Przynajmniej ma jaja, nie jak Bolek

Data: 2018-09-26 11:13:22
Autor: boukun
Przynajmniej ma jaja, nie jak Bolek
Prezydent RP odbywa właśnie służbową podróż do Stanów Zjednoczonych. Wraz z nim do USA poleciała Agata Kornhauser-Duda. Nie obyło się bez kontrowersji. Para bowiem musiała się zmierzyć z nieprzychylnymi manifestacjami.

Podczas wizyty można było usłyszeć okrzyki "Konstytucja". W internecie pojawiło się nagranie, na którym widać, jak na to zareagowała Agata Kornhauser-Duda. Widać, jak pierwsza dama wysiada z samochodu, dyrygując skandującymi ludźmi.

Pojawiły się powątpiewania, czy film jest autentyczny. "Ja nie wierzę, to nie jest możliwe", "Czy dobrze widzę, że wysiadająca z auta pierwsza dama dziwnie się zachowuje?" - komentują internauci. Szybko udostępniono dłuższe nagranie tego momentu, które nie pozostawia już żadnych złudzeń.

https://wiadomosci.wp.pl/nagrali-jak-zareagowala-agata-duda-nagranie-podbija-internet-6299434668996225a

Gagata
33 min. temu

Przeciez ta kobita robi sobie tzw jaja z protestujacych.

Jony
3 min. temu

PIERWSZA. DAMA Z JAJAMI.

Nikt
3 min. temu

Ja jestem zachwycony parą prezydencką !! Po raz pierwszy jestem dumny z prezydenta i z rządu!! I nie czarujmy się to nie są spontaniczne akcje ale działania finansowane przez wrogów Polski !!

Data: 2018-09-27 06:26:51
Autor: Pajdak

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:pofijv$2t6$2gioia.aioe.org...
[...]

Czy Kornhauser to polskie nazwisko?