo przesłania nowej) nadal działa


mBank i Pekao z żubrem.

Data: 2020-10-22 18:16:14
Autor: Robert_DF
Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
W dniu 22.10.2020 o 17:11, Poldek pisze:


mBank i Pekao z żubrem.

miałem wiele odnawianych kart przez mBank i "przerw w działaniu" nie było, PeKaO nie wiem może być jak piszesz

--
pozdrawiam
Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona