Przypadek???

Data: 2009-04-03 13:55:51
Autor: Green Apple
Przypadek???
http://wiadomosci.onet.pl/1946580,11,item.html

Według relacji policji, jadšcy jednš z głównych ulic mercedes hamował nagle, po tym, jak z ulicy podporzšdkowanej wyjechał nagle inny samochód. Mercedes przewrócił się uderzajšc w rower, którym jechała Fotyga.

-- --
Dlaczego PO az tak nienawidzi tej kobiety? I czy musza sie az takich UBeckich metod imac???
Brawo PO!!! Wraca UBekistan... :/

Data: 2009-04-03 14:22:20
Autor: Vic
Przypadek???
Green Apple wrote:
Dlaczego PO az tak nienawidzi tej kobiety? I czy musza sie az takich UBeckich metod imac???
Brawo PO!!! Wraca UBekistan... :/

A na mnie to CIA planowalo zamach, wyrznalem orla przed domem ostatniej zimy. Cudem uszedlem z zyciem, chyba.
Dlaczego CIA tak mnie nienawidzi? Gdybym upadl nie na dupe lecz na glowe to byloby po mnie! Zeby sie takich ubeckich metod chwytac...
Bez dwoch zdan, wraca UBekistan... :/

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-03 14:27:53
Autor: Piotr
Przypadek???
Dnia Fri, 03 Apr 2009 14:22:20 +0200, Vic napisał(a):

[...]

Nie, żebym się wtrącał, ale jakie szkody byś mógł ponieść uderzając
się w głowę? ;-)
pz
Piotr

Data: 2009-04-03 14:39:42
Autor: bolek
Przypadek???

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1mffujwj5m8zb$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ale że to był zamach to fakt.

bolek

Data: 2009-04-03 14:55:56
Autor: Vic
Przypadek???
Piotr wrote:
Nie, żebym się wtrącał, ale jakie szkody byś mógł ponieść uderzając
się w głowę? ;-)

Na skutek poniesionych obrazen moglbym podupasc intelektualnie i wtedy na bank zaczalbym sluchac radyja w samochodzie ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-03 15:04:43
Autor: Piotr
Przypadek???
Dnia Fri, 03 Apr 2009 14:55:56 +0200, Vic napisał(a):

Na skutek poniesionych obrazen moglbym podupasc intelektualnie i wtedy na bank zaczalbym sluchac radyja w samochodzie ;)

He, he, ty chyba już się uderzyłeś, niejednokrotnie. Ile to razy
trzeba, żeby gwno było wyrocznią? pz
Piotr

Data: 2009-04-03 15:09:11
Autor: Vic
Przypadek???
Piotr wrote:
 Ile to razy
trzeba, żeby gwno było wyrocznią?

To musisz spytac tych, dla ktorych jest wyrocznia. Ja nie wiem.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-03 19:03:48
Autor: Panslavista
Przypadek???

> [...]
> na bank zaczalbym sluchac radyja w samochodzie ;)

He, he, ty chyba już się uderzyłeś, niejednokrotnie. Ile to razy

Do tego wystarczył mu kozik mohela....

Data: 2009-04-06 08:13:08
Autor: Vic
Przypadek???
Panslavista wrote:
Do tego wystarczył mu kozik mohela....

Ja pier***, Panslav, jezyk polski slabo znasz, a jeszcze poslugujesz sie jakims zargonem...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-06 08:27:11
Autor: Hans Kloss
Przypadek???
Green Apple <skaramanga007@gazeta.pl> napisał(a):
http://wiadomosci.onet.pl/1946580,11,item.html

Wszystko bajka.. ale ilu z was widziało ministra (niechby i byłego) poruszającego sie po mieście ROWEREM?
J-23

Data: 2009-04-06 12:03:15
Autor: Panslavista
Przypadek???

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> http://wiadomosci.onet.pl/1946580,11,item.html

Wszystko bajka.. ale ilu z was widziało ministra (niechby i byłego)

Czy to nie był czasem...............  Qrwoń?

Data: 2009-04-06 03:33:14
Autor: mrdevilyn
Przypadek???
On 6 Kwi, 12:03, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

Czy to nie był czasem...............  Qrwoń?

On nie po mieście tylko po terenie jakiegoś ośrodka rządowego o ile
mnie pamięć nie myli. Co by onim nie napisać to jednak on i jego
termos mieli coś w rodzaju klasy, jakies piętno indywidualizmu, czego
rządzącym nami dzisiaj (i nie chodzi mi tylko o pełowców) omułkom
nijak zarzucić nie mozna.
J-23

Przypadek???