Przynudzacie, zaśmiecacie, a przy tym okrutnie marudzicie... :>

Data: 2009-10-13 15:37:41
Autor: CYC
Przynudzacie, zaśmiecacie, a przy tym okrutnie marudzicie... :>

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hb08ei$sq5$3news.interia.pl...
... jak Napieralski... :> Niech mi ktoś *mądry* wytłumaczy na czym polega 'afera stoczniowa'? :> 'Nie dotyczy awe' :> Coś tam, coś tam wiem (c) Kruk. Zasypujcie mnie linkami... Podyskutujmy ;->

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Niwniak !!

cyc

Przynudzacie, zaśmiecacie, a przy tym okrutnie marudzicie... :>