Przymusowe szczepienia w Polsce

Data: 2012-09-21 18:32:01
Autor: MrBean
Przymusowe szczepienia w Polsce
Muszę przyznać, że ostatnio nabrałem do władz całkowitego zaufania i wierzę, że swoje obowiązki spełniają i nadal będą spełniać z całego serca, radośnie, gorliwie i sumiennie.

http://www.proroctwa.com/przymusowe%20szczepienia.htm

Data: 2012-09-21 21:59:11
Autor: Stokrotka
Przymusowe szczepienia w Polsce
http://www.proroctwa.com/przymusowe%20szczepienia.htm

A co tam jest na tym filmie z posiedzenia senackiej komisji?
Mnie nie stać na ściąganie filmuw.

--
Nie jestem medykiem.  (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)

Przymusowe szczepienia w Polsce